loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 119 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
بازی موتور سواری Nuclear Bike 2

 

بازی Nuclear Bike 2 یک بازی کم حجم و رایگان موتور سواری برای کامپیوتر می باشد. بازی Nuclear Bioe جزو بازی های محبوب در ژانر موتور سواری پرشی و نمایش است که چندی پیش نسخه دوم آن روانه بازار شده است .

در بازی Nuclear Bike 2 باید به همراه موتور پرشی که در اختیار دارید از موانعی که سر راهتان قرار می گیرد عبور کنید و حرکات نمایشی در حین مسیر انجام دهید.

بازی Nuclear Bike 2 دارای مراحل متنوع و جذابی است که با پیشروی سخت و سخت تر می شوند و گذاراندن آنها نیاز به تمرکز بیشتری خواهد داشت .

  از دیگر نکات مثبت بازی Nuclear Bike 2 می توان به گیم پلی روان و گرافیک خوب بازی Nuclear Bike 2 نسبت به حجم کم آن اشاره کرد که ارزش انجام بازی را تا حد زیادی بالا می برد .

admin بازدید : 118 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
بازي رايگان  موتور نابودگر Terminator Bike

Terminator Bike یا موتور نابودگر یکی بازی های کم حجم و رایگانی است که در آن بازیکن در طی هر یک از مراحل موتور های  قدرتمند تری در اختیار دارد و می بایست از موانعی که در سر راهتان قرار دارد به موفقیت عبور کنید. 

ویژگی های بازی:

- نفس گرفتن بازی

- گرافیک شگفت انگیز

- دارای مراحل زیاد

- مراحل انتخابی

- امکان انتخاب کردن موتور

- بدون اسپمر

- دانلود و قیمت رایگان

admin بازدید : 120 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)



بازی ماشین سواری رایگان Offroad Racers

 

بازی های ماشین سواری رایگان در قلب کویر و جنگل های تو در تو است ، شما با انتخاب یک ماشین معمولی بازی را شروع می کنید در اوایل بازی همه چیز بسیار سخت و دست نیافتی به نطر می رسد اما با تلاش و کوشش فراوان می توانید مراحل سخت و نفس دیگر را پشت سر

admin بازدید : 225 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

طلب کنید ! کائنات پاسخ می دهد ! شما باید دریافت کنید

آیـا از مـطـالـعـه بـرخـی از مـنـابـع مـوفـقـیـت سـردرگـم شـده ایـد ؟ آیا می دانید قانون جذب چیست ؟ آیا می دانید قانون جذب , قانون طبیعی است که بر کائنات حکومت می کند ؟ تئوری این قانون این است که ما حقیقتی که در آن زندگی می کنیم را خودمان ایجاد می کنیم ما هستیم که سرنوشتمان را رقم می زنیم , ما هستیم که تمام چیزهایی را که می خواهیم به سمت خودمان جذب می کنیم اما متاسفانه چیزهایی را که نمی خواهیم نیز به سمت خودمان جذب می کنیم . این قانون جذب است که باعث می شود ما اشخاص ، اشیاء ، پول و هر آنچه را که پیرامون ماست و احساسش می کنیم را جذب نمائیم .

 

 

مجموعۀ انقلابی که درهای جدیدی را برویتان خواهد گشود

نرم افزار محرک ذهن, نرم افزاری جامع است که شما را قدم به قدم به اهدافتان نزدیکتر و نزدیکتر می کند و باعث می شود که ارباب قانون جذب شوید و سرنوشت زندگی تان را در دستانتان بگیرید . این نرم افزار در واقع سیستمی برای تفکر می باشد , بهترین نتیجه ای که می توانید از این نرم افزار مدیریت زندگی داشته باشید این است که افکار شما را در مسیری جدید هدایت می کند و تمرکز شما را بروی چیزهایی که در زندگی برایتان اهمیت دارند جلب می کند وقتی شما اهدافتان را متمرکز کنید نه تنها نتیجه های خارق العاده ای را مشاهده می کنید بلکه از آن مهمتر با سرعت باور نکردنی در فرآیند ساخت زندگی تان سهیم می شوید و از آن لذت می برید .

admin بازدید : 159 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
رایا جدول - برنامه ها

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند.

این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

ویژگی‌های کلیدی:
- امکان ساختن جدول
- دارای آرشیو جدول به‌روز
- قابلیت چاپ جدول‌ها
- قابلیت راهنمای حل جدول

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 197 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Free Billiards 2008 ، یک بازی سه بعدی بیلیارد است که تلاش می کند تجربه ی بازی لذت بخش بیلیارد را بر روی کامپیوتر برای شما فراهم آورد. بازی با توجه به حجم کم آن از گرافیک قابل قبولی برخوردار است و در عین حال می تواند در بیشتر سیستم های قدیمی اجرا شود. شما در این بازی می توانید از میان 4 اتاق مختلف، مکان بازی خود را انتخاب کنید، تغییر میز، رنگ و اندازه ی توپ ها و... از دیگر ویژگی های بازی می باشد. شما می توانید بیلیارد رایگان 2008 را به صورت تکی و دو نفره انجام دهید.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 136 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. حل کردن جدول علاوه بر بالا بردن سطح اطلاعات ، باعث جلوگیری از فراموشی در افراد می‌شود. نرم‌افزار رایا جدول ، شبیه‌ساز جدول کلمات متقاطع و سودوکو درون رایانه می‌باشد. شما توسط این برنامه قادر خواهید بود تا به سادگی و در محیطی کاملا فارسی، جدول کلمات متقاطع و سودوکو را حل نمایید. قابلیت راهنما و نمایش جواب جدول ، چاپ جدول کلمات متقاطع و سودوکو ، قابلیت ساخت جدول جدید و … از ویژگی‌های این نرم افزار میباشد.

 

نگارش ۴.۰ منتشر شد

 

Raya Jadval

 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- امکان ساختن جدولهای جدید
- قابلیت چاپ تمامی جدول‌ها
- قابلیت راهنمای حل جدول

و …

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 147 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

طلاعات بازی:

در این بازی با استفاده از جعبه هایی که در اختیار دارید به آدمک کمک کنید تا مراحل را به پایان برساند ، این بازی یک بازی فکری مفرح و زیباست که در مراحل پایانی سخت هم می شود.

Play   ویرایشگر سطح 2

admin بازدید : 229 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

طلاعات بازی:

هدف از این بازی دفاع از درخت مادر در برابر موجودات بد طبیعت است ! باید با استفاده از گیاهان و اسلحه هایی که در اختیار دارید از رسیدن این موجودات به درخت جلوگیری کنید.

