loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 170 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

Funny Photo Maker نرم افزاری جذاب است که به شما امکان این را می دهد که  عکس هایی جذاب و خنده دار درست کنید. همچنین این برنامه رایگان دارای رابط کاربری پسند است که استفاده از برنامه را بسیار آسان می کند.  Funny Photo Maker دراری تعداد زیادی قاب می باشد که شما با اضافه کردن عکس مورد نظر خود می توانید با یک کلیک عکس را داخل قاب قرار دهید. این برنامه دارای سه قسمت است: 1- هنری 2-چهره 3-افکت های تصویری.

برخی از ویژگی های کلیدی این برنامه:
- قاب و افکت ها
- چهر های جذاب
- فرمت های خروجی خوب از جمله: BMP، JPG، PNG

تغییرات این نسخه:
- بهبود برخی از قال بهای هنری
- اضافه شدن قالب  های هنری
- بهینه سازس رابط کاربری

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 113 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

اگر با عکس گرفتن از صفحه ی نمایش (screenshots) و ویرایش آن سر و کار دارید، در PicPick فقط با کلیک بر روی دکمه ی Full screen و یا زدن دکمه ی Print screen می توانید این کار را به راحتی  انجام دهید. این برنامه نه تنها شما را قادر به گرفتن عکس از صفحه ی نمایش و یا نقطه ی خاصی از آن می کند، بلکه اجازه ی ویرایش تصاویر را نیز به شما می دهد.
PicPick هر چیزی را که شما برای گرفتن عکس از صفحه ی نمایش نیاز دارید داراست. این برنامه رایگان به شما اجازه گرفتن عکس از تمام صفحه، پنجره های فعال و یا عکس گرفتن از منطقه ی خاصی را که شما انتخاب کنید را می دهد. در قسمت ویرایش این نرم افزار شما می توانید تغییر اندازه و یا چرخاندن تصویر، اضافه کردن برخی جلوه های بصری و یا نوشتن  متنی بر روی تصویر.

برخی از ویژگی های کلیدی این برنامه:
- عکس گرفتن از صفحه ی نمایش:
- عکس گرفتن از تمام صفحه
- عکس گرفتن از پنجره های فعال
- پشتیبانی از اسکرول خودکار، مانیتور دوگانه و افکت های صدا
-ویرایشگر تصویر:
- رابط کاربری بصری
- نقاشی استاندارد، اشکال، فلش، خطوط، متن، و غیره
-  محو کردن، تیز کردن، رنگ، کنتراست، روشنایی، شطرنجی کردن، چرخش
-خط کش پیکسل به پیکسل صفحه نمایش
- زاویه سنج صفحه نمایش

- وایت بورد

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 129 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (1)

fotosketcher pencil sketch logo تبدیل عکس به نقاشی و طراحی   2.30 FotoSketcher

FotoSketcher نرم افزاری برای تبدیل عکس های دیجیتال خود را به طرح مداد، قلم و نقاشی جوهر یا سبک های نقاشی (آبرنگ، رنگ روغن و غیره)است. فقط عکس و نوع سبک طرح مورد نظر را انتخاب کنید و این برنامه به بلافاصله عکس شما را به نقاشی با طرح دلخواهه شما تبدیل می کند. شما می توانید پارامترهای طراحی های مختلف شبیه سازی به سبک های مختلف نقاشی، اضافه کردن یک قاب عکس یا متن، و صرفه جویی در طرح های دیجیتال را به عنوان تصویر جدید و بدون تغییر باقی خواهد ماند.کار با این برنامه بسایر راحت بوده و از قابلیت drag and drop پشتیبانی می کند.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 149 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

Inkscape نرم افزاری متن باز برای گرافیک های برداری (vector) نظیر برنامه های Adobe Illustrator، Corel Draw، Freehand و Xara X است. تصاویر وکتور دارای مشخصاتی متفاوت از تصاویر bitmap است که بارزترین آن ها، امکان بزرگنمایی تصاویر تا حد دلخواه بدون افت پیکسل است که این مورد به دلیل شیوه نگارش برداری تصاویر است.

