loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 128 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

تقریبا اغلب برنامه های یکپارچه سازی هارد دیسک در آن واحد تنها به شما اجازه انتخاب یک درایو کامل را برای این کار می دهند اما Defraggler به شما امکان می دهد تا چندین فایل و یا پوشه را که نیاز به یکپارچه شدن دارند را انتخاب نمایید. هنگامی که این برنامه مشغول به خواندن و یا نوشتن فایل است، دقیقا از همان تکنیک ویندوز برای این کار استفاده می کند و این موضوع امنیت فایل های شما را بعد ار اجرای این برنامه تضمین می نماید. این برنامه به شما فایل های موجود در یک بلاک از دیسک شما را نمایش می دهد و در حین کار شما قادر به دیدن چگونگی انجام کار آن خواهید بود. از امکانات دیگر این برنامه سازماندهی به فضای خالی موجود در هارد شما برای جلوگیری از تکه تکه شدن است. علاوه بر آن با کلیه نسخه های ویندوز هماهنگی کامل را دارد و همچنین از 37 زبان مختلف از جمله زبان فارسی پشتیبانی می نماید.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 137 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

CPU-Z نام نرم افزار رایگان و کم حجمی است که اطلاعات سخت افزاری سیستم شما را به طور کامل برایتان به نمایش در می آورد. این برنامه نیازی به نصب ندارد و تنها کافی است فایل فشرده آن را باز کنید و CPU-Z را اجرا نمایید. برای حذف برنامه هم کافی است فقط فایل های استخراج شده را پاک کنید. CPU-Z هیچ فایلی را در ویندوز شما کپی نمی کند و در رجیستری سیستم اطلاعاتی را ثبت نمی نماید.

این برنامه کاربردی اطلاعات قطعاتی مانند CPU (از جمله نام و شماره آن، میزان هسته ها و قدرت پردازش، ولتاژ هسته، کلاک داخلی و خارجی و کلیه سطوح کش پردازنده)، مادربرد (شامل فروشنده، مدل و نسخه آن، تاریخ آپدیت و مدل بایوس، تراشه و سنسور و رابط گرافیکی)، حافظه رم (تعداد آن ها، فرکانس و میزان سرعت هر کدام، ماژول ها، شماره سریال و نام شرکت سازنده) و همچنین اطلاعات ویندوز نصب شده روی سیستم تان و ورژن DirectX را در اختیارتان می گذارد.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 127 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

Speccy اطلاعات دقیقی از تمامی قطعات سخت افزار سیستم شما را می دهد. با این برنامه کم حجم می توانید اطلاعات قطعاتی شامل پردازنده، حافظه رم، مادربورد، کارت گرافیک، دیسک سخت، درایو نوری و کارت صدا به اضافه دمای قطعات مختلف کامپیوتر و یا لپ تاپتان را به دست آورید.

با نصب این برنامه شما به راحتی خواهید توانست از مشخصات پردازنده، میزان فضای هارد دیسک و حافظه رم و تعداد اسلات های خالی و پر موجود در بورد سیستم لیست کاملی بگیرید و آن ها را جهت مصارف گوناگون استفاده کنید.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 126 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

ابزاری بسیار ساده و سبک که به شما کلیه اطلاعات لازم و مربوط به کارت گرافیک و واحد پردازش آن را به شما می دهد. اطلاعاتی شامل میزان پردازنده گرافیکی، حافظه، اورکلاک، کلاک معمول و کلاک 3 بعدی کارت (در صورت موجود بودن)و نیز اطلاعات صفحه نمایش دستگاه. این برنامه از کارت های گرافیک nVidia و ATI پشتیبانی می کند و برای اجرا شدن نیاز به نصب ندارد و قابل اجرا شدن روی تمامی نسخه های ویندوز است.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 134 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)



توسط این نرم افزار می توانید کنترل کامل و سریعی روی درایو های سیستم خود داشته باشد .