Play   مدافع شکوفه

admin بازدید : 205 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

طلاعات بازی:

در این بازی شما در نقش یک پیرانیا خونخوار هستید که باید با حمله به انسانها تا جایی که ممکن است از گوشت آنها بخورید تا بتوانید به مرحله بعد بروید و رشد کنید.این بازی با موس انجام می شود و با حرکت موس می توانید از پیرانیا استفاده کنید!

Play   خوراک پیرانیا 3

admin بازدید : 229 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

اطلاعات بازی:

در این بازی شما در نقش یک پیرانیا خونخوار هستید که باید با حمله به انسانها تا جایی که ممکن است از گوشت آنها بخورید تا بتوانید به مرحله بعد بروید و رشد کنید.این بازی با موس انجام می شود و با حرکت موس می توانید از پیرانیا استفاده کنید!

Play   خوراک پیرانیا 2

admin بازدید : 147 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

اطلاعات بازی:

یکبار دیگر رابین هود شوید و مردم بیگناهی که بالای چوبه دار هستند را نجات دهید ! با کشیدن کمان توسط موس به مقدار لازم و پرتاب تیر به طناب دارد ، مردم را آزاد کنید ، دقت کنید که تیر نباید به آنها برخورد کند.این بازی یکی از محبوبترین بازی های آنلاین تیراندازی در جهان است.

Play   چوبه های دار 3

admin بازدید : 144 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

یا دوست دارید لذت تجربه جدیدی از بازی های خود کسب کنید؟! ما به شما Game Booster را پیشنهاد می کنیم! این برنامه برای این منظور طراحی شده است تا سیستم شما را برای انجام بازی های جدید، بهینه، سبک و تقویت کند. انجام این کار برای افراد غیر حرفه ای اصولا کار دشوار و پیچیده ایست اما Game Booster این کار را تنها با یک کلیک انجام می دهد!

این نرم افزار برای انجام کار خود، فرآیندهای اضافه ای که هنگام بازی کردن به آن نیازی ندارید را به طور موقت خاموش می کند تا سیستم شما بهترین حالت را برای انجام یک بازی دلچسب به دست آورد و زمانی هم که از بازی خارج شدید دوباره تنها با زدن یک کلیک همه چیز به حالت اول بر می گردد.

Game Booster از رابط کاربری بسیار مناسبی برخوردار است به طوری کاربران مبتدی کامپیوتر هم به سادگی می توانند از آن استفاده نمایند. این برنامه مقدار پردازنده و حافظه بیشتری را در اختیار بازی قرار می دهد تا بازی شما در حالت اوج خود اجرا شود. همچنین با یکپارچه سازی فایل ها و دایرکتوری بازی، سرعت آن را افزایش می دهد. این نرم افزار پایداری سیستم شما را در هنگام انجام بازی حفظ می کند و درگیری ها و ناسازگاری های احتمالی سیستم جلوگیری می نماید.

Game Booster به هیچ وجه سهت افزار شما را اورکلاک نمی کند و رجیستری ویندوز را تغییر نمی دهد. این برنامه بدون داشتن هیچ تبلیغ و بدافزار به طور 100% رایگان است و از بیش از 20 زیان مختلف پشتیبانی می نماید.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 144 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Mass Effect 3 برای PS3

دانلود بازی Mass Effect 3 برای PS3 با لینک مستقیم

***برای اولین بار میان سایت های ایرانی***

***قابل اجرا بر روی CFW 3.55***

بازی هیجان انگیز و فوق العاده جذاب Mass Effect 3 که توسط کمپانی BioWare ساخته شده و سپس کمپانی معروف و قدرتمند Electronic Arts آن را برای کنسول PlayStation 3 در سال 2012 منتشر ساخته است ، آن طور که از شواهد پیداست Mass Effect 3 آخرین نسخه از سه گانه این بازی خواهد بود که در آن تغییرات وسیع و چشم گیری نسبت به 2 نسخه قبلی خود از همه لحاظ داشته و از این حیث آن را می توان از همین الان یکی از بهترین عنوان های سال 2012 معرفی کرد ، این بازی یکی از سخت ترین بازی هایی هست که تا به کنون در زمینه ی آدم های فضایی و محیط غیر انسانی در بازی های چند رسانه ای ساخته شده است . از ویژگی های این بازی می توان به داشتن بیگانگان فضایی و ربوت های غول پیکر با اشکال مختلف اشاره کرد تنها هدف این ربات ها و بیگانگان متوقف کردن گیمر برای نجات زمین است . داستان بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز نوشته شده و گیمرها تا پایان بازی به خود کاملا جذب خواهد کرد ، Mass Effect 3 از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 بهره می برد اما از نظر پیشرفت گرافیکی فوق العاده بهتر شده و از نقاط قوت بازی محسوب می شود ، گیم پلی و هوش مصنوعی نیز فوق العاده عالی شده و در سطح بالاتری از نسخه قبل قرار دارد مثلا هنگامی که شما نارنجکی را به سوی دشمن پرتاپ می کنید آنها توانایی پرتاب دوباره آنها به سمت شما را دارند که این قابلیت به وضوح در سری بازی های ندای وظیفه نیز دیده شد ، این بازی فوق العاده زیبا را می توانید برای اولین بار میان سایت های ایرانی از سایت پی سی دی با لینک مستقیم به صورت رایگان دانلود نمایید ، تیم پی سی دی امیدوار است از این بازی لذت کافی ببرید

admin بازدید : 147 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی The Walking Dead Episode 3 Long Road Ahead 2012 برای کامپیوتر

دانلود بازی The Walking Dead Episode 3 Long Road Ahead 2012 با لینک مستقیم + کرک

***نسخه کامل با کرک معتبر RELOADED***

اپیزود سوم از بازی فوق العاده زیبا و ترسناک The Walking Dead Episode 3 Long Road Ahead که توسط کمپانی Telltale Games برای PC در سال 2012 منتشر شده است ، سومین قسمت از سری بازی های Walking Dead نیز منتشر شد تا کاربرانی که خط داستان مهیج این بازی را دنبال می کنند همچنان به دنبال راهی برای نجات از سرزمین مردگان باشند

