loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 149 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

مطمئنا همه نرم افزار ویرایشگر تصویر یا درست تر کارگاه ویراش تصویر Photoshop رو می شناسید.چند وقتی میشه که adobe یا همان شرکت سازنده فتوشاپ سرور فعال سازی این نرم افزار را ازکار انداخته و یک سریال نامبر کلی منتشر کرده تا همه بتونن به طور رایگان نرم افزار خودشون رو بدون نیاز به اینترنت فعال کنند و از همه ی قابلت های این نرم افزار استفاده کنند.یک خبر خوشحال کننده ی دیگر این است که بیشتر Plugin ها یا همان افزونه های Photoshop CS6 را پشتیبانی میکند.هرچند ارائه ی این سریال نامبر از طرف ما کاملا قانونی نیست ولی هر چه باشد بهتر از کرک های ویروسی و استفاده از فایروال و … است.

نکته دگر اینکه اکثر قابلیت هایی که حتی خود من هم استفاده میکنم را دارد و شما نازی به داشتن آخرین نسخه که حجم زیادی دارد و سیستم رو سنگین میکنه ندارید.

توجه : لینک های این نرم افزار تحریم است پس لطفا از *** استفاده کنید.

توجه : می توانید بعد از نصب برنامه و *** ، برنامه را به صورت رایگان به نسخه ی 9.2 بروز رسانی کنید.

اد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 118 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

blender big ساخت انیمیشن های سه بعدی   Blender 2.60a

Blender مجموعه یکپارچه ای از ابزارها برای ایجاد و ساخت طیف وسیعی از محتوای 3 بعدی با قابلیت های بسیار منحصر به فرد است. این نرم افزار رایگان و متن باز در قبال کارایی فوق العاده، حجم بسیار باور نکردنی دارد! بلندر محبوب ترین برنامه 3 بعدی متن باز در جهان است؛ و یکی از مهمترین آن ها که کاربران گرافیکی مطمئنا آن را به خوبی می شناسند.


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 149 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

Inkscape نرم افزاری متن باز برای گرافیک های برداری (vector) نظیر برنامه های Adobe Illustrator، Corel Draw، Freehand و Xara X است. تصاویر وکتور دارای مشخصاتی متفاوت از تصاویر bitmap است که بارزترین آن ها، امکان بزرگنمایی تصاویر تا حد دلخواه بدون افت پیکسل است که این مورد به دلیل شیوه نگارش برداری تصاویر است.

Inkscape بر خلاف نرم افزار های بر پایه bitmap نظیر Photoshop و Gimp تصاویر خود را بر اساس Vector ایجاد می نماید. اگر تا کنون سابقه کار با نرم افزار های وکتور را داشته اید کار با این نرم افزار نیز برایتان بسیار ساده خواهد بود. Inkscape از مطرح ترین نرم افزار های برداری است که به صورت کاملا رایگان و متن باز منتشر می شود.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 152 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم‌افزار بلندر یکی از مشهورترین برنامه‌ها برای کار های سه بعدی و انیمیشن است و معادلی قدرتمند و رایگان برای نرم‌افزار های غیر رایگانی مثل Maya و ۳Ds Max است. این برنامه به طرز عجیبی نسبت به مایا و تری دی مکس کم حجم است و برای آشنایی با قدرت آن فقط کافیست به نمونه‌هایی که با آن ساخته شده، در آدرسی که در ادامه این پست آمده مراجعه کنید. این برنامه با زبان پایتون ساخته شده و لذا برای استفاده از تمام امکانات آن نیازمند نصب Python است.

