loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 225 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

طلب کنید ! کائنات پاسخ می دهد ! شما باید دریافت کنید

آیـا از مـطـالـعـه بـرخـی از مـنـابـع مـوفـقـیـت سـردرگـم شـده ایـد ؟ آیا می دانید قانون جذب چیست ؟ آیا می دانید قانون جذب , قانون طبیعی است که بر کائنات حکومت می کند ؟ تئوری این قانون این است که ما حقیقتی که در آن زندگی می کنیم را خودمان ایجاد می کنیم ما هستیم که سرنوشتمان را رقم می زنیم , ما هستیم که تمام چیزهایی را که می خواهیم به سمت خودمان جذب می کنیم اما متاسفانه چیزهایی را که نمی خواهیم نیز به سمت خودمان جذب می کنیم . این قانون جذب است که باعث می شود ما اشخاص ، اشیاء ، پول و هر آنچه را که پیرامون ماست و احساسش می کنیم را جذب نمائیم .

 

 

مجموعۀ انقلابی که درهای جدیدی را برویتان خواهد گشود

نرم افزار محرک ذهن, نرم افزاری جامع است که شما را قدم به قدم به اهدافتان نزدیکتر و نزدیکتر می کند و باعث می شود که ارباب قانون جذب شوید و سرنوشت زندگی تان را در دستانتان بگیرید . این نرم افزار در واقع سیستمی برای تفکر می باشد , بهترین نتیجه ای که می توانید از این نرم افزار مدیریت زندگی داشته باشید این است که افکار شما را در مسیری جدید هدایت می کند و تمرکز شما را بروی چیزهایی که در زندگی برایتان اهمیت دارند جلب می کند وقتی شما اهدافتان را متمرکز کنید نه تنها نتیجه های خارق العاده ای را مشاهده می کنید بلکه از آن مهمتر با سرعت باور نکردنی در فرآیند ساخت زندگی تان سهیم می شوید و از آن لذت می برید .

admin بازدید : 118 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

blender big ساخت انیمیشن های سه بعدی   Blender 2.60a

Blender مجموعه یکپارچه ای از ابزارها برای ایجاد و ساخت طیف وسیعی از محتوای 3 بعدی با قابلیت های بسیار منحصر به فرد است. این نرم افزار رایگان و متن باز در قبال کارایی فوق العاده، حجم بسیار باور نکردنی دارد! بلندر محبوب ترین برنامه 3 بعدی متن باز در جهان است؛ و یکی از مهمترین آن ها که کاربران گرافیکی مطمئنا آن را به خوبی می شناسند.


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 146 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

شما با این ترفند به هر کسی که تماس بگیرید رایگان حساب می شود . شاید فکر کنید که این ترفند فقط یه حقه  باشد ولی باور کنید که هیچ حقه و کلکی در کار نیست و 100% این ترفند کار می کند و شاید فکر کنید که نرم افزاری در کار باشد ، گفتم که این فقط یک نوع ترفند می باشد که از این طریق مکالمه های شما رو رایگان می کند .

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 133 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)


HomeBank نرم افزاری آزاد برای مدیریت مالی حساب های شخصی است. به کمک ابزارهای نموداری و فیلترهای مختلف این نرم افزار می توانید تجزیه کاملی از گردش های مالی خود داشته باشید. با استفاده از این برنامه متوجه خواهید شد که HomeBank فراتر از حد و انتظار یک نرم افزار رایگان کارایی دارد.

تجربه کاریی گروه توسعه دهنده این برنامه به 15 سال پیش بر می گردد. هنگامی که برای اولین بار در سال 1995 این برنامه را برای کامپیوترهای آمیگو طراحی کردند! حالا با گذشت این سال ها و با دریافت بازخوردهای بسیار زیاد کاربران، نسخه جدید این برنامه با امکانات بسیار در دسترس کاربران قرار گرفته است. HomeBank تقریبا برای همه پلتفرم ها نسخه مخصوصی را ارائه داده است. نسخه ای که ما در اختیار شما می گذاریم مخصوص استفاده در ویندوز است.