توضیحات کلی در مورد بازی :
The Walking Dead بر اساس کتاب مصوری به همین نام و سریال تلویزیونی موفق آن ساخته شده است. این بازی یک سری بازی 5 قسمتی است که با الهام بر کتاب مصور نوشته Robert Kirkman که جایزه های متعددی نیز برده است، طراحی و ساخته شده است
داستان بازی :
شما در این بازی به جای Lee Everett یک جانی متهم بازی می کنید ، او باز دیگر شانسی برای زندگی در دنیا را پیدا کرده اما در دنیایی که سراسر آن را مردگانی که زنده شده اند فرا گرفته اند ، به همراه اجسادی که به زندگی باز گشته اند و افرادی که سعی در نجات زندگی خود دارند و هیچ چیز برای آنها به اندازه امنیت شان اهمیت ندارد باید از دختری یتیم به نام کلمنتاین مراقبت و محافظت کنید
امکانات :
-    بر اساس سری کتاب های مصور نوشته Robert Kirkman’s Eisner که جوایز متعددی را کسب کرده است. در این بازی تجربه دنیای متفاوت از دنیای عادی را به همراه ترس و هیجان زامبی های خونخوار خواهید داشت.
-    نتایجی و عواقبی که رخ می دهند همگی بستگی به تصمیمات شما در هر اپیزود دارند. کارهای شما و انتخاب هایتان می توانند خط داستان بازی را تغییر دهند.
-    مشاهده مکان ها، آدم ها و اتفاقاتی که از آنها شکفت زده خواهید شد.
-    با Glenn قبل از اینکه او راهی آتلانتا شود، ملاقات کنید، مزرعه Hershel را قبل از Rick و گروهش و قبل از اینکه انبار به مکانی خوفناک برای Lora تبدیل شود، جستجو کنید.
-    شما مجبوردی تصمیماتی را در بازی اتخاذ کنید که چندان دشوار نخواهند بود اما باید سریع تصحیح بگیرید. وقتی که زامبی ها به در می کوبند تا وارد خانه شما شوند وقتی برای هدر دادن وجود ندارد!
-    یک بازی ماجراجویی ترسناک در 5 اپیزود ماهانه پر از اتفاقات، تصمیم ها و مشکلات ک باید بر آنها غلبه کنید.
-    طراحی شخصیت ها و صحنه های بازی از کتاب مصور آن الهام گرفته شده اند

admin بازدید : 146 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی DiRT Showdown 2012 برای پلی استیشن 3

دانلود بازی DiRT Showdown 2012 برای PS3 با لینک مستقیم

***برای اولین بار میان سایت های ایرانی***

***قابل اجرا بر روی CFW 3.55***

بازی فوق العاده جذاب و هیجانی DiRT Showdown که توسط کمپانی Codemasters ساخته شده و برای کنسول PlayStation 3 در سال 2012 منتشر شده است ، هیجان به نهایت خود خواهد رسید و شما باید برای مسابقه دادن در جاده های پر پیچ و خم خود را اماده کنید ، نسخه جدید DiRT یک سر و گردن از تمام نسخه های قبلی خود بالاتر است و پیشرفت چشم گیری در قسمت های مختلف بازی داشته است ، به ادعای سازندگان بازی هزینه و وقت بسیار زیادی صرف این نسخه از DiRT شده و همانطور که شاهد هستیم Codemasters قصد دارد از دیگر عنوان هایی که امسال قرار است منتشر شود عقب نماند ، سیستم جدیدی که به بازی اضافه شده RaceNet است که رکوردهای شما را در بخش چند نفره ثبت می کند ، این رکوردها قابلیت قرار دادن به صورت آنلاین نیز دارد ، بازی از نظر گرافیک ، ماشین و همچنین محل برگذاری مسابقات بسیار پیشرفته تر شده و بخش عظیمی از پیشرفت بازی را تشکیل می دهند ، کمپانی سازنده در این نسخه سعی داشته بازی فراتر از یک تورنومنت رالی را به گیمرها عرضه کند که این مسئله مزایا و معایبی نیز در پی خواهند داشت ، از مزایای آن می توان به اضافه شدن تورنومنت های Rampage ،Stunt Racing ، Standard Racing و Destruction اشاره کرد که جنبه نمایشی برای گیمرها خواهد داشت و همچنین اضافه شدن تعداد زیادی از ماشین های جدید که با توجه به خصوصیت آنها به صورت زیر مجموعه ای دسته بندی شده اند ، این بازی فوق العاده زیبا را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی برای اولین بار میان سایت های ایرنی با لینک مستقیم دانلود نمایید

admin بازدید : 148 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

نامپتی فیزیکس یک بازی فوق‌العاده است که جاذبه زمین را شبیه سازی کرده است. در این بازی می‌توان با حرکت ماوس اشیایی همچون اهرم‌ها، سطوح شیب دار و دیگر اشیای فیزیکی را ایجاد کرد. در تمامی مراحل این بازی هدف رساندن یک یا چند شی به شی دیگری است. از جالب‌ترین نکات Numpty Physics حس جاذبه ی واقعی است که شبیه سازی شده است. از مزایای این بازی می‌توان به حجم بسیار کم آن اشاره کرد. از مشکلات این بازی نداشتن Help و منوی مناسب می باشد. به همین دلیل برخی از نکات آن را در زیر آورده ایم.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 145 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی رایگان و مهیج Glest، یک بازی رایگان برای طرفداران بازی سبک استراتژیک (مانند وارکرفت) می باشد. گرافیک بازی در حد قابل قبولی بوده و کنترل بازی نیز خوب می باشد. در این بازی موجوداتی مانند انسان ها، جادوگرها، غول ها و … وجود دارند. کارگرها ساختمان های مختلفی ساخته و کاربر بایستی نیروهای مبارز مانند کماندار، جنگجو و غیره را برای جنگ با دشمنان آموزش دهد. همچنین بازی دارای قسمت آموزشی در دو سطح مبتدی (Basic) و پیشرفته (Advanced) می باشد که باعث می شود به سرعت روال بازی را یاد بگیرید. این بازی حجمی در خدود ۵۳ مگابایت داشته و بر روی نسخه های ۹۸، ME، xp، ۲۰۰۰، ویستا و ۷قابل نصب و اجرا می باشد.

دانلود رایگان بازی استراتژیک Glest با لینک مستقیم

admin بازدید : 144 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی زیبای BMW M3 Challenge، بازی ای رایگان در ژانر اتومبیلرانی (شبیه سازی مسابقه) می باشد که تحت نظر شرکت BMW ساخته شده است. بازی گرافیک زیبایی داشته هر چند که قابل رقابت با بازی های معروفی مانند سری Need For Speed نیست. تمامی ماشین ها بی ام و M3 بوده و از این لحاظ قدرت ماشین ها مشابه می باشد و تنها مهارت رانندگی است که می تواند برنده مسابقه را مشخص نماید. از قابلیت های مهم بازی می توان به مواردی چون: رانندگی در دو حالت دنده اتوماتیک و دستی، وجود دوربین های مختلف به خصوص دوربین داخل ماشین که حالتی بسیار طبیعی دارد، اجرای بازی بصورت شبکه محلی (LAN) و اینترنتی، بازی با استفاده از کیبرد و جوی استیک، فعال یا غیر فعال کردن صدمه دیدن ماشین (Damage) و مسابقه در روز و شب اشاره نمود. این بازی در ویندوز xp، ویستا و ۷ قابل نصب و اجراست.

