loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 112 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
رایت انواع سی دی و دی وی دی  CDBurnerXP 4.5.3.4643


CDBurnerXP 4.5.3.4643  نرم افزار رایگان برای رایت انواع سی دی و دی وی دی می باشد. نرم افزار CD Burner XP از استاندار های CD-R ،CD-RW ،DVD +R/RW و DVD-R/RW برای رایت انواع سی دی و دی وی دی پشتیبانی می کند و از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از تکنولوژی Blu-Ray و HD-DVDs اشاره کرد.

سی دی برنر ایکس پی امکان رایت آسان اطلاعات به فرمت ISO و ذخیره کردن بر روی هارد، کپی از انواع دیسک ها، پشتیبانی از فایل های صوتی، ساخت دیسک های راه انداز سیستم عامل یا Bootable از را فراهم ساخته است .


این برنامه در سیستم عامل های Windows 2000/XP/2003 Server/Vista/Windows 7 کار می کند .

admin بازدید : 120 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

BurnAware یک نرم افزار سبک و قدرتمند برای رایت انواع CD و DVD به شمار می رود.
با این نرم افزار می توانید انواع سی دی و دی وی دی، با انواع فرمت ها از جمله MP3، فایل های ایزو و ... را رایت کنید.
این برنامه رایگان یکی از سریع ترین و ساده ترین ابزارها برای رایت است، فقط کافی است برنامه را اجرا کنید و از پنجره اصلی نوع دیسک را انتخاب کنید و فایل مورد نظر را اضافه و بر روی دکمه رایت (burn) کلیک کنید.
برنامه ای است که تمام ویژگی های لازم را دارد و انتظارات کاربر را برآورده می سازد.
می توانید سرعت رایت و ویژگی های آن را تنظیم کنید.
همچنین با این نرم افزار می توانید دیسک هایی که قابلیت پاک شدن را دارند، پاک و مجدداً رایت کنید.
در آخر می توان گفت، اگر نرم افزارهای بزرگ تجاری که پولی هستند را کنار بگذاریم، BurnAware یکی از نرم افزار های رایگان رایت است که تمام ویژگی های لازم را دارد و بسیار سبک و کار با آن بسیار راحت است.


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 137 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)
4pwd7yv4jxr4oqh81id دانلود نرم افزار رایت Nero 10 Lite

برای رایت و ذخیره سازی بر روی CD ها و DVD ها از هر فردی سوال کنید نرم افزار Nero را به شما معرفی میکند . و علت آن سادگی و محیط جذاب و ساده برنامه می باشد و هر فرد تازه کاری با چند کلیک به راحتی یک CD یا DVD را برای شما رایت می کند .

آخرین نسخه از این برنامه ( 10 ) به علت داشتن برنامه ها جانبی بسیار سنگین و قدرتمند به سیستمی قدرتمند برای اجرا شدن نیاز دارد و خیلی از کاربران بعد یک بار تست کردن این نسخه دیگر به سمت آن نرفتند و همه با نسخه های قبلی این برنامه کار می کنند .

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 135 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

Free studio 300x210 Free Studio 5.3.5 – مجموعه ابزارهای مالتی مدیا

Free Studio نرم افزاری رایگان، قدرتمند، حرفه ای و همه کاره محصول شرکت DVDVideoSoft است. هدف اصلی این برنامه ترکیب برنامه های چند رسانه و توسعه دهندگان این برنامه ها است. این برنامه که خود شامل هشت قسمت YouTube, MP3 & Audio, CD-DVD-BD, DVD and Videos, Photos, CellPhones, Gadgets Apple, 3D است و با ظاهر فوق العاده زیبا و رابط کاربری بسیار آسان به راحتی به کاربر اجازه دسترسی به هر بخش را برای انجام فعالیت مورد نظر می دهد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 158 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)
آخرين نسخه برنامه رایت انواع سی دی و دی وی دی  CDBurnerXP 4.4.2.3442