بنابراین اگر به دنبال راهی آسان و رایگان برای مدیریت حساب های مالی خود هستید، HomeBank گزینه بسیار مناسبی برای شماست!


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 148 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

Mp3tag ابزاری قدرتمند و در عین حال ساده برای ویرایش اطلاعات و ابرداده های انواع رایج فرمت های صوتی است. این نرم افزار می تواند فایل ها را بر اساس اطلاعات برچسب شان تغییر نام دهد، کاراکتر ها و کلمات موجود در برچسب ها و نام فایل ها را جایگزین کند، از اطلاعات موجود در برچسب آهنگ ها خروجی بگیرد و آن را به فایل مورد انتخاب شما وارد نماید و برای شما لیست پخش ایجاد کند.

این برنامه از پایگاه های داده آنلاین پشتیبانی می کند به طوری که بر اساس مشخصات آهنگ شما، با اتصال به یکی از بانک های اطلاعاتی (مانند آمازون)، اطلاعات تکمیلی و تصویر متناسب با آهنگ را در مشخصات فایل موسیقی شما ذخیره می نماید.

نرم افزار رایگان Mp3tag از فرمت های aac، flac، ape، mp3، mp4، m4a، m4b، mpc، ogg، ofr، ofs، spx، tak، tta، wma و wv پشتیبانی می نماید


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 153 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)


Notepad++ یک برنامه رایگان برای ویراش سورس کد (کد منبع) برنامه هاست که از زبان های مختلف برنامه نویسی پشتیبانی می نماید و می تواند جایگزین مناسبی برای برنامه Notepad ویندوز باشد. این برنامه در نوع خود بسیار قدرتمند و در عین حال ساده است که اکثر کاربران با آن آشنایی دارند. این نرم افزار توسط زبان برنامه نویسی C++ نوشته شده است و دلیل نام گذاری آن به این شکل به همین دلیل می باشد. نکته جالب در مورد این برنامه این است که Notepad++ سعی در کاهش گازهای گلخانه ای دی اکسید کربن در جهان را دارد! این کار با کاهش میزان استفاده از برق سی پی یو و منابع کمتر هنگام استفاده از این برنامه امکان پذیر خواهد بود.

از ویژگی های این برنامه می توان به نمایش Syntax زبان های برنامه نویسی مختلف، تکمیل خودکار کدها، ویرایش همزمان چند سند و امکان ضبظ و اجرای ماکروها اشاره نمود. از قابلیت های فوق العاده این نرم افزار امکان تعریف زبان جدید (علاوه بر 42 زبان قابل پشتیبانی برنامه) توسط کاربر است.


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 146 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)


آیا تا کنون برایتان پیش آمده که قادر به پاک کردن فایلی در ویندوز نباشید؟ و یا حتی ندانید که چه برنامه ای از آن فایل استفاده می کند؟ خوب، Unlocker مشکل شما را حل می کند! آیا تا به حال با پیغام های خطای زیر در ویندوز رو به رو؟

Cannot delete folder: It is being used by another person or program
Cannot delete file: Access is denied
There has been a sharing violation
The source or destination file may be in use
The file is in use by another program or user
Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use

تمامی این خطاها به نوعی مربوط به عدم اجازه دسترسی به آن فایل ها و یا عدم امکان حذف آن ها به دلیل استفاده در برنامه های دیگر است. با Unlocker به راحتی می توانید با یک کلیک راست کردن بر روی پوشه و یا فایل مورد نظر و انتخاب گزینه Unlocker مشکل خود را حل کتید. اگر پوشه یا فایل شما قفل شده باشد، فهرست فایل ها و پوشه های قفل شده ویندوز بریاتان به نمایش در می آید. از آنجا تنها کافی است تا آن ها را Unlock کنید!


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 114 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)


فریم ورک معروف .NET شرکت مایکروسافت، محیط بسط و گسترش مدل برنامه نویسی این شرکت برای ساخت برنامه های کاریردی و بصری است. بسته .NET Framework 4 تمام آنچه را که برای اجرای برنامه های مربوط به این نسخه از دات و نت و نیز فایل های مورد نیاز برای ایجاد برنامه های کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد.