نمونه هایی از کار هایی که با بلندر انجام شده است

برخی از مزایای نرم‌افزار Blender:

  • رایگان (Freeware)
  • متن باز
  • نسبتاً کم حجم
  • پشتیبانی از تکنولوژی NURBS
  • امکان خواندن فایل‌های ۳ds، VRML و
  • پشتیبانی از B-Spline ها
  • دارای یک raytracer داخلی پر سرعت برای رندرینگ

لیست کامل امکانات بلندر

برخی از معایب نرم‌افزار Blender:

  • محیط کاربری نسبتاً پیچیده

حجم: ۱۰٫۵ مگابایت

سایت سازنده: http://www.blender.org

دانلود Blender با لینک مستقیم

admin بازدید : 126 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار Java Runtime Environment به شما اجازه می دهد تا برنامه ها کاربردی به نام applets که در زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده است اجرا کنید. این برنامه به شما اجازه میدهد تا تجربه ای بسیار غنی در بین صفحات ثابت HTML پیدا کنید. یکی دیگر از خصوصیات مهم این نرم افزار که کاربرانی از سراسر جهان به خود وابسته نموده ارتباط بین تمامی مرورگر های اینرنتی مثل اینترنت اسکپلور, اپرا, گوگل کروم, مرورگر بسیار محبوب فایرفاکس و… میباشد. و از خصوصیت ها دیگر این برنامه میتوان به محدودیت های امنیتی این برنامه اشاره کرد. این برنامه احتیاج به توضیحات بیشتری ندارد پیشنهاد ما دریافت آن است.



دانلود نسخه 32 بيت 20.8 مگابايت
 

دانلود نسخه 64 بيت 20.86 مگابايت

 

 

 

سايت سازنده http://www.sun.com/java

به نقل ازhttp://ir-dl.com

admin بازدید : 175 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

با استفاده از این نرم افزار میتوانید تصاویر را به آتش بکشید و با کمی خلاقیت می توانید آثار هنری حیرت انگیزی خلق کنید و در ردیف نقاشان بزرگ تاریخ قرار بگیرید. نرم افزار تصویر آتش هیچ محدودیتی برای کار شما تعیین نکرده است و شما می توانید عکس با هر فرمتی از قبیلPNG, TGA, TIF, BMP و JPG را وارد نرم افزار کنید و با انجام کارهای گرافیکی دلخواه خروجی خود را با کیفیت بسیار بالا تهیه نمایید. نرم افزار گرافیکی آتش هیچ نیازی به دانستن معلومات هنری ندارد و هر کاربر عادی می تواند با تمرکز بر روی بخشی از تصویر آن را به صورت به آتش کشیده شده در دست داشته باشد .

size: 4.56 MB

admin بازدید : 161 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

ساخت دی وی دی های اسلاید شو امروزه به امری بسیار عادی میان  کاربران تبدیل شده است. تعدد نرم افزارهایی که در این زمینه وجوددارند باعث شده تا هرکاربری به سادگی بتواند با چند کلیک ساده بهترین لوح های اسلاید شو را پدیدبیاورد. به طوری که در انواع پلیرها قابل نمایش باشد. از میان این ابزارها نرم افزار با نام Photo DVD Maker می تواند با استفاده از قابلیت هایی که دارد زیباترین اسلایدشو های تصویری را طراحی کرده به صورتی که برروی انواع پلیرها قابل اجرا و نمایش باشد. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر ، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. کیفیت در ساخت اسلایدشو ها بسیار بالا بوده و نهایت کیفیت را در تصاویر به نمایش می گذارد. در رایت هم می توان هم از سی دی و هم از دی وی دی استفاده کرد، قابلیت رایت به صورتی که برروی انواع پلیرها هم قابل نمایش باشد در نرم افزار گنجانده شده است. محیط کاربرپسند نرم افزار همراه با استفاده بسیار آسان هم دو قابلیت مهم دیگر این ابزار به شمار می رود. .