دانلود BMW M3 Challenge با لینک مستقیم

admin بازدید : 140 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)
بازی رایگان و متن باز SuperTuxKart، یک بازی مهیج ماشین سواری کارتینگ شبیه بازی معروف کرش (Crash) می باشد. در این بازی شما در جاده های مختلف به رقابت با افراد دیگر پرداخته و در ضمن مسابقه می توانید از ابزارهایی مانند چسب، بمب، چنگگ و … برای منهدم کردن یا عقب انداختن بازیکنان دیگر و جلوگیری از برنده شده آنها استفاده کنید. از نکات جالب بازی سوپر توکس کارت، کاراکترهای بازی می باشد که همگی مربوط به دنیای متن باز (open source) می باشند مانند: کبوتر Pidgin، پنگوئن معروف لینوکس Tux، قاطر emule، دایناسور Mozilla، ربات Android و …. از ویژگی های مهم بازی می توان به مواردی مانند:تعیین میزان سختی بازی، استفاده از نیترو (NOS) در بازی، اضافه کردن کاراکترها و جاده های بیشتر از طریق قسمت Addons، قابلیت چند نفره شدن بصورت همزمان بر روی یک سیستم با استفاده از جوی استیک و کیبورد، گرافیک زیبا و موسیقی متن مراحل بسیار زیبا اشاره نمود. بازی Super Tux Kart رو میتوین با حجم ۸۸٫۱ مگابایت از لینک زیر بصورت مستقیم دانلود کنین.

admin بازدید : 155 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

این بار در سایت بزرگ p30dll بازی بسیار زیبا و محبوب Cars 2 را این بار مخصوص کنسول PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.


 این بازی زیبا که برگرفته از نسخه دوم انیمیشن Cars 2 می باشد مطمئنا می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند .


لازم به ذکر است که در آینده  نسخه PC بازی Cars 2 در پاکت گیمز قرار خواهد گرفت.


 هم اکنون می توانید نسخه PSP این بازی را از سایت بازی های جیبی دریافت نمایید.







برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 152 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

در بازی اکشن و بسیار زیبای Assault Cube شما در نقش تیر اندازی قرار دارید که در راهروهای پیچ در پیچ یک قلعه با دشمنانی که به انواع سلاحها مجهز میباشند مبارزه میکنید بازی از صدا هیجان انگیز و زیبایی برخوردار میباشد و کیفیت گرافیک آن نیز نسبت به حجمش در خور توجه میباشد.


بازی از خط فرمان Command Prompt اجرا میگردد و جهت اجرا مناسب ، در مقایسه با سخت افزار مورد نیاز که حافظه ۵۱۲ و پردازنده یک گیگا هرتز ذکر گردیده به سیستم سریعتری نیازمند میباشد.


این بازی به صورت پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد. پاکت گیمز امیدوار است از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید.










برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 152 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

Driving Speed 2 is a free high quality racing game simulation for your PC. Choose from four high powered V8 muscle cars and race against up to 11 computer controlled opponents on two touring car circuits. This game has photo-realistic graphics, realistic car physics and performance, high quality sound and AI. Play against your friends over a LAN or internet with 8 player Multiplayer. Send your fastest lap records to the online world rankings where you can see your times against players from all around the world. Driving Speed 2 also includes an optional Crawler search engine toolbar enhancement for your IE and FireFox browser.www.brooz.blogfa.com

هرکی که این بازیو کرده باشه می دونه که تهشه!!

دانلود (121.89MB)

admin بازدید : 230 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

battlefield 3 دانلود نسخه نهایی بازی بتلفیلد 3   BATTLEFIELD 3 برای کامپیوتر

دانلود بازی اکشن و محبوب BATTLEFIELD 3 نسخه نهایی با لینک مستقیم

دانلود نسخه کم حجم BlackBox + کرک

بالاخره نسخه نهایی بازی اکشن و محبوب BATTLEFIELD 3 برای کامپیوتر منتشر شد. Battlefield 3 با استفاده از  تکنولوژی‌های جدید توسعه یافته کمپانی DICE ساخته شده است. این نسخه ی جدید دارای موتور گرافیکی Frostbite می‌باشد که به همین مناسبت نامش Frostbite 2 انتخاب شده است. اساس کار در این بازی ارائه بازیکن با کیفیت عالی گرافیکی ، مکان‌ها و محل‌های نسبتا باور نکردنی ، نابودی کامل  اشیا توسط شما ، صدا پویا و بر اساس شخصیت واقعی است. در این بازی شما قادر خواهید بود  میدان جنگ را  با سوت زدن گلوله ، دیوارهای شکننده و صداهای انفجار تجربه کنید. در Battlefield 3 شما وارد نیروهای دریایی نخبه سپاه می‌شوید و می‌توانید هیجان تک نفره و جنگ چند نفره را در سراسر جهان ، از جمله پاریس ، تهران و نیویورک تجربه کنید. شما هم اکنون می‌توانید این بازی اکشن و فوق العاده زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز:


Operating system: Windows Vista / Windows 7;
CPU: 2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ALTHON X2 2.7 GHZ);
RAM: 2 GB;
Sound Card: DirectX compatible sound card;
Video: DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950);
Free HDD: 14 gb of free space



دانلود در ادامه مطلب...

admin بازدید : 168 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

Deus Ex Human Revolution The Missing Link 2012 : دی ال سی جدید بازی محبوب deus ex عرضه شد.این DLC بازیکنان را در موقعیت جدیدی که قابلیت های Adam غیرفعال هستند، قرار میدهد.داستان جدید، به بازیکن اجازه بازسازی توانایی های Adam را میدهد و آنها را مجبور به استفاده از قابلیت های پایه ای او برای زنده ماندن و فرار از وسیله نقلیه ای که به سوی مقصدی نامعین در حرکت است، میکند.

دانلود با حجم 2.8 گیگابایت و فرمت iso با کرک معروف skidrow از دلتافوکس!


دانلود در  ادامه مطلب...

admin بازدید : 159 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی جدید و اکشن 3 تبهکار PAYDAY: The Heist 2011


دانلود  بازی جدید و اکشن 3 تبهکار PAYDAY: The Heist 2011


▐نسخه سالم و معتبر Reloaded + کرک  ▐

.▪■ کاهش حجم از 3 گیگابایت به 2 گیگابایت بدون حذفیات ■▪.

