loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 171 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

آخرين نسخه نرم افزار Flash Player 11.8 Beta محصول شرکت ادوب برای اجرای فایل های فلش (با پسوند swf) می باشد. پس از نصب فلش پلیر فایل های فلش در مرورگر های اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا و … قابل اجرا می باشند. فلش پلیر در دو نسخه برای مرورگر IE و مرورگرهای غیر اینترنت اکسپلورر (Firefox,Chrome,Opera و …) عرضه شده است.

 

admin بازدید : 171 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید سایت خود را در مرورگری ذخیره کنید و از آن در مرورگرهای دیگر هم استفاده کنید و تنها را هم کپی کردن آدرس در مرورگر دیگر و ذخیره کردن آن بوده.حلا ما برای شما راه حلی داریم:

Transmute یک نرم افزار جالب و کابردی است که به شما این امکان را می دهید که بتوانید سایت های را که bookmark یا favorate کرده اید را میان مرورگرها Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Internet Explorer, Safari, Opera, Flock, Seamonkey و Chromium  جا به جا کنید و می توان گفت که همه ی مرورگرهای معروف به جز maxton رو پشتیبانی میکند.

همچنین این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری از آدرس ها رو هم داره.

حجم : 2.4 مگابایت

dlbtn جابه جایی url های مورد علاقه میان مرورگرها ی مختلف   Transmute 2.5

admin بازدید : 157 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

 


آخرين نسخه نرم افزار Flash Player 11.4.402.287  محصول شرکت ادوب برای اجرای فایل های فلش (با پسوند swf) می باشد. پس از نصب فلش پلیر فایل های فلش در مرورگر های اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا و … قابل اجرا می باشند. فلش پلیر در دو نسخه برای مرورگر IE و مرورگرهای غیر اینترنت اکسپلورر (Firefox,Chrome,Opera و …) عرضه شده است.


دانلود  آخرين نسخه 11.4.402.287  Flash Player برای مرورگر IE


دانلود11.4.402.287 Flash Player برای مرورگرهای فایرفاکس، اپرا و کروم




سایت سازنده: www.adobe.com

به نقل از سايت http://ferfereh.ir/

admin بازدید : 155 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

شبیه ساز شبکه NetEmul 1.0

شبكه‌كردن 2 رایانه به یكدیگر كار چندان سختی نیست و ممكن است به‌دلیل كوچك بودن ابعاد شبكه، توجه ناكافی به جزئیات كار نیز مشكلات خاصی را برای شما به‌وجود نیاورد. اما وقتی شبكه‌ها در ابعاد بسیار وسیع‌تری پیكربندی شود، یك ایراد بسیار كوچك و بی‌توجهی به نكته‌ای هرچند ناچیز، می‌تواند مشكلات زیادی را برای شبكه شما به‌وجود آورد. نرم‌افزار NetEmul به شما این امكان را می‌دهد تا شبكه‌هایی شامل چند صد رایانه را كه توسط چند هاب، سوئیچ و روتر به یكدیگر متصل شده‌ است، طراحی و پیكربندی كرده و پس از آن با یك كلیك ماوس، به تست عملكرد شبكه خود بپردازید. در این نرم‌افزار هر رایانه می‌تواند چند كارت شبكه داشته باشد و هر طور كه شما بخواهید می‌توانید عملیات كابل‌كشی میان رایانه‌ها و دیگر تجهیزات شبكه را به‌انجام برسانید.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 137 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

ارسال فايل به سرور FTP با WinSCP

WinSCP یک نرم افزار رایگان و بسیار کاربردی برای اتصال به پروتکل FTP و مدیریت آن می باشد ، این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر پروتکل های وب این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد تا در یک محیط امن فایل های خود را با سرعت بسیار بالا ارسال و دریافت کنید ، یکی از قابلیت های برتر این نرم افزار متن باز بودن آن است که اگر دانشی از برنامه نویسی دارید می توانید کدهای نرم افزار را آن طور که خود دوست دارید تغییر داده و امکانات آن را شخصی سازی کنید ، WinSCP از چندین زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و تجربه ی یک مدیریت ساده و در عین حال حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهد داد

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 146 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

شناسايي و حذف  برنامه هاي جاسوسي با Windows Defender

نرم افزار Windows Defender برنامه اي است رايگان از شركت مايكروسافت كه جهت جلوگيري از آلودگي كامپيوتر و كاهش كارايي و تهديد هاي امنيتي كه توسط برنامه هاي جاسوسي و يا برنامه هايي كه ناخواسته بر روي كامپيوترتان نصب شده اند مي شود .