CDBurnerXP  4.4.2.3442  نرم افزار رایگان برای رایت انواع سی دی و دی وی دی می باشد. نرم افزار CD Burner XP از استاندار های CD-R ،CD-RW ،DVD +R/RW و DVD-R/RW برای رایت انواع سی دی و دی وی دی پشتیبانی می کند و از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از تکنولوژی Blu-Ray و HD-DVDs اشاره کرد. رایت اطلاعات به فرمت ISO و ذخیره کردن بر روی هارد، کپی از انواع دیسک ها، پشتیبانی از فایل های صوتی، ساخت دیسک های راه انداز سیستم عامل یا Bootable از امکانات دیگر این نرم افزار به شمار می رود.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 133 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)


BurnAware Free نرم افزاری رایگان و در عین حال قدرتمند برای ساخت دیسک های CD، DVD و Blu-ray است. این برنامه از مطرح ترین نمونه های موجود در میان برنامه های رایگان هم دسته خود است و شما به کمک آن می توانید هر نوع دیسک صوتی، MP3، ISO، DATA و DVD-Video را ایجاد کنید. همچنین BurnAware این امکان را به شما می دهد تا دیسک های rewritable خود را پاک نمایید و یا آن ها را فرمت کنید و یا اینکه از سی دی و دی وی دی های خود کپی ISO بگیرید.

این نرم افزار از محیط کاربر پسندی برخوردار است و برخلاف نمونه های پولی، از حجم بسیار کمی برخوردار است و شما می توانید آن را بر روی کلیه نسخه های ویندوز نصب کنید. استفاده رایگان از این نرم افزار برای کاربردهای غیر تجاری مجاز است.


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 140 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)


Nero Free برنامه ای از مجموعه چند رسانه ای قدرتنمد نرو، آزادی کاملی را برای ایجاد، کپی، Rip، رایت، ویرایش به اشتراک گذاری و آپلود آنلاین محتوا در اختیارتان قرار می دهد. این مجموعه بی نقص هر آنچه را که شما بخواهید، از فیلم و عکس گرفته تا موسیقی و اطلاعات را می تواند هر کجا و در هر زمان با دوستان و خانواده شما اشتراک گذاری کند.

Nero در این مجموعه این فرصت را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید از ویژگی های رایت دیسک و کپی آن برای مدت زمان نا محدودی استفاده کنید، آن هم به صورت کاملا رایگان!

از اساسی ترین امکانات موجود برای رایت و کپی سی دی و دی وی دی های خود توسط مشهورترین و قابل اعتماد ترین برند راسانه دیجیتال جهان (Nero) لذت ببرید!

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 145 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)


برای رایت سی دی و دی وی دی های خود از چه برنامه هایی استفاده می کنید؟ فکر می کنید مجبورید از برنامه های غیر رایگان برای این کار استفاده کنید؟ نه، اصلا اینطور نیست!

CDBurnerXP یک برنامه رایت سی دی، دی وی دی، HD-DVD و Blu-Ray است که با حجم بسیار کم خود، نیاز شما را برای ایجاد اینگونه دیسک ها برطرف می کند. برای اسن کار لازم نیست از برنامه های حجیم و سنگین استفاده کنید چرا که برنامه های این چنینی می توانند جایگزین بسیار مناسب و رایگانی برای شما باشند.

از طریق رابط کاربری چند زبانه CDBurnerXP همچنین می توانید به ایجاد فایل های ISO بپردازید و یا آن ها را بر روی دیسک خود منتقل کنید. این برنامه کاملا رایگان است و هیچ محدودیتی برای استفاده ندارد. شما می توانید CDBurnerXP بر روی ویندوزهای 2000، XP، 2003 Server، VISTA و 7 اجرا نمایید.