Inkscape بر خلاف نرم افزار های بر پایه bitmap نظیر Photoshop و Gimp تصاویر خود را بر اساس Vector ایجاد می نماید. اگر تا کنون سابقه کار با نرم افزار های وکتور را داشته اید کار با این نرم افزار نیز برایتان بسیار ساده خواهد بود. Inkscape از مطرح ترین نرم افزار های برداری است که به صورت کاملا رایگان و متن باز منتشر می شود.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 152 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم‌افزار بلندر یکی از مشهورترین برنامه‌ها برای کار های سه بعدی و انیمیشن است و معادلی قدرتمند و رایگان برای نرم‌افزار های غیر رایگانی مثل Maya و ۳Ds Max است. این برنامه به طرز عجیبی نسبت به مایا و تری دی مکس کم حجم است و برای آشنایی با قدرت آن فقط کافیست به نمونه‌هایی که با آن ساخته شده، در آدرسی که در ادامه این پست آمده مراجعه کنید. این برنامه با زبان پایتون ساخته شده و لذا برای استفاده از تمام امکانات آن نیازمند نصب Python است.

نمونه هایی از کار هایی که با بلندر انجام شده است

برخی از مزایای نرم‌افزار Blender:

  • رایگان (Freeware)
  • متن باز
  • نسبتاً کم حجم
  • پشتیبانی از تکنولوژی NURBS
  • امکان خواندن فایل‌های ۳ds، VRML و
  • پشتیبانی از B-Spline ها
  • دارای یک raytracer داخلی پر سرعت برای رندرینگ

لیست کامل امکانات بلندر

برخی از معایب نرم‌افزار Blender:

  • محیط کاربری نسبتاً پیچیده

حجم: ۱۰٫۵ مگابایت

سایت سازنده: http://www.blender.org

دانلود Blender با لینک مستقیم

admin بازدید : 175 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

با استفاده از این نرم افزار میتوانید تصاویر را به آتش بکشید و با کمی خلاقیت می توانید آثار هنری حیرت انگیزی خلق کنید و در ردیف نقاشان بزرگ تاریخ قرار بگیرید. نرم افزار تصویر آتش هیچ محدودیتی برای کار شما تعیین نکرده است و شما می توانید عکس با هر فرمتی از قبیلPNG, TGA, TIF, BMP و JPG را وارد نرم افزار کنید و با انجام کارهای گرافیکی دلخواه خروجی خود را با کیفیت بسیار بالا تهیه نمایید. نرم افزار گرافیکی آتش هیچ نیازی به دانستن معلومات هنری ندارد و هر کاربر عادی می تواند با تمرکز بر روی بخشی از تصویر آن را به صورت به آتش کشیده شده در دست داشته باشد .

size: 4.56 MB

admin بازدید : 162 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
admin بازدید : 143 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

Advanced Desktop Shield نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن می توانید اقدام به برقراری امنیت دسکتاپ و قفل کردن محیط آن نمایید. این نرم افزار توسط شرکت SoftStack ساخته شده است. این نرم افزار امکاناتی نظیر قفل نمودن دسکتاپ ، جلوگیری از تغییرات عکس پشت زمینه ، محافظ صفحه نمایش و دیگر امکانت می باشد. به کمک این نرم افزار دیگر نگران ایجاد تغییرات بر روی کامپیوترهایی که مسئولیت نگهداری آن ها با شماست نباشید. همچنین در این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا از ایجاد تغییرات در تنظیمات صفحه نمایش جلوگیری نمایید.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار جلوگیری از دسترسی کاربران در به تغییر نام آیکن های موجود بر روی دسکتاپ می باشد ،همچنین کاربران اجازه پاک کردن آیکن ها را ندارند و نمی توانند تغییراتی را نیز از این حیث اعمال نمایند.