.NET Framework 4 شامل ویژگی های جدید و بهبود و توسعه نسخه قبلی این بسته است. شما برای اجرای برنامه های جدید شرکت مایکروسافت نیاز به نصب این بسته دارید. این بسته شامل پکیج کامل فایل های مورد نیاز است و لازم به دانلود فایل خاص اضافه ای از اینترنت نیست.


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 144 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

یا دوست دارید لذت تجربه جدیدی از بازی های خود کسب کنید؟! ما به شما Game Booster را پیشنهاد می کنیم! این برنامه برای این منظور طراحی شده است تا سیستم شما را برای انجام بازی های جدید، بهینه، سبک و تقویت کند. انجام این کار برای افراد غیر حرفه ای اصولا کار دشوار و پیچیده ایست اما Game Booster این کار را تنها با یک کلیک انجام می دهد!

این نرم افزار برای انجام کار خود، فرآیندهای اضافه ای که هنگام بازی کردن به آن نیازی ندارید را به طور موقت خاموش می کند تا سیستم شما بهترین حالت را برای انجام یک بازی دلچسب به دست آورد و زمانی هم که از بازی خارج شدید دوباره تنها با زدن یک کلیک همه چیز به حالت اول بر می گردد.

Game Booster از رابط کاربری بسیار مناسبی برخوردار است به طوری کاربران مبتدی کامپیوتر هم به سادگی می توانند از آن استفاده نمایند. این برنامه مقدار پردازنده و حافظه بیشتری را در اختیار بازی قرار می دهد تا بازی شما در حالت اوج خود اجرا شود. همچنین با یکپارچه سازی فایل ها و دایرکتوری بازی، سرعت آن را افزایش می دهد. این نرم افزار پایداری سیستم شما را در هنگام انجام بازی حفظ می کند و درگیری ها و ناسازگاری های احتمالی سیستم جلوگیری می نماید.

Game Booster به هیچ وجه سهت افزار شما را اورکلاک نمی کند و رجیستری ویندوز را تغییر نمی دهد. این برنامه بدون داشتن هیچ تبلیغ و بدافزار به طور 100% رایگان است و از بیش از 20 زیان مختلف پشتیبانی می نماید.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 126 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

ابزاری بسیار ساده و سبک که به شما کلیه اطلاعات لازم و مربوط به کارت گرافیک و واحد پردازش آن را به شما می دهد. اطلاعاتی شامل میزان پردازنده گرافیکی، حافظه، اورکلاک، کلاک معمول و کلاک 3 بعدی کارت (در صورت موجود بودن)و نیز اطلاعات صفحه نمایش دستگاه. این برنامه از کارت های گرافیک nVidia و ATI پشتیبانی می کند و برای اجرا شدن نیاز به نصب ندارد و قابل اجرا شدن روی تمامی نسخه های ویندوز است.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 227 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

 Pidgin یک ابزار بسیار پرکارد برای چت و گفتگو در اینترنت می باشد. این نرم افزار، مسنجر اکثر سایت های معروف را در خود جای داده که شما به جای استفاده از چندین مسنجر مختلف می توانید از یک مسنجر برای چت با تمام مسنجرها استفاده کنید. در این برنامه مسنجر سایت هایی مانند AIM, ICQ, Jabber/XMPP, MSN, Yahoo!, Bonjour, Gadu-Gadu, IRC, QQ, SILC, SIMPLE قرار گرفته است.

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب

admin بازدید : 140 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
سلام به همه کاربران عزیز این نرم افزار کارایی کاملا ساده ایی دارد به گونه ایی که در هر ثانیه حدود۵بازدید برای وبسایت شما ثبت میکند برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید
admin بازدید : 227 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم‌ افزار گوگل ارث، محصول شرکت معظم گوگل، برنامه‌ای رایگان برای دیدن نقاط مختلف دنیا بصورت آنلاین می باشد. با Google Earth می‌توانید تصاویر ماهواره ای از نقاط مختلف دنیا را مشاهده نمایید. گوگل ارت به شما این امکان را می‌دهد به نقاطی از دنیا سفر کنید که شاید تا آخر عمر هرگز نتوانید آن مناطق را از نزدیک ببینید.قابلیت سفر به زیر اقیانوس از ویژگی‌های جدیدی می‌باشد که در نسخه ۵ نرم‌افزار GoogleEarth لحاظ گردیده است.

 دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 230 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزار FotoMorph برنامه ای رایگان و قدرتمند برای تبدیل دو عکس به یکدیگر (عموماً چهره اشخاص) با افکتی خاص می باشد. در این نرم افزار با مشخص کردن نقاطی در تصویر این نقاط از تصویر اول به نقاط متناظر در تصویر دوم تبدیل می شود. نمونه هایی از اینگونه تبدیلات را که اصطلاحاً مورف (Morph) گویند می توانید در اینجا ببینیند. این برنامه قابل اجرا بر روی ویندوزهای ۲۰۰۰، xp، ویستا و ۷ می باشد.
سایت سازنده: http://www.diphso.no
حجم: ۴٫۷ مگابایت

admin بازدید : 169 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

Speed Reader Enhanced نرم افزار کم حجم برای بهبود در تندخوانی کاربران است ؛  کافیست  متن مورد نظر را در برنامه  copy /paste کنید تا این برنامه، متن را به صورت کلمه به کلمه به شما نشان بدهد. اندازه و نوع فونت و رنگ آن قابل تغییر است.این برنامه با به سرعت نمایش دادن کلمات سعی می‌کند شما را به تندخوانی عادت دهد. البته سرعت نمایش هم قابل تنظیم است. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که تمرکز کاربر را بر می انگیزد و از حواس پرتی های حین مطالعه جلوگیری می نماید از نکان قابل توجه در این نرم افزار پشتیبانی آن از زبان شیرین فارسی است.

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب

admin بازدید : 934 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (1)

Tomighty نرم افزاری راحت با کاربردی آسان برای سازماندهی کارهای روزانه شما بر اساس روش Pomodoroمی باشد.این نرم افزار کاملا رایگان است و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت حتی یک ریال هم نیست همچنین قابلیت اپن سورس بودن آن این امکان را به کاربر می دهد تا پس از دانلود کدهای آ« را بسته به نیاز خود تغییر دهد.

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب

admin بازدید : 130 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)
 

اگر می خواهید زمانی که متنی را روی صفحه نمایش خود دارید به طور خودکار توسط نرم افزاری تبدیل به گفتار شده و در داخل یک فایل صوتی ذخیره شود.  Balabolka یک ابزار تبدیل متن به گفتار است که متن نوشته شده روی صفحه را برای شما می خواند و به وسیله آن می توانید متن خود را به راحتی تبدیل به گفتار کنید.

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب

admin بازدید : 135 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

QuranReciter نرم افزاری رایگان برای روخوانی و کمک در حفظ قرآن کریم است ، ابتدا نرم افزار را دریافت و نصب نمائید ، در مرحله دوم فایل های صوتی و MP3 را دانلود کنید و در مرحله نهایی هم می توانید ترجمه های اضافی دلخواه را دریافت و نصب نمائید.این مجموعه اولیل نرم افزار رایگان روخوانی قرآن مجید در اینترنت است که به همراه مجموعه صوتی کامل سوره ها ارائه می شود.

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب

admin بازدید : 136 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

اين نرم افزار ساخت نرم افزاري محسن مي باشد


 

اين نرم افزار براي استفاده در کافي نت ها ، کلوپ هاي بازي و مکانهاي مشابه که احتياج به نگه داشتن وقت و محاسبه آن را دارد ميباشد . همچنین با اتصال دستگاه مخصوص این برنامه می توانید مدیریت کاملی روی مصرف برق کل محیط کار خود داشته باشید .