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 233 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)
برنامه ساخت دكمه ها و بنرهای فلش (SWF )
ساخت منو -  بنر های فلش بسیار زیبا -  اتوران برای CD از نوع فلش - ساخت دكمه های فلش برای صفحات وب - و كلی امكانات ساخت ومدیریت فایل های فلش با نرم افزار قدرتمند Alligator Flash Designer 7 امكان پذیر است ودر كل نر افزار مناسبی برای ساخت انواع فایل Flash می باشد كه... .

Alligator Flash Designer enables you to create interactive Flash content with rich graphics, animation, navigation and sound .. Make Flash Button - Banner .SWF - Top Menu Right Menu Flash And Other....Make and Edit Flash File SWF White Alligator Flash Designer 7 + Crack

امروزه استفاده از فایل های فلش در صفحات وب اتوران های سی دی منوی بالای وب سایت ها و كلی جا های دیگر افزایش زیادی یافته است به نحوی كه حتی ساده ترین وبلاگ نویسها ویا  وب مستر ها می توانند از كمترین امكانات و حتی با كمترین اطلاعات و تخصص نسبت به ساخت فایل های فلش برای بنر های تبلیغاتی وجلوه های ویژه وزیباتز نمودن وبسایت یا وبلاگ خود اقدام كنند.

در این رابطه شركت های برنامه نویسی زیادی هستند كه برای ساخت نرم افزار های فلش یا Flash Maker ها اقدام به تولید نرم افزار هایی نموده اند كه ساده ترین كاربران توانایی ساخت وایجاد یك بنر یا وب سایت فلش ویا... را با كمترین آموزش یا حتی بدون نیاز به آموزش در مورد ساخت فایل های فلش اقدام به تولید فایل Flash یا SWF نمایند.

شركت Selteco یكی از شر كت هایی است كه نسبت به تولید یك نرم افزار قدرتمند ودر اِینِحال كوچك به نام Alligator Flash Designer اقدام نموده است. نرم افزار Alligator Flash Designer 7 دارای قابلیت های بسیاری است كه چند مورد از توانایی های این نرم افزار قدرتمند را برای شما ذكر میكنیم.
 
دانلود در ادامه مطلب
admin بازدید : 181 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)
برنامه ویرایش و نمایش تصاویر  Coly Photo Viewer 1.0
نرم افزارهای فراوانی در زمینه نمایش و ویرایش تصاویر وجود دارد که هر کدام به نوعی به نیازهای کاربران پاسخ می دهند. حتما شما نیز نام نرم افزارهای معروف و قدرتمند گرافیکی مانند فتوشاپ یا Photo Impact را شنیده اید. اما ممکن است بسیاری از کاربران به دلیل پیچیدگی این نرم افزارها، ترجیح دهند از نرم افزارهای ساده تری که امکانات مورد نیاز را در اختیارشان قرار می دهد استفاده کنند. در همین راستا در این قسمت به معرفی نرم افزاری کم حجم می پردازیم که در ویرایش عکس ها، به شما کمک خواهد کرد. نرم افزار Coly Photo Viewer برنامه ایی سریع در زمینه مشاهده و ویرایش و تبدیل تصاویر میباشد که از تمامی فرمت ها پشتیبانی می کند. این نرم افزار که از میهن دانلود به شما معرفی می کنیم دارای امکاناتی نظیر مشاهده عکس، حذف قرمزی چشم، تغییر سایز، برداشت، ارسال تصاویر از طریق ایمیل، بهبود رنگ، افکت های گرافیکی، چرخش تصویر، نمایش اسلاید و بسیاری دیگر می باشد. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا تصاویر خود را بصورت دسته ای و بطور یکجا تبدیل کنید. همچنین می توانید تصاویر خود را بصورت های مختلف مانند نگاتیوی، تکه تکه (موزاییکی)، برجسته، سایه زده و ... درآورید. همچنین قادر خواهید بود تا تصاویرتان را بصورت تمام صفحه در رایانه مشاهده نمائید.
 
دانلود در ادامه مطلب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 430
  • بازدید سال : 23,152
  • بازدید کلی : 560,747