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 151 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)


نرم افزار InfraRecorder ، نرم افزاری رایگان ، کم حجم و سبک اما با قابلیت های بسیار برای رایت و کپی فایل ها بر روی CD و DVD می باشد.Infrarecorder همچنین توانایی Image گرفتن از CD و DVD را دارد. این نرم افزار از سبکترین برنامه های کار با انواع دیسک می باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار InfraRecorder 0.52 :

- سبک و کم حجم بودن 
- رایت CD و DVD
- تهیه Image از CD و DVD و رایت آن ها 
- قابلیت تهیه Video DVD
- قابلیت تهیه Audio CD
- محیط کاری ساده 
- و ...

 

دانلود نسخه  32 بيتي 3.9 مگابايت 

دانلود نسخه 64 بيتي 3.9 مگابايت

 

 

سایت سازنده http://infrarecorder.org/

به نقل از http://www.barnameha.com/

admin بازدید : 136 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

این نرم افزار که به شما کمک می کند تا از فایلهایی با فرمت هایی نظیر MP3 ، WMA ، WAV ، AAC دیسک های استاندارد با قابلیت پخش درون تمامی دستگاه های پلیر بسازید . علاوه بر این قابلیت ، امکان تبدیل و رایت ویدیو های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX و MP4 در قالب موزیک سی دی نیز برایتان فراهم خواهد آمد . بدین ترتیب دیگر برای استخراج یک موزیک از ویدیو یا فیلم نیازی به استفاده جداگانه از نرم افزار های تبدیل کننده نخواهد بود چرا که امکان تبدیل و رایت داخلی در نرم افزار Media Audio CD Burner به صورت یک مرحله ای گنجانده شده است .

size: 28.8 MB

admin بازدید : 146 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

Alcohol 120% بی شک یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود،  توسط این برنامه شما می توانید با Image گرفتن (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود ۲۰۰X اجرا شود !

admin بازدید : 144 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

Complex Evolution نام نرم افزاری است که بوسیله آن می توانید به صورت بسیار ساده، آسان و سریع به رایت و کپی انواع سی دی ها و دی وی دی ها بپردازید. امکانات و تنظیماتی که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد بسیار انعطاف پذیر هستند که بوسیله آن ها و تنها با چند کلیک می توان به رفع نیازهای مختلفی مانند کپی فایل ها و پوشه ها به صورت Data بر روی CD و DVD، قابلیت کپی دیسک از فایل های ISO، کپی اطلاعات از فرمت های UDF، قابلیت کپی اطلاعات به صورت multisession بر روی دیسک، قابلیت ساخت دیسک های VCD، ساخت دیسک های Audio و ... پرداخت .

size: 5.17 MB

admin بازدید : 149 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

Magic DVD Ripper نرم افزاری سریع در زمینه Rip کردن دیسک ها و تبدیل DVD دیسک های دی وی دی بدون افت کیفیت به VCD، SVCD، AVI (DIVX)، WMV، iPod و فرمت PSP و ... است و همچنین ذخیره کردن آن ها در هارد دیسک است که به شما این امکان رامیدهد در هر زمان بدون نیاز به دی وی دی از تماشای آن لذت ببرید.این نرم افزار با دارا بودن امکانات فراوان و مطمئن توانسته جایگاهی ویژه در میان مخاطبین خود باز کرده و تبدبل به یکی از بهترین ها در این زمینه شود.این نرم افزار پیشرفته و کارآمد، در عین مفید بودن، دارای فضای کاربردی بسیار آسان و کاربر پسند نیز است. در مقایسه با نرم افزارهای مشابه، این برنامه هر دو قابلیت تبدیل و پشتیبان گیری را با سرعت Rip بالا دارا می باشد. علاوه بر این، برخلاف برخی از نرم افزارها که قابلیت Rip نمودن بعضی از DVD ها یا فرمت های صوتی/ تصویری ناهماهنگ را ندارند، این برنامه در بیشتر موارد از کارایی بالایی برخوردار است.ابزار دیسک Magic DVD Ripper در مقایسه با دیگر رقبا و با سحر و جادویی که در پاک دادن دیسک دارد و نهایت سرعت و کیفیتی که در عمل دارد میتواند نظر هر کاربری را بخودش جلب کند. این نرم افزار DVD همچنین تبدیل دسته ای و یا کلی برای کپی و وجود تنظیمات سفارشی از ویژگی های دیگر این نرم افزار است.