لطفا  براي ديدن توضيحات بيشتر به ادامه مطلب برويد

admin بازدید : 134 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)
تصحیح تایپ

تصحیح تایپ 2



آیا تابحال براتون پیش اومده یه چیزی رو تایپ کنید ، بعد یه نگاه به صفحه نمایش بندازید و ببینید که صفحه کلیدتون اونی که میخواستید نبوده؟
آیا از نوشتن کلمات طولانی و پرکاربرد خسته نمیشوید ؟
آیا هنگام برنامه نویسی مشکلاتی مثل کم و زیاد نوشتن پرانتزها ، آکولادها و یا اجزای بلاکها دارید؟
آیا دوست دارین از دردسر کپی های مکرر یه متن چند قسمته راحت بشین؟
چاره همه این مسائل این نرم افزار می باشد . ...

admin بازدید : 119 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)




اين نرم افزار براي ساخت انواع فاكتور و چاپ و نگهداري آن مي باشد
از ابن نرم افزار مي توانيد در انواع كارهاي مختلف استفاده كنيد.
تغییرات بوجود آمده در ویرایش جدید :

توانایی ذخیره فاکتور به فرمت هایی نظیر :
PDF - BMP - JPG - GIF - RTF - HTML
دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی
بهینه شدن محیط کاربری
بهبود طراحی فاکتور
توانایی تعیین حاشیه و فاصله فاکتور
اضافه شدن کد کالا به انبار
و...

admin بازدید : 144 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)
زبان پارسی سامان‌بخش هویت ما ایرانیان در ایران و جهان است و باید همه ما در نگهداری و سالم نگاه داشتن آن به هیچ بهایی کوتاهی نکنیم.زبان پارسی به میانجی پر باری ادبیاتش در دل بلند مفاهیم عرفانی و فرهنگی و هنری امکان گفتگوهای گسترده دانشی، ادبی و تاریخی زیادی را برای پارسی زبانان فراهم آورده است.آریاپولیس واژه نامه ایست که برابر پارسی بیش از ۲۰۰۰ واژه بیگانه را در خود جای داده و می توان به کمک آن برابر پارسی واژگان بیگانه را به راحتی یافت. دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب

admin بازدید : 144 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

NetBeans IDE یک محیط توسعه یافته یکپارچه منبع باز و رایگان را برای توسعه دهندگان نرم افزار فراهم می کند. شما تمامی ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد یک دسکتاپ حرفه ای، سازمانی، وب و برنامه های کاربردی موبایل با زبان های Java، C/C++ و حتی زبان های پویا مانند PHP, JavaScript, Groovy و Ruby را در اختیار خواهید داشت.

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب

admin بازدید : 158 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

 


Rainlendar یک تقویم بسیار کامل با یک رابط کاربری بسیار آسان است که استفاده از آن به هیچ وجه حجم زیادی از دسکتاپ شما را اشغال نخواهد کرد. این برنامه کاربردی مستقل از پلتفرم است بنابراین شما می توانید آن را بر روی هر دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس اجرا کنید. ظاهر این نرم افزار را می توانید به دلخواه خود از بین پوسته های موجود در آن انتخاب کنید و یا حتی پوسته های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید. همچنین می توانید از این نرم افزار در کنار دیگر برنامه های تقویم به صورت همزمان استفاده کنید. Rainlendar از فرمت های استاندارد برای ذخیره ی رویدادها و وظایف استفاده می کند، بنابراین شما به آسانی می توانید آن ها را به دیگر برنامه های کاربردی انتقال دهید. نکته کلیدی دیگری که در این نرم افزار وجود دارد این است که Rainlendar یک برنامه یونیکد است که از محلی سازی پشتیبانی می کند بنابراین شما می توانید از این نرم افزار به زبان فارسی استفاده کنید.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 152 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم‌افزار بلندر یکی از مشهورترین برنامه‌ها برای کار های سه بعدی و انیمیشن است و معادلی قدرتمند و رایگان برای نرم‌افزار های غیر رایگانی مثل Maya و ۳Ds Max است. این برنامه به طرز عجیبی نسبت به مایا و تری دی مکس کم حجم است و برای آشنایی با قدرت آن فقط کافیست به نمونه‌هایی که با آن ساخته شده، در آدرسی که در ادامه این پست آمده مراجعه کنید. این برنامه با زبان پایتون ساخته شده و لذا برای استفاده از تمام امکانات آن نیازمند نصب Python است.