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 130 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

GMail Drive یک فایل سیستم مجازی در اکانت گوگل شما ایجاد می کند تا بتوانید از فضای موجود در آن به صورت یک درایو مجازی در کامپیوترتان استفاده نمایید. از طریق این برنامه یک درایو واقعی در قسمت My Computer شما اضافه می گردد که به وسیله آن می توانید پوشه ها و فایل های خود را در آن قرار دهید و به عبارتی آن ها را در اشتراک گوگل تان ذخیره کنید.

وقتی شما فایلی را در درایو جیمیل خود قرار می دهید، گوگل به طور خودکار یک ایمیل که حاوی فایل مورد نظر شماست را در صندوق پستی شما برایتان ارسال می نماید. فضای درایو جیمیل شما بیش از 6 گیگابایت است که می توانید با استفاده از مزیت آن، از هر نقطه دنیا به آن دسترسی داشته باشید! Gmail Drive رو کلیه نسخه های ویندوز قابلیت نصب را دارا می باشد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 222 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

احتمالا اکثر شما با نرم افزار Google Earth آشنایی دارید. نرم افزاری که به شما اجازه می دهد تا به سادگی به هر نقطه از زمین پرواز کنید و تصاویر ماهواره ای، نقشه ها، ناحیه های مختلف زمین و ساختمان های 3 بعدی را مشاهده نمایید. از طریق این برنامه خواهید توانست از کهکشان های موجود در فضا گرفته تا دره های اعماق اقیانوس ها را ببینید.

این برنامه به شما اجازه می دهد تا تغییرات صورت گرفته جهانی در محل های مختلف زمین و پراکندگی آن ها را با چندین دهه تصاویر تاریخی بررسی کنید. برای مشاهده اعماق اقیانوس ها نیز می توانید از Google Earth استفاده کنید. در این زمینه حتی BBC و National Geographic به کمک این نرم افزار آمده اند.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 203 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

Silverlight شرکت مایکروسافت، افزونه ای برای مرورگر هاست که قابلیت برنامه نویسی دارد. شما به کمک آن می توانید ویژگی های مختلفی را نظیر انیمیشن، گرافیک های برداری و پخش صوت و تصویر را در صفحات وب اعمال نمایید و آن ها را غنی تر کنید. سیلور لایت برنامه نوسیی کاملا انعطاف پذیری را با پشتیبانی AJAX، VB، C#، Python و Ruby امکان پذیر می نماید.

این ابزار از سوی کمپانی مایکروسافت جهت رقابت با محصول پر آوازه Flash شرکت ادوبی عرضه شده است. برای برنامه نویسانی که با محصولات مایکروسافت کار می کنند، استفاده از سیلور لایت بسیار مناسب خواهد بود

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 148 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

با نصب این پلاگین که محصول شرکت معروف و بزرگ Adobe میباشد میتوانید فایلهای swf را در مرورگر خود مشاهده و از تماشای کلیپ های فلش  لذت ببرید . البته با توجه به گسترش روز افزون فایلهای فلش در سایتها و فضای مجازی میتوان گفت نصب این پلاگین بر روی مرورگر یک امر تقریبا ضروری است .
دانلود نسخه 64 بیت برای مرورگر Internet Explorer

دانلود نسخه 32 بیت برای مرورگر Internet Explorer
دانلود نسخه 64 بیت برای دیگر مرورگر ها
دانلود نسخه 32 بیت برای دیگر مرورگر ها

size: 7.83 MB
        3.62 MB
        7.74 MB
        3.59 MB

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 516
  • بازدید ماه : 516
  • بازدید سال : 23,238
  • بازدید کلی : 560,833