بازی PAYDAY: The Heist 2011 با کمی تأخیر بألاخره توسط کمپانی Overkill Software و Sony منتشر شد. بازی اکشن و FPS برا پایه جرم و جنایت گروهی از تبهکاران معطوف شده است و تنها قدرت بازی گیم پلی آن محسوب می شود. در نقش “جان سخت ترین مجرمان حرفه ای” به دنبال دستاورد های بزرگ هستید. می توانید کلاس های مختلف مانند متخصص حمله، تیر انداز یا پشتیبانی و … را انتخاب کنید. می توانید از طریق پیمودن مراحل و کسب امتیاز انواع سلاح ها را به دست آورده و به مصاف دشمن بروید. سه شخصیت در بازی حضور دارند که برای انجام مأموریت های مختلف در کنار هم خواهند بود و توسط آنها می توانید در حالت های مختلف بازی همچون Co-Op، Multi Player و آنلاین به بازی بپردازید. در بازی 6 عنوان و حالت برای انجام عملیات تبهکاری در دست دارید که برخی از آنها عبارتند از سرقت بانک، فراری دادن زندانی ها، سرقت ماشین های حامل پول، قاچاق مواد و … . حضور تیم های ضربتی برای مقابله با 3 تبهکار، محیطی کاربر پسند و پویا، گیم پلی عالی از ویژگی های این بازی هیجان انگیز می باشد. هم اکنون می تواند این بازی زیبا را از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمائید.


دانلود در ادامه مطلب...

admin بازدید : 187 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Battlefield 3 نسخه نهایی + کرک

battlefield 3 دانلود بازی Battlefield 3 نسخه نهایی + کرک

بازی Battlefield 3 یک بازی فوق العاده زیبا و اکشن است که توسط کمپانی EA Digital Illusions Creative Entertainment تولید و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند Electronic Arts آن را به تازگی برای PC منتشر کرده است. 5 سال از انتشار بازی Battlefield 2 می گذرد که این نسخه یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین بازی های سال بود حال انتظار ها به پایان رسید و پس از مدت ها انتظار میلیون ها گیمر، اکنون DICE بار دیگر دست به شگفتی زده و با انتشار نسخه سوم Battlefield مطمئنا میلیون ها گیمر را میخکوب خواهد کرد، Battlefield 3 با استفاده از تمام تکنولوژی های جدید توسعه یافته توسط DICE ساخته شده است.


این نسخه ی جدید دارای موتور گرافیکی Frostbite می باشد که به همین مناسبت نامش Frostbite 2 انتخاب شده است به جرات می توان گفت که به لطف قدرت باور نکردنی موتور گرافیکی DICE این بازی به سرعت رغبای خود را شکست می دهد و خود را در صدر بهترین بازی اکشن اول شخص شلیک کننده قرار خواهد داد ، بازی دارای صحنه ها کاملا واقع گرایانه و حرفه ای است که نظیر آن را در هیچ بازی اکشنی تا به حال ندیده اید ، از همه مهمتر تخریب پذیری فوق العاده بالا و شگفت انگیز بازی است که هر گیمری را محو خود خواهد کرد در این نسخه DICE بیشتر تمرکزش را روی نورپردازی و انیمیشن ها برای ساخت افکت های و صحنه های جذاب قرار داده و برای این کار از تکنولوژی Electronic Arts به نام ANT بهره گرفته که برای بازی های ورزشی مانند FIFA استفاده شده است بازی دارای مراحل سراسر هیجان و فوق العاده است که مطمئنا هر گیمری از آن لذت خواهد برد. DICE تمرکزش را روی نورپردازی و انیمیشن ها برای ساخت افکت های و صحنه های جذاب در Battlefield 3 قرار داده است. برای انیمیشن ها ، DICE از تکنولوژی Electronic Arts به نام ANT استفاده کرده است که برای بازی های ورزشی مانند FIFA استفاده شده است. اما کار این تکنولوژی دقیقا چیست؟ یعنی دیگر ترکیب انیمیشن ها بدون هیچ گونه اشکال کوچکی انجام می پذیرد.برخی از سیستم های گرافیکی بسیار انعطاف ناپذیر هستند ولی ویژگی ترکیب انیمیشن ها در هر زمانی امکان انتقال آنها به یکدیگر را به صورت بسیار روان و سریع را فراهم می کند.


انیمیشن ها بسیار تاثیرگذار طراحی شده اند و صحنه های نبرد اول شخص توجه هر کسی را جلب می کند.  DICE وقت بسیار زیادی برای مکانیسم جنگی این بازی صرف کرده است.وقتی شما شروع به تیر اندازی می کنید صفحه شروع به لرزیدن می کند و صدای اسلحه بر بلندگوی کامپیوتر شما چیره می شود. مبارزات با اسلحه کاملا واقع گرایانه هستند و متوجه نخواهید شد که صداها ضبط شده می باشند.

حداقل سیستم مورد نیاز:
سیستم عامل: Windows Vista (Service Pack 2) 32-bit
پردازنده: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHz or Athlon X2 2.7 GHz)
حافظه (مموری): 2 GB
هارد: 20 GB
کارت گرافیک (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI Radeon
3000, 4000, 5000 or 6000 series, with ATI Radeon 3870 or higher performance)
کارت گرافیک (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA
GeForce 8, 9, 200, 300, 400 or 500 series with NVIDIA GeForce 8800 GT or
higher performance)
کارت صدا: DirectX Compatible
صفحه کلید و ماوس
درایو DVD Rom

دانلود در ادامه مطلب...

admin بازدید : 145 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود Need for Speed The Run تجربه ای جدید در مسابقات اتومبیلرانی


بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین نسخه از بازی های فوق العاده جذاب و هیجان انگیز نیاز به سرعت یا همان Need For Speed منتشر شد. بازی فوق العاده جذابی که از سال های گذشته تا به این نسخه هواداران زیادی را جذاب خود کرده است و با توجه به پیشرفت هایی که سال به سال در این بازی مشاهده می گردد به تعداد کاربران هم افزوده می شود. این نسخه که Need for Speed The Run نیز نام دارد به همان سبک نسخه های قبلی ساخته شده و شامل جدیدترین مدل از انواع خودروهاست که با نهایت گرافیک و با تلفیقی از صداهای واقعی نسخه جدید از نیاز به سرعت را پدید آورده اند.
شبیه سازی های فوق العاده طبیعی جاده ها ، ماشین ها و دیگر اجزای بازی کاربران را به دنیای واقعی مسابقات خواهند برد. شهرهای مختلف ایالات متحده در این بازی درگیر خواهند شد و Jack که نقش اول بازی را ایفا می کند پس از این که بارها به دست پلیس ها به زندان می افتد بازهم به دنبال آن است که با جمع کردن افراد مختلف در زمینه مسابقات شبانه سرعت های سرسام آور را به جاده های نیویورک و سان فرانسیسکو بیاورند. البته بخش های زیادی از بازی به کاربر هم بستگی دارد ؛ Jack تنها یک کاراکتر است و اینجاست که کاربر باید نقش خود را خوب بازی کند تا با پیروز شدن در مسابقات مختلف اتومبیل های جدید و مدرن تری را برای خود دست و پا کند. The Run البته تفاوت های فراوانی هم با نسخه های قبلی دارد و آن هم پیاده شدن راننده از خودروست. این پیاده شدن هرچند برای انجام کارهای ساده امکان پذیر می شود اما به هرحال جز جالب ترین تغییراتی است که این نسخه به خود می بیند. گرافیک بازی تقریبا کم نظیر و در نوع بازی های ماشین سواری بی نظیر است.
این نسخه نسبت به قبل سخت تر شده است ، دیگر با هربار Takedownشدن می بایست با مرحله بازی خداحافظی نمود البته از یک جنبه هم مثبت است چرا که می توان دیگر رقبا را که با هوش مصنوعی بازی قوی تر هم شده اند را از مراحل مختلف مسابقات کنار زد. پلیس ها هم کمی بی حوصله شده اند ، با اولین خطا و ظاهر شدن کاربر در مدار پلیس ها ماشین ها و هلیکوپتر ها بر فراز خودرو کاربر سبز می شوند و از هر دری برای متوفق کردن کاربر وارد می شوند و خوب این مورد هم یکی از نکات جالبی است که در Need for Speed The Run به جذاب تر شدن بازی کمک می کند.
نسخه جدید و کامل این بازی را برای دانلود در ادامه مطلب قرار داده ایم. شما کاربران سایت آسان دانلود می تواند با دریافت این نسخه از بازی های نیاز به سرعت نهایت هیجان را در جاده های مختلف و در آب و هواهای گوناگون کشور آمریکا تجربه کنید.