نمونه هایی از کار هایی که با بلندر انجام شده است

برخی از مزایای نرم‌افزار Blender:

  • رایگان (Freeware)
  • متن باز
  • نسبتاً کم حجم
  • پشتیبانی از تکنولوژی NURBS
  • امکان خواندن فایل‌های ۳ds، VRML و
  • پشتیبانی از B-Spline ها
  • دارای یک raytracer داخلی پر سرعت برای رندرینگ

لیست کامل امکانات بلندر

برخی از معایب نرم‌افزار Blender:

  • محیط کاربری نسبتاً پیچیده

حجم: ۱۰٫۵ مگابایت

سایت سازنده: http://www.blender.org

دانلود Blender با لینک مستقیم

admin بازدید : 279 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)
برنامه My Family Tree، برنامه ای رایگان با رابط کاربری بسیار زیبا برای ایجاد شجره نامه می باشد. با استفاده از مای فامیلی تری، به سادگی می توانید شجره نامه خانواده خود را بصورت نرم افزاری ایجاد نمایید. در MyFamilyTree علاوه بر اطلاعات فردی اشخاص مانند: نام و نام خانوادگی، سال تولد، جنسیت می توان مواردی مانند عکس و داستان زندگی فرد را نیز ذخیره نمود. این نرم افزار همچنین رابطه بین افراد یک خانواده و نسل را به شکلی بسیار زیبا و گرافیکی ایجاد میکند. علاوه بر فرمت اختصاصی خود نرم افزار برای ذخیره شجره نامه، می توان آن را به صورت فایل وب (HTML) ذخیره نمود.
admin بازدید : 149 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

كتاب آيا ميدانستيد با بيش از ۳۰۰ تاايتم مختلف براي افزايش اطلاعات عمومي شما لذت ببريد


در دو نسخه آندروید و جاوا

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 126 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم افزار Java Runtime Environment به شما اجازه می دهد تا برنامه ها کاربردی به نام applets که در زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده است اجرا کنید. این برنامه به شما اجازه میدهد تا تجربه ای بسیار غنی در بین صفحات ثابت HTML پیدا کنید. یکی دیگر از خصوصیات مهم این نرم افزار که کاربرانی از سراسر جهان به خود وابسته نموده ارتباط بین تمامی مرورگر های اینرنتی مثل اینترنت اسکپلور, اپرا, گوگل کروم, مرورگر بسیار محبوب فایرفاکس و… میباشد. و از خصوصیت ها دیگر این برنامه میتوان به محدودیت های امنیتی این برنامه اشاره کرد. این برنامه احتیاج به توضیحات بیشتری ندارد پیشنهاد ما دریافت آن است.



دانلود نسخه 32 بيت 20.8 مگابايت
 

دانلود نسخه 64 بيت 20.86 مگابايت

 

 

 

سايت سازنده http://www.sun.com/java

به نقل ازhttp://ir-dl.com

admin بازدید : 142 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

Resource Hacker

ابزاری رایگان و قدرتمند جهت ویرایش ریسورس (Resource) در فایل های اجرایی و دستکاری فایل های EXE، ابزاری که بیشتر توسط برنامه نویسان مورد استفاده قرار می گیرد.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 216 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

Code::Blocks یک نرم‌افزار رایگان و در حقیقت یک IDE مخصوص ++C است که از جمله نرم‌افزارهای متن‌باز است که با خود زبان ++C نوشته شده است و کدهای آن نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است.
کامپایلرهای عرضه شده از جانب دو شرکت مایکروسافت و بورلند که به ترتیب ++Visual C و ++Builder C نام دارند، محصولاتی قدرتمند هستند که از محبوبیت خاصی در جهان برخوردارند. اما این برنامه ها اولا حجیم هستند و ثانیا رایگان نیستند و برای استفاده از آنها، باید بابتشان هزینه پرداخت کرد. البته نسخه های قدیمی ++Turbo C و ++Borland C به صورت رایگان وجود دارند و هنوز مورد استفاده اند.
این IDE از کامپایلرهای مختلفی از جمله ++Visual C مایکروسافت، Borland C++ 5.5 ، GCC، Digital Mars، Open Watdcom و غیره پشتیبانی می کند. از قابلیت های بارز این IDE، سرعت بالای آن است. ضمن آنکه قادر است پروژه های تولید شده توسط ++Visual C و ++devc را نیز درون خود باز کرده و کامپایل کند.