size: 4.58 MB

admin بازدید : 158 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

AutoPlay Media Studio یکی از کامل ترین نرم افزار های ساخت اتوران به شمار می رود. ابزاری بسیار غنی از امکانات و با واسط کاربری جذاب باعث شده تا کاربران برای ساخت لوح های فشرده به صورت مالتی مدیا به از استفاده نرم افزار روی آورند. AutoPlay Media Studio دارای طرح های از پیش آماده است تا کابران بتوانند با الگو گرفتن  و حتی استفاده از این طرح ها اتوران هایی زیبا و در عین حال حرفه ای خلق نمایند. قابلیت های مهم دیگری که در AutoPlay Media Studio موجود است را می توان به این صورت بیان کرد که بیشتر Object ها که غالبا به صورت متن ، تصویر ، فایل فلش ، فیلم ، صوت و دکمه و... هستند را می توان در این برنامه مورد استفاده قرار داد. اما از این جهت گفته شد که AutoPlay Media Studio  نرم افزاری حرفه ای به شمار می رود که کاربران حرفه ای می توانند با کمی اسکریپ نویسی اتوران هایی بسیار زیبا بیافرینند.

size: 49.6 MB

admin بازدید : 131 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

 در گاهی مواقع به علت استفاده بیش از حد یك سی دی یا دی وی دی برخی از فایلهای آن غیر قابل كپی می باشد و در هنگام كپی كردن در ویندوز با پیغام خطا روبرو میشوید.با این نرم افزار علاوه بر بازگردانی اطلاعات آسیب دیده میتوانید از دست قفل های حجمی و کارکتری نیز در امان باشید وبه راحتی آنها را رایت کنید. قابلیت بسیار خوبی که به این ورژن نرم افزار اضافه شده پشتیبانی از dvd و به طور کلی CD , DVD , BD, HD DVD می باشد.

size: 4.02 MB

admin بازدید : 152 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

بسیاری از بازی‌هایی که در بازار وجود دارند، به صورت یک فایل Image از سی‌دی یا دی‌وی‌دی هستند و برای اجرا یا باید آن‌ها را رایت کرد و همیشه از لوح آن استفاده کرد یا این‌که به‌وسیله‌ی درایو مجازی آن‌ها را اجرا نمود. این برنامه، یک ابزار قدرتمند برای ساخت CD/DVD Drive مجازی است. این نرم‌افزار برای شبیه‌سازی قفل‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قوی نیز کاربرد دارد. برای اجرای اکثر بازی‌های جدید و پیشرفته نیاز به نصب این برنامه دارید. حتی می‌توانید با ایجاد چند درایو مجازی چند بازی یا چند نرم‌افزار را به آسانی اجرا کنید.
این نرم‌افزار از فرمت‌های زیر پشتیبانی می‌کند:
CUE/BIN, ISO, CCD (CloneCD), BWT (Blindwrite), MDS (Media Descriptor File), CDI (Disjuggler), NRG (Nero - must have ImageDrive installed), PDI (Instant CD/DVD), B5T/B6T/BWT (BlindWrite)