نام بازی: Need for Speed The Run
پلتفورم : PC
ژانر: اتومبیلرانی
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج اصلی
زبان: English
ناشر: Electronic Artsدرجه بندی سنی : +12
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : دارد
حجم بازی : 7.93+7.02 گیگابایت

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 126 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

دانلود Need For Speed : Shift 2 Unleashed نهایت سرعت و هیجان


پس از گذشت چیزی حدود 2 سال از ارائه نسخه ای از این بازی بالاخره نسخه دوم یا هفدمین نسخه از سری بازی های نیاز به سرعت با نام Need For Speed : Shift 2 Unleashed انتشار یافت. بازی فوق العاده جذابی که بازهم EA Games زحمت انتشار آن را کشیده و Slightly Mad Studios کار ساخت و توسعه آن را انجام داده است. این سری که به مانند مدل قبلی تقریبا یک شبیه ساز برای رانندگی در نهایت سرعت است از موتور گرافیکی پیشرفته تری بهره می برد که واقعا جذابیت را در بازی دو چندان کرده است. در نسخه یک هم گرافیک بالای بازی در همان نگاه اول خودنمایی می کرد و ماشین هایی که همه آنقدر جذاب و نزدیک به واقعیت شبیه سازی شده بودند که کاربران را به دنیایی دیگر هدایت می کردند اما در Shift 2 همه این هیجان ها با استفاده از یک سری تغییرات از جمله جذاب تر شدن تصادفات که بسیار نزدیک به واقعیت شده است ؛ اتومبیل های واقعی تر و بسیاری گزینه های دیگر از جمله طبیعی تر شدن رانندگی در این نسخه از مواردی هستند که در همان اولین دور از بازی می توان به وضوح به آن ها پی برد.
در این نسخه به سبب فیلمبرداری از داخل کابین اتومبیل ها و این که هرچه سرعت ماشین افزایش پیدا می کند تصاویر رو به رویی کمی مات می شود هیجان بازی بیشتر و بیشتر خواهد شد. پیست ها به جای خیابان های شهری پذیرای کاربرانی هستند که قصد دارند تا نیاز به سرعت 17 را در قالب Shift 2 تجربه کنند. 4 قالب مدل اتومبیل که هریک را کاربر بسته به نیاز در طول بازی انتخاب می کند هم از نکات جالب توجه در انجام این بازی به شمار می رود. گروه ماشین های قدیمی یا Retro ، گروه ماشین های با بدنه ی محکم یا Muscle و دو گروه با نام های Legend و Super car ، 4گروهی هستند که کاربر ده ها خودروی موجود را بسته به نیاز از میان این 4 گروه انتخاب می کند. البته مراحل شخصی سازی یا همان Customize خودروها هم در این بازی گنجانده شده تا کاربران بیشتر احساس مالکیت خودروها را داشته باشند. نکته پایانی هم اضافه شدن Autolog در این نسخه از بازی ست که پیش از این در مدل قبلی نیاز به سرعت یعنی Hot Pursuit با آن سروکار داشته ایم.

نام بازی: Need For Speed : Shift 2 Unleashed
پلتفورم : PC
ژانر: رانندگی
موعد انتشار: 2011نوع فایل : ایمیج دی وی دی زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, Frenchفرمت ایمیج: ISO
درجه بندی سنی : +۱۸قابلیت آنلاین: داردناشر : Electronic Arts سازنده : Slightly Mad Studiosکرک : دارد حجم بازی : 6.59 گیگابایت