 

 

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 157 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

Inno Setup نرم افزاری کم حجم، رایگان و با قابلیت های بسیار متنوع و گسترده برای تولید فایل Setup یا نصب برای نرم افزارها می باشد.

 

Inno Setup

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 175 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

با استفاده از این نرم افزار میتوانید تصاویر را به آتش بکشید و با کمی خلاقیت می توانید آثار هنری حیرت انگیزی خلق کنید و در ردیف نقاشان بزرگ تاریخ قرار بگیرید. نرم افزار تصویر آتش هیچ محدودیتی برای کار شما تعیین نکرده است و شما می توانید عکس با هر فرمتی از قبیلPNG, TGA, TIF, BMP و JPG را وارد نرم افزار کنید و با انجام کارهای گرافیکی دلخواه خروجی خود را با کیفیت بسیار بالا تهیه نمایید. نرم افزار گرافیکی آتش هیچ نیازی به دانستن معلومات هنری ندارد و هر کاربر عادی می تواند با تمرکز بر روی بخشی از تصویر آن را به صورت به آتش کشیده شده در دست داشته باشد .

size: 4.56 MB

admin بازدید : 182 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

ضبط و عكس برداری از صفحه ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش های الكترونیك مخصوصاً آموزش های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیك با محیط كار آشنا می شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش دیده می شود. حال وجود یك نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش الكترونیك كمك خواهد كرد.
SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

size: 63.1 MB

admin بازدید : 134 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)
admin بازدید : 145 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (0)
اگر از طرفداران روبان اکسپلورر جذاب ویندوز ۸ هستید و می‌خواهید آن را در اکسپلورر خود داشته باشید با ما باشید.

 

مراجعه به ادامه مطلب

admin بازدید : 180 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)
با این نرم افزار می توانید اطلاعات، تصاویر، ویدیو ها و غیره را بین ویندوز و اندروید به اشتراک بگذارید. هرچند هنوز Android Market گوگل از این نرم افزار پشتیبانی نمی کند اما باز هم می توانید صدها نرم افزار تست شده را با BlueStacks در ویندوز اجرا کنید. با این نرم افزار حتی می توانید میانبر نرم افزارهای اندرویدی مورد علاقه خود را برروی دسکتاپ قرار دهید تا به آنها دسترسی ساده و سریع داشته باشید.

برای دانلود نرم افزار BlueStacks App Player به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

در حال حاضر این نرم افزار تنها برروی سیستم عامل ویندوز کار می کند اما تولید کننده آن اعلام کرده که در حال ساخت نسخه Mac OS X آن است و به زودی امکان اجرای نرم افزارهای اندرویدی برروی سیستم عامل اپل نیز میسر خواهد شد.

admin بازدید : 210 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

انواع فارسي ساز آفيس،فارسي ساز ويندوز xp،فارسي ساز ويندوز سون،فارسي ساز کيبورد.


دانلود این مجمعه در ادامه مطلب

admin بازدید : 159 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)
در اين شرايط با يک ابزار جانبي مي‏توان به هر آن چيزي که بر روي ويندوز شما در حال فعاليت است، پي برده و در نتيجه رد ويروس را گرفت.

به گفته كارشناسان در ابتدا نيازمند يک ابزار کم‏ حجم و قابل حمل به نام Autoruns هستيم، کار اين برنامه نمايش تمامي نرم‏افزارها، فايل‏هاي Dll ،Codecها و ساير فايل‏هاي اجرايي ويندوز است.


بقیه تو ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 541
  • بازدید ماه : 541
  • بازدید سال : 23,263
  • بازدید کلی : 560,858