size: 18.3 MB

admin بازدید : 134 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

Easy CD-DA Extractor مجموعه ای از 4 برنامه برای rips سی دی های صوتی، تبدیل فایل های موزیک، رایت Audio CDs, MP3 CDs, WMA CDs, و Data CDs، در یک نرم افزار است. Easy CD-DA Extractor از تمامی فرمت های محبوب فایل های صوتی از جمله - 3G2, 3GP, MP1, MP2, MP3, Windows Media Audio, Ogg Vorbis, MP4, M4A, AAC, aacPlus v1 (HE-AAC, AAC+), aacPlus v2 (HE-AAC v2, HE-AAC+PS, eAAC+), FLAC, Musepack, WavPack, WAV, AIFF, Monkey's Audio, Shorten, CUE و M3U پشتیبانی می کند. همچنین اگر Nero Burning ROM روی کامپیوتر شما نصب شده باشد، این برنامه از Nero Digital (Nero AAC) نیز پشتیبانی می کند. تکنولوژی رمزگذاری صوتی Easy CD-DA Extractor شامل پیشرفته ترین کدک های صوتی موجود از فن آوری های کدگذاری می باشد. علاوه بر این ها این نرم افزار از رمز گذارهای خط فرمان (.exe) نیز پشتیبانی می کند.

size: 13.8 MB

admin بازدید : 140 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

Express Burn Plus یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم برای ذخیره کردن ، رایت کردن و مستر کردن CD , DVD , Blu-ray و HD-DVD دیسک های مالتی مدیا شما می باشد. این نرم افزار از تمامی سخت افزار های پخش و ایجاد مالتی مدیا نیز پشتیبانی می کند که شامل CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, BD-R/RE, HD-DVD-R/RW و DVD-RAM می باشند.

size: 1.50 MB

admin بازدید : 130 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار BurnAware محصول کمپانی BurnAware Technologies، برنامه ای فوق العاده زیبا و ساده با ابزارهایی که نیاز کاربران را شناخته و در آن گنجانده است ، در نسخه ی پیشرفته ی خود قابلیت رایت CD / DVD / Blu-Ray را نیز دارد. برای هر یک از این موارد ابزارهای متفاوتی را در اختیار می گذارد. امکان رایت به طور همزمان در چندین درایور را دارد و می تواند به آسانی دیسک شما را Bootable رایت نماید. قابلیت Erase ، رایت Image ، قابلیت ساخت Audio & Jukebox Disk و امکانات متعدد دیگری را نیز در بر دارد.

size: 7.08 MB

admin بازدید : 145 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
بدین منظور:نیازمند یک ابزار مخصوص به نام Pendrive Reminder هستیم.
این برنامه کوچک و کم‌حجم همه آن چیزی که ما نیازمند آن هستیم تا فلش دیسک خود را پس از اتمام کار، فراموش نکنیم در اختیار ما قرار می‌دهد. راهنمای استفاده:
پس از دانلود، فایل Zip را از حالت فشرده خارج کنید.
اکنون بایستی فایل PendriveReminder-Tarfandestan.exe را در محل دلخواهی از فلش دیسک خود Copy و Paste کنید.
حال فرض کنید فلش دیسک را به یک کامپیوتر غریبه وصل کرده‌اید و قصد دارید تا این برنامه جهت جداسازی فلش دیسک از کامپیوتر در زمان مقرر به شما یادآوری کند.

پس از وصل کردن فلش دیسک به پورت USB کامپیوتر، توسط My Computer (یا Computer) وارد درایو فلش دیسک شوید و فایل PendriveReminder.exe که کپی کرده‌اید را با دوبار کلیک اجرا کنید (دقت کنید فایل باید مستقیماً از روی فلش اجرا شود).


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 162 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
admin بازدید : 153 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
نرم افزار تبديل تمام فرمتهاي ويدئويي, آخرين نسخه Freemake Video Converter

دانلود نرم افزار تبديل فرمتهاي ويدئويي Freemake Video Converter 3
دانلود در ادامه مطلب
admin بازدید : 169 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
ده ترفند برای افزایش طول عمر CDها
با پیشرفت تکنولوژی جایگزین‏های متعددی برای CD جهت ذخیره اطلاعات به وجود آمده است. شاید به همین دلیل هم است که حفظ و نگه داری از CDها چندان جدی گرفته نمی‏شود. اما چه بخواهیم و چه نخواهیم روزانه با آن‏ها سر و کار داریم و هنوز زمان زیادی تا فراموشی آنها باقی مانده است. در نتیجه همچنان سالم نگه داشتن آنها اهمیت زیادی دارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی 10 راهکار در جهت افزایش طول عمر CDها بپردازیم.