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 279 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)
برنامه My Family Tree، برنامه ای رایگان با رابط کاربری بسیار زیبا برای ایجاد شجره نامه می باشد. با استفاده از مای فامیلی تری، به سادگی می توانید شجره نامه خانواده خود را بصورت نرم افزاری ایجاد نمایید. در MyFamilyTree علاوه بر اطلاعات فردی اشخاص مانند: نام و نام خانوادگی، سال تولد، جنسیت می توان مواردی مانند عکس و داستان زندگی فرد را نیز ذخیره نمود. این نرم افزار همچنین رابطه بین افراد یک خانواده و نسل را به شکلی بسیار زیبا و گرافیکی ایجاد میکند. علاوه بر فرمت اختصاصی خود نرم افزار برای ذخیره شجره نامه، می توان آن را به صورت فایل وب (HTML) ذخیره نمود.
admin بازدید : 219 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)
بازی رایگان و مهیج Glest، یک بازی رایگان برای طرفداران بازی سبک استراتژیک (مانند وارکرفت) می باشد. گرافیک بازی در حد قابل قبولی بوده و کنترل بازی نیز خوب می باشد. در این بازی موجوداتی مانند انسان ها، جادوگرها، غول ها و … وجود دارند. کارگرها ساختمان های مختلفی ساخته و کاربر بایستی نیروهای مبارز مانند کماندار، جنگجو و غیره را برای جنگ با دشمنان آموزش دهد. همچنین بازی دارای قسمت آموزشی در دو سطح مبتدی (Basic) و پیشرفته (Advanced) می باشد که باعث می شود به سرعت روال بازی را یاد بگیرید. این بازی حجمی در خدود ۵۳ مگابایت داشته و بر روی نسخه های ۹۸، ME، xp، ۲۰۰۰، ویستا و ۷قابل نصب و اجرا می باشد.
admin بازدید : 148 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)
بازی رایگان و مهیج Glest، یک بازی رایگان برای طرفداران بازی سبک استراتژیک (مانند وارکرفت) می باشد. گرافیک بازی در حد قابل قبولی بوده و کنترل بازی نیز خوب می باشد. در این بازی موجوداتی مانند انسان ها، جادوگرها، غول ها و … وجود دارند. کارگرها ساختمان های مختلفی ساخته و کاربر بایستی نیروهای مبارز مانند کماندار، جنگجو و غیره را برای جنگ با دشمنان آموزش دهد. همچنین بازی دارای قسمت آموزشی در دو سطح مبتدی (Basic) و پیشرفته (Advanced) می باشد که باعث می شود به سرعت روال بازی را یاد بگیرید. این بازی حجمی در خدود ۵۳ مگابایت داشته و بر روی نسخه های ۹۸، ME، xp، ۲۰۰۰، ویستا و ۷قابل نصب و اجرا می باشد.
admin بازدید : 150 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)
بازی رایگان و متن باز SuperTuxKart، یک بازی مهیج ماشین سواری کارتینگ شبیه بازی معروف کرش (Crash) می باشد. در این بازی شما در جاده های مختلف به رقابت با افراد دیگر پرداخته و در ضمن مسابقه می توانید از ابزارهایی مانند چسب، بمب، چنگگ و … برای منهدم کردن یا عقب انداختن بازیکنان دیگر و جلوگیری از برنده شده آنها استفاده کنید. از نکات جالب بازی سوپر توکس کارت، کاراکترهای بازی می باشد که همگی مربوط به دنیای متن باز (open source) می باشند مانند: کبوتر Pidgin، پنگوئن معروف لینوکس Tux، قاطر emule، دایناسور Mozilla، ربات Android و …. از ویژگی های مهم بازی می توان به مواردی مانند:تعیین میزان سختی بازی، استفاده از نیترو (NOS) در بازی، اضافه کردن کاراکترها و جاده های بیشتر از طریق قسمت Addons، قابلیت چند نفره شدن بصورت همزمان بر روی یک سیستم با استفاده از جوی استیک و کیبورد، گرافیک زیبا و موسیقی متن مراحل بسیار زیبا اشاره نمود. بازی Super Tux Kart رو میتوین با حجم ۸۸٫۱ مگابایت از لینک زیر بصورت مستقیم دانلود کنین.
admin بازدید : 145 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)
بازی رایگان و متن باز SuperTuxKart، یک بازی مهیج ماشین سواری کارتینگ شبیه بازی معروف کرش (Crash) می باشد. در این بازی شما در جاده های مختلف به رقابت با افراد دیگر پرداخته و در ضمن مسابقه می توانید از ابزارهایی مانند چسب، بمب، چنگگ و … برای منهدم کردن یا عقب انداختن بازیکنان دیگر و جلوگیری از برنده شده آنها استفاده کنید. از نکات جالب بازی سوپر توکس کارت، کاراکترهای بازی می باشد که همگی مربوط به دنیای متن باز (open source) می باشند مانند: کبوتر Pidgin، پنگوئن معروف لینوکس Tux، قاطر emule، دایناسور Mozilla، ربات Android و …. از ویژگی های مهم بازی می توان به مواردی مانند:تعیین میزان سختی بازی، استفاده از نیترو (NOS) در بازی، اضافه کردن کاراکترها و جاده های بیشتر از طریق قسمت Addons، قابلیت چند نفره شدن بصورت همزمان بر روی یک سیستم با استفاده از جوی استیک و کیبورد، گرافیک زیبا و موسیقی متن مراحل بسیار زیبا اشاره نمود. بازی Super Tux Kart رو میتوین با حجم ۸۸٫۱ مگابایت از لینک زیر بصورت مستقیم دانلود کنین.
admin بازدید : 156 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)
دایرکت ایکس، مجموعه ای از رابط های برنامه نویسی کاربردی (API = Application Programming Interface) می باشد که توسط مایکروسافت و برای پلتفرم ویندوز ارائه میگردد. بااستفاده از DirectX بازی سازان می توانند مستقل از نوع کارت گرافیکی ای که بازی می خواهد بر روی آن اجرا گردد به تولید بازی بپردازند. امروزه بسیاری از بازی ها بر پایه دایرکت اکس نوشته می شوند و برای اجرای آنها نیاز به نصب این برنامه می باشد. Direct X 9.0c شامل جدیدترین امکانات گرافیکی و صوتی برای اجرای بازی های رایانه ای می باشد. نسخه کامل DirectX 9c را می توانید با حجم ۹۶ مگابایت با لینک مستقیم دانلود نمایید. سایت سازنده: www.microsoft.com دانلود DirectX 9.0c June 2010 با لینک مستقیم
admin بازدید : 142 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (1)

منبع : www.AsanDownload.com


همه ما حتما بارها فوتبال دستی های قدیمی را دیده ایم که هیجانی فوق العاده را برای طرفین مسابقه به همراه می آورد، بازی بسیار جذاب و مفرحی که نهایت هیجان و سرعت در بازی را به همراه دارد. این بازی که نوعی ورزش هم تلقی می شود هنوز هم در میان جوانان رایج است اما به طبع با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از این بازی به عنوان سرگرمی کمتر شده است، شاید کمتر بتوان کلوپ هایی را یافت که هنوز هم با فوتبال دستی های خود به استقبال جوانان بیایند، به همین دلیل شاید بد نباشد که برای یادآوری هم که شده یک نمونه از فوتبال دستی ها را به شما کاربران سایت آسان دانلود معرفی کنیم اما این بار به شکل یک فوتبال دستی نسخه رایانه ای، این بازی مفرح که Foosball Maniac نام دارد هیجان همان فوتبال دستی های قدیمی را برای کاربر به همراه می آورد. محیط این بازی که کاملا سه بعدی طراحی شده است بسیار شبیه و همان فوقبال دستی های قدیمی نیز می باشد. Foosball Maniac  که از گرافیک بسیار مناسبی نیز بهره می برد به سادگی قابل نصب و اجرا بوده و اما انجام بازی به همین سادگی ها نیست و کسی می تواند از انجام این بازی لذت ببرد که هم سرعت عمل خوبی داشته باشد و هم این که در لحظه مناسب بهترین انتخاب را در دسته ها به کار ببرد. این بازی برای تمامی سنین نیز مناسب بوده و همه می توانند از انجام این بازی هیجان انگیز اوقات فراغت خود را سپری کنند. در این بازی کاربر تنها باید باید ماوس و صفحه کلید رایانه به بازی بپردازد و نیاز به تنظیمات خاصی وجود ندارد، البته می توان با انجام تنظیمات هم بازی را آن طور که مورد پسند است تغییر داد. پیشنهاد می کنیم این بازی هیجان انگیز را که از حجم پائینی هم برخوردار است دریافت نموده و از بازی با آن نهایت لذت را ببرید. در آخر هم برای ادای حق کپی رایت، لینک دانلود و مطلب این بازی از وبلاگ دنیای شیشه ای ذکر شده است.