 دانلود-حجم فايل 1مگابايت

admin بازدید : 233 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)
برنامه ساخت دكمه ها و بنرهای فلش (SWF )
ساخت منو -  بنر های فلش بسیار زیبا -  اتوران برای CD از نوع فلش - ساخت دكمه های فلش برای صفحات وب - و كلی امكانات ساخت ومدیریت فایل های فلش با نرم افزار قدرتمند Alligator Flash Designer 7 امكان پذیر است ودر كل نر افزار مناسبی برای ساخت انواع فایل Flash می باشد كه... .

Alligator Flash Designer enables you to create interactive Flash content with rich graphics, animation, navigation and sound .. Make Flash Button - Banner .SWF - Top Menu Right Menu Flash And Other....Make and Edit Flash File SWF White Alligator Flash Designer 7 + Crack

امروزه استفاده از فایل های فلش در صفحات وب اتوران های سی دی منوی بالای وب سایت ها و كلی جا های دیگر افزایش زیادی یافته است به نحوی كه حتی ساده ترین وبلاگ نویسها ویا  وب مستر ها می توانند از كمترین امكانات و حتی با كمترین اطلاعات و تخصص نسبت به ساخت فایل های فلش برای بنر های تبلیغاتی وجلوه های ویژه وزیباتز نمودن وبسایت یا وبلاگ خود اقدام كنند.

در این رابطه شركت های برنامه نویسی زیادی هستند كه برای ساخت نرم افزار های فلش یا Flash Maker ها اقدام به تولید نرم افزار هایی نموده اند كه ساده ترین كاربران توانایی ساخت وایجاد یك بنر یا وب سایت فلش ویا... را با كمترین آموزش یا حتی بدون نیاز به آموزش در مورد ساخت فایل های فلش اقدام به تولید فایل Flash یا SWF نمایند.

شركت Selteco یكی از شر كت هایی است كه نسبت به تولید یك نرم افزار قدرتمند ودر اِینِحال كوچك به نام Alligator Flash Designer اقدام نموده است. نرم افزار Alligator Flash Designer 7 دارای قابلیت های بسیاری است كه چند مورد از توانایی های این نرم افزار قدرتمند را برای شما ذكر میكنیم.
 
دانلود در ادامه مطلب
admin بازدید : 181 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)
برنامه ویرایش و نمایش تصاویر  Coly Photo Viewer 1.0
نرم افزارهای فراوانی در زمینه نمایش و ویرایش تصاویر وجود دارد که هر کدام به نوعی به نیازهای کاربران پاسخ می دهند. حتما شما نیز نام نرم افزارهای معروف و قدرتمند گرافیکی مانند فتوشاپ یا Photo Impact را شنیده اید. اما ممکن است بسیاری از کاربران به دلیل پیچیدگی این نرم افزارها، ترجیح دهند از نرم افزارهای ساده تری که امکانات مورد نیاز را در اختیارشان قرار می دهد استفاده کنند. در همین راستا در این قسمت به معرفی نرم افزاری کم حجم می پردازیم که در ویرایش عکس ها، به شما کمک خواهد کرد. نرم افزار Coly Photo Viewer برنامه ایی سریع در زمینه مشاهده و ویرایش و تبدیل تصاویر میباشد که از تمامی فرمت ها پشتیبانی می کند. این نرم افزار که از میهن دانلود به شما معرفی می کنیم دارای امکاناتی نظیر مشاهده عکس، حذف قرمزی چشم، تغییر سایز، برداشت، ارسال تصاویر از طریق ایمیل، بهبود رنگ، افکت های گرافیکی، چرخش تصویر، نمایش اسلاید و بسیاری دیگر می باشد. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا تصاویر خود را بصورت دسته ای و بطور یکجا تبدیل کنید. همچنین می توانید تصاویر خود را بصورت های مختلف مانند نگاتیوی، تکه تکه (موزاییکی)، برجسته، سایه زده و ... درآورید. همچنین قادر خواهید بود تا تصاویرتان را بصورت تمام صفحه در رایانه مشاهده نمائید.
 
دانلود در ادامه مطلب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 411
  • بازدید ماه : 411
  • بازدید سال : 23,133
  • بازدید کلی : 560,728