1- CD را با DVD-ROM اجرا نکنید؛ این کار به این علت است که سرعت چرخش DVD-ROM بسیار بیشتر از CD-ROM است و این کار باعث خش‏دار شدن CD خواهد شد.
2- CDها را از پشت روی هم قرار دهید؛ اگر CDها را از طرف قابل استفاده روی هم قرار دهید به علت شیشه‏ای بودن سطح، به سرعت خش‏دار خواهد شد.
3- از پاک کردن CD با لباس و حوله خودداری کنید؛ پاک کردن CDها با منسوجات به شدت باعث کاهش عمر CDها خواهد شد. برای تمیز کردن CD‏ها از دستمال کاغذی بدون کرک و یا سایر دستمال‏های نرم استفاده کنید.
4- از نوشتن با ماژیک‏های غیر استاندارد روی CDها خودداری کنید؛ ماژیک‏های غیر استاندارد به تدریج در بافت CD فرو رفته و باعث استهلاک سریع CD خواهد شد.
5- از تماس مکرر دست‏ها با CDها خودداری کنید؛ شیارهای دست  و کثیفی‏های سطح دست در تماس با سطح CD باعث تخریب سطح شیشه‏ای آن خواهد شد.
6- از قرار دادن CDها در هوای آزاد و کیف‏های نامرغوب خودداری کنید؛ این کار خیلی زود CD را نابود می‏کند.
7- بلافاصله بعد از اتمام کار با CD، آن را از CD-ROM خارج کنید؛ در صورتی که CD در CD-ROM باقی بماند در هر بار ورود به My Computer یا هنگام خاموش و روشن کردن سیستم، محتوای CD بازخوانی خواهد شد.
8- از زدن برچسب به جای نوشتن روی پشت CD خودداری کنید ؛ با اینکار CD-ROM برای خواندن CD تعداد دور بیشتری را می‏زند و خود به خود CD مستهلک خواهد شد.
9- از دستگاه‏های خش‏گیر و پمادهای خش‏گیر حدالامکان استفاده نکنید؛ در صورتی که خش‏هایی کوچک و کم روی CDها مشاهده کردید، استفاده از ابزارآلات مذکور به هیچ‏وجه برطرف کننده نیست و ضمن برداشت کردن یک لایه از روی CD، خش‏های جدیدی نیز روی CD وارد خواهد کرد.
10- از تهیه CD‏های رنگی و نامرغوب ارزان قیمت با مارک‏های ناشناس خودداری کنید؛ CDهای رنگی به دلیل ساختار غیر استاندارد خود عمر کوتاهی دارند.همچنین CDهای ارزان نامرغوب حتی با رعایت 9 شرط بالا باز هم عمر کوتاهی خواهند داشت.
admin بازدید : 155 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
ده روش برای افزایش عمر سی دی
در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 راهکار در جهت افزایش طول عمر CDها بپردازیم.

1- CD را با DVD-ROM اجرا نکنید؛ این کار به این علت است که سرعت چرخش DVD-ROM بسیار بیشتر از CD-ROM است و این کار باعث خش‏دار شدن CD خواهد شد.

2- CDها را از پشت روی هم قرار دهید؛ اگر CDها را از طرف قابل استفاده روی هم قرار دهید به علت شیشه‏ای بودن سطح، به سرعت خش‏دار خواهد شد.

3- از پاک کردن CD با لباس و حوله خودداری کنید؛ پاک کردن CDها با منسوجات به شدت باعث کاهش عمر CDها خواهد شد. برای تمیز کردن CD‏ها از دستمال کاغذی بدون کرک و یا سایر دستمال‏های نرم استفاده کنید.