قابلیت های کلیدی بازي Foosball Maniac:
- محیط کاملا سه بعدی بازی
- گرافیک بسیار مناسب و نزدیک به واقعیت
- حجم پائین و سهولت در نصب و اجرا
- قابلیت اعمال تنظیمات برای اجرای راحت تر بازی
- مناسب برای تمامی سنین
- استفاده از ماوس و کیبورد به منظور انجام بازی
- محیط کاملا شبیه سازی شده این بازی
- نهایت هیجان در انجام بازی
- و ...

 

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 201 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)
 

همه شما بتمن را می شناسید .اسطوره فیلم های هالیوودی دوباره بازگشته تا یاد و خاطره بازی های بتمن را برای ما زنده کند.شاید بتوان گفت کمیک های بتمن جز برترین کمیک ها در بین بازی ها محسوب می شود که تا به اکنون نمونه های متعددی از آن منتشر شده است.تا به اکنون بازی های زیادی از سری بازی های بتمن روانه بازار شده است که در کل نتوانسته به موفقیت چشم گیری دست پیدا کند و دلیل آن هم این است که بازی های این سری از فیلم های بتمن الهام گرفته شده است.تجربه نشان داده که بازی هایی که از روی فیلم ساخته می شوند نمی توانند زیاد موفق ظاهر شوند اما آخرین نسخه از سری بازی های بتمن که تیمارستان ارخام نام دارد این حریم تقلید از روی فیلم را شکسته و توانسته با الهام از کتالب بتمن دست به ساخت اثری بزند که هنوز هم به عنوان برترین بازی های دنیا از آن یاد می شود ،فردی نیست که این بازیی را کرده باشد و از بازی کردن آن لذت نبرده باشد.ژوکر یار همیشگی بتمن هم در این نسخه همرا ه او هست تا باز هم به خراب کاری خاص خود ادامه دهد و بتمن هم هست برای مهار این مجنون دیوانه که به تازگی به تیمارستانی به نام ارخام آورده شده اما طی یک اشتباه ژوکر فرار کرده و تمام دیوانه گان تیمارستان را آزاد می کند و کنترل آن را به دست می گیرد.حالا نوبت شماست که کنترل بتمن را به دست بگیرید و حال همه را جا بیاورید.
برای دیدن عکس ها و ویژگی های بازی به ادامه مطلب بروید.

بتمن عموما سلاح گرم خاصی را به دست نمی گیرد ولی انقدر از لحاظ بدنی آماده تشریف دارد که به تنهایی می تواند حساب سی چهل نفر را جا بیاورد.البته سلاح های دیگری هم در اختیار بتمن هست که می تواند به شما کمک کند.گرپل برای بالا رفتن از موانع و بترنگ همیشگی بتمن که در گیج کردن عالی عمل می کند.یک حالت خاصی هم برای بتمن در نظر گرفته شده است که می تواند دشمنان را به راحتی مشاهده کند چیزی شبیه مادون قرمز.یک امکان جالب که برای بتمن وجود دارد که می تواند یک وسیله خاص را اسکن کند واگر کسی تماسی با آن داشته است اثر دستش را دنبال کند تا بتواند به سرنخی برسد.کلا امکانات بازی فوق تصور کار شده است ،مطمئن باشید که اگر بازی را برای یکبار به پایان برسانید باز هم قابلیت هایی وجود دارد که شما از آن ها استفاده نکرده اید و می توانید برای چند بار طوری بازی کنید که هیچ احساس تکراری بودن به شما دست ندهد.کنترل بتمن بسیار روان است و از همه مهمتر در بازی نحوه مبارزات است که بسیار عالی کار شده است.باور کنید مبارزاتی که در این بازی انجام می دهید به هیچ عنوان در بازی دیگر مشاهده نکرده اید.آهسته شدن زمان در هنگام ضربه سنگین پا به دشمن مقابل یکی از زیباترین صحنه ها ی زندگیتان را رغم خواهد زد.بازی طوری طراحی شده است که شما می توانید حالت مخفی کاری را انتخاب کنید یا کاملا اکشن جلو بروید.همه چیز کاملا دست شماست با یک نقشه بزرگ که هر کاری می توانید در آن انجام دهید. بدون تردید با یکی از زیباترین بازی های عصر حاضر طرف هستید که امتحان کردن آن را با تمام وجود به شما دوستان توصیه می کنم.

سیستم مورد نیاز :
Operating System :Vista /XP
Video Card : 512 MB
Ram : 2 GB
CPU : 2.6 GHz

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 129 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (1)

خود را برای یک مسابقه فوق العاده مهیج در زمینه مسابقات رالی جهانی ۲۰۱۰ آماده کنید و پشت فرمان خود بشینید تا این رقابت عظیم و شگفت انگیز را برنده شوید ! بازی جذاب و مهیج WRC FIA World Rally Championship از ماشین های واقعی که در مسابقات وجود دارند استفاده می کند و دقیقا زمان بندی اتفاق افتادن وقایع ، همان زمان هایی می باشد که امسال در واقعیت اتفاق افتاده است. تجربه ای ترسناک و دراماتیک را هنگامی که در پشت سیستم خود ترمز دستی را می کشید احساس می کنید ! در قسمت پیشروی بازی ، بازی با ساختن تیم شخصی شما آغاز می شود و در مسابقات محلی شرکت داده می شوید و پس از بالارفتن رتبه شما در مسابقات ، رفته رفته نظر مدیران جام WRC را جذب می کنید و آن ها به شما پیشنهاد می دهند تا در مسابقات WRC شرکت کنید.
بخش دیگری از بازی با نام Time Attack می باشد که در این بخش ، شما ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کرده و جاده ی مورد علاقه خود را نیز انتخاب می کنید. حال تنها تلاش شما برای ثبت رکورد جدید در این جاده می باشد. شما می توانید رکورد های خود را در دنیای اینترنت آپلود نموده و با رکورد سایر رقیبان مقایسه کنید و میزان توانایی های خود را بسنجید. سایر بخش های مهیجی در این بازی گنجانده شده است که بوسیله بازی کردن می توانید آن ها را تجربه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

-OS: Windows ® XP ™ SP2, Windows ® Vista ™ or Windows ® 7
-CPU: Intel ™ 2.4 GHz or equivalent
-VIDEO: NVIDIA ® Geforce 6600 or ATI ® X1600 or higher (requires support for Pixel Shader 3.0) with a minimum of 512MB of memory.
-RAM: 1 GB
-SOUND: Sound card compatible with DirectX 9.0;
-HDD: 3 GB

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 518
  • بازدید ماه : 518
  • بازدید سال : 23,240
  • بازدید کلی : 560,835