ویژگیهای این نرم افزار عبارتند از :

دسترسی سریع به درایوهای دیسک سخت ، درایوهای نوری ، درایوهای شبکه و درایوهای حافظه های همراه .

باز کردن و بستن درایو های نوری با یک کلیک .

بیرون کشیدن امن برای حافظه های قابل حمل .

باز کردن همه درایوها بصورت امن و جلوگیری از اجرا شدن ویروسها در هنگام باز کردن درایوها .

نمایش اطلاعات درایوها .

اگر لپ تاپ دارید این نرم افزار نرم افزار خیلی مناسبی برای شماست و فقط با یک کلیک می توانید درب درایو نوری خود را باز کنید .

اگر سیستم رو میزی شما درایو نوری دارد شما می توانید با این نرم افزار بدون دست زدن به آن با موس درب آن را باز و یا بسته کنید .

 برای مثال اگر این درایو از نوع درایو نوری بود می توانید درب آن را کنترل کنید ولی اگر از نوع حافظه های همراه بود می توانید به صورت خیلی سریع آن را از سیستم جدا سازید .

admin بازدید : 136 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

جدیدترین نسخه درایور کارت کرافیک های ATI که با نصب آن کارایی کارت گرافیک به حد اکثر ممکن رسیده و باعث بهبود اجرای برنامه های گرافیکی و بازی ها خواهد شد.

دانلود ATI Catalyst نسخه xp

admin بازدید : 333 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار HeidiSQL

نرم افزار HeidiSQL برنامه ای رایگان و سبک با رابط گرافیکی (GUI) برای مدیریت دیتابیس های MySQL و Microsoft SQL Server می باشد. یکی از مشکلات رایج برای کاربران MySQL عدم وجود محیطی گرافیکی بصورت پیشفرض برای آن است. در نرم افزار هیدی اس کیو ال، براحتی می توان table، view، procedure و … را ایجاد و ویرایش نمود. لازم به ذکر است که این نرم افزار تنها یک رابط گرافیکی برای نرم افزارهای مدیریت دیتابیس بوده و برای استفاده از آن بایستی MySQL، Microsoft SQL Server و یا یکی از DBMS های مورد پشتیبانی این نرم افزار بر روی سیستم نصب باشد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp، ویستا و  و همچنین هر لینوکسی (با استفاده از Wine) قابل نصب می باشد.

سایت سازنده: www.heidisql.com
حجم: ۳٫۳ مگابایت

.

دانلود HeidiSQL 7 با لینک مستقیم

admin بازدید : 166 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

 در اين پست جديد ترين نسخه درايور Realtek High Definition را برايتان آماده کرده ايم. اين درايور يکي از مهم ترين درايورهاي مورد نياز ويندوز به شمار ميرود و معروف ترين درايور صدا در ميان کارت هاي صوتي آنبرد مي باشد چرا که اکثر کارت هاي صدا آنبرد از نوع Realtek High Definition هستند. شما مي توانيد اين درايور را در صورتي که کارت صدا شما نوع Realtek HD باشد بر روي ويندوز هاي i2000, XP, Vistaو 7 نصب کنيد. همچنين اين درايور با نسخه هاي مختلف ويندوز هاي 32 و 64 بيتي سازگاري کامل دارد و نسخه مخصوص اين نوع سيستم عامل ها بر روي آنها نصب مي شود. در صورتي که درايو صدا لپ تاپ شما در سايت سازنده ي آن موجود نيست و يا بنا به دلايل مختلف سي دي درايور صدا سيستم تان را از دست داده ايد، با نصب اين درايور به راحتي مي توانيد با بالاترين کيفيت صداي خروجي سيستم را دريافت نماييد.
دانلود نسخه ویندوز XP
دانلود نسخه 32 بیت برای ویندوز ویستا و سون
دانلود نسخه 64 بیت برای ویندوز ویستا و سون

size: 31.2 MB
        48.7 MB
        52.9 MB

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 466
  • بازدید ماه : 466
  • بازدید سال : 23,188
  • بازدید کلی : 560,783