4- از نوشتن با ماژیک‏های غیر استاندارد روی CDها خودداری کنید؛ ماژیک‏های غیر استاندارد به تدریج در بافت CD فرو رفته و باعث استهلاک سریع CD خواهد شد.

5- از تماس مکرر دست‏ها با CDها خودداری کنید؛ شیارهای دست  و کثیفی‏های سطح دست در تماس با سطح CD باعث تخریب سطح شیشه‏ای آن خواهد شد.
 
بقيه تو ادامه مطلب
admin بازدید : 198 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

ساخت آلبوم از تصاویر برای ثبت خاطرات در میان کاربران محبوبیتی خاص دارد. همه خانواده ها دوست دارند تصاویر خود را با بهترین کیفیت ممکن و به صورتی زیبا برای همیشه به یادگار بگذارند. در این که نرم افزار های زیادی در زمینه ساخت این آلبوم ها وجود دارند شکی نیست. نرم افزار هایی که هرکدام قابلیت های متعددی دارند. اما اکثر این نرم افزارها شبیه به هم کار می کنند و تقریبا همگی با اندکی تفاوت آلبوم ها را پدید می آورند. حتما همه آلبوم های معمولی که در میان همه خانواده ها موجود است را دیده ایم که به مانند یک دفتر یادداشت خاطرات را به صورت عکس یادداشت می کنند. حالا با نرم افزار ساخت شرکت FlipAlbum همه می توانیم این گونه آلبوم ها را پدید بیاوریم اما به صورت الکترونیکی. FlipAlbum Pro نام نرم افزاری است که با دارا بودن قابلیت های متعدد به کاربران این اجازه را می دهد تا دفتر خاطراتی از تصاویر خود به جای گذارند. این نرم افزار به کاربرانش این اجازه را می دهد تا یک آلبوم واقعی را برای خود تداعی کنند. می تواند این آلبوم ها را به صورت فیلم درآورده و روی انواع لوح فشرده رایت نماید. Template های آماده بسیار زیبایی برای اهداف مختلف دارد و با Wizard خود به کاربر این قابلیت را می دهد تا به سادگی و بدون کوچک ترین سختی آلبوم هایی زیبا را پدید آورند. می توان برروی آلبوم ها موزیکی دلنشین هم قرار داد تا لذت مشاهده آلبومی واقعی تداعی شود. این نسخه از نرم افزار به طور فوق العاده ای با ویندوز محبوب ویستا هماهنگی دارد و برای این ویندوز بهینه سازی شده است. حتما از دانلود و استفاده این نرم افزار بسیار فوق العاده برای نگهداری تصاویر خود راضی خواهید شد.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 161 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

ساخت دی وی دی های اسلاید شو امروزه به امری بسیار عادی میان  کاربران تبدیل شده است. تعدد نرم افزارهایی که در این زمینه وجوددارند باعث شده تا هرکاربری به سادگی بتواند با چند کلیک ساده بهترین لوح های اسلاید شو را پدیدبیاورد. به طوری که در انواع پلیرها قابل نمایش باشد. از میان این ابزارها نرم افزار با نام Photo DVD Maker می تواند با استفاده از قابلیت هایی که دارد زیباترین اسلایدشو های تصویری را طراحی کرده به صورتی که برروی انواع پلیرها قابل اجرا و نمایش باشد. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر ، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. کیفیت در ساخت اسلایدشو ها بسیار بالا بوده و نهایت کیفیت را در تصاویر به نمایش می گذارد. در رایت هم می توان هم از سی دی و هم از دی وی دی استفاده کرد، قابلیت رایت به صورتی که برروی انواع پلیرها هم قابل نمایش باشد در نرم افزار گنجانده شده است. محیط کاربرپسند نرم افزار همراه با استفاده بسیار آسان هم دو قابلیت مهم دیگر این ابزار به شمار می رود. .

دانلود در ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 443
  • بازدید سال : 23,165
  • بازدید کلی : 560,760