loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 162 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خاموشی خودکار - برنامه ها

Autoshutdown برنامه ای ساده برای برنامه ریزی خاموشی سیستم. این برنامه نیاز به نصب ندارد و فقط کافیست که آن را اجرا کرده و ساعت مورد نظر را برای خاموشی تنظیم کرده.
آیکن برنامه در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد و اگر زمان خاموشی را تنظیم کرده باشید به صورت چشمک زن نمایان خواهد شد .

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 131 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

Eraser یک نرم افزار فوق العاده جهت پاک کردن دائمی فایل ها برای همیشه می باشد.
شاید هیچ وقت نتوانید فایل های مهم و محرمانه خود را با خیال راحت از کامپیوتر خود پاک کنید و از بین ببرید. این برنامه به شما کمک خواهد کرد که با آسودگی کامل و بدون بازگرداندن حتی یک بیت از آن اطلاعات و فایل، فایل های خود را پاک نمایید.
رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است، بنابراین به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.
برای این کار چند گزینه وجود دارد، بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که کدام را انجام دهید.
همچنین می توانید برای کار با این نرم افزار، محدوده زمانی معین کنید.
شاید پاک کردن کامل فایل ها کمی طول بکشد، ولی این امر، طبیعی است چون می بایست تمام اطلاعات آن پاک شود و قابل بازیابی نباشد.
در کل Eraser  یکی از بهترین ابزار تمیز کردن امن و پاک کردن فایل ها بدون بارگرداندن، درحال حاضر است.

admin بازدید : 148 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)
نمایش مشخصات دقیق سیستم با Speccy

آیا به دنبال نرم افزاری برای نمایش جزییات سخت افزای کامپیوتر خود می گردید ؟ آیا درایور های سخت افزای کامپیوترتان را گم کرده و به دلیل ندانستن مدل و نام آنها نمی توانید در اینترنت آنها را جست و جو کنید ؟ آیا می خواهید بدانید که نرم افزار یا بازی مورد نظرتان توانایی اجرا بر روی قطعات سخت افزاری رایانه تان را داراست ؟

Piriform Speccy نام یک نرم افزار قدرتمند و کم حجم و رايگان می باشد که به منظور به نمایش در آوردن مشخصات دقیق سخت افزای طراحی شده است که با نصب آن می توانید اطلاعات مفید و جامعی در این زمینه کسب نمایید .

این برنامه قادر است اطلاعات سخت افزار هایی نظیر CPU ، Motherboard ، RAM ، Graphic Card ، Hard Disk ، CD-DVD Drives ، Audio Cards را تنها با یک کلیک در اختیار شما قرار دهد . همچنین Speccy دمای اجزای سیستم شما را نیز نشان می دهد که این قابلیت می تواند برای Gamer های حرفه ای یا Overclocker ها و نوت بوک داران مفید باشد. در نگاه اول ممکن است Speccy برنامه ای مخصوص حرفه ای ها به شمار رود (که البته اینگونه است) اما این برنامه می تواند به کاربران عادی هم کمک کند ، به طور مثال می توانید چک کنید که چند Slot مموری و RAM روی مادربورد وجود دارد و چه قطعاتی روی آن نصب هستند سپس  اقدام به خرید قطعه دلخواه خود متناسب با مادربورد سیستم تان نمایید .


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 151 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)
شناسایی برنامه های مخفی در حال اجرا با WinPatrol

WinPatrol  برنامه ایست قدرتمند که برای محافظت از سیستم لازم است. Winpatrol مانند نگهبانی می باشد که اگر در قسمت هایی که ویروس ها و تروجان ها در آن قسمت ها می توانند فعالیت کنند نگهبانی می دهد و به محض اینکه در آن قسمت ها مثل Startup تغییری حاصل شود یا فایلی اضافه شود به شما اطلاع می دهد و اگر شما آن برنامه یا فایل را نصب نکرده باشید و به این قسمت اضافه شده باشد، می توانید آن را به راحتی غیرفعال یا پاک کنید، به همین راحتی می توانید از ورود worms ،adware  keyloggers ،spyware ،cookies ،Trojan به سیستم جلوگیری نمائید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinPatrol :

 

قابلیت کنترل برنامه هایی که در Startup اجرا می شوند

کنترل فایل ها و برنامه هایی که به صورت پلاگین به اینترنت اکسپلورر اضافه می شوند

کنترل برنامه هایی که به صورت زمان بندی شده در ویندوز اجرا می شوند

کنترل برنامه هایی که در حال اجرا هستند

کنترل کوکی ها در مرورگر اینترنت

کنترل فایل های اصلی که کامپیوتر برای بوت شدن به آنها نیاز دارد

نمایش فایل های مخفی سیستم

 

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 146 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)


آیا تا کنون برایتان پیش آمده که قادر به پاک کردن فایلی در ویندوز نباشید؟ و یا حتی ندانید که چه برنامه ای از آن فایل استفاده می کند؟ خوب، Unlocker مشکل شما را حل می کند! آیا تا به حال با پیغام های خطای زیر در ویندوز رو به رو؟

Cannot delete folder: It is being used by another person or program
Cannot delete file: Access is denied
There has been a sharing violation
The source or destination file may be in use
The file is in use by another program or user
Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use

تمامی این خطاها به نوعی مربوط به عدم اجازه دسترسی به آن فایل ها و یا عدم امکان حذف آن ها به دلیل استفاده در برنامه های دیگر است. با Unlocker به راحتی می توانید با یک کلیک راست کردن بر روی پوشه و یا فایل مورد نظر و انتخاب گزینه Unlocker مشکل خود را حل کتید. اگر پوشه یا فایل شما قفل شده باشد، فهرست فایل ها و پوشه های قفل شده ویندوز بریاتان به نمایش در می آید. از آنجا تنها کافی است تا آن ها را Unlock کنید!


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 135 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

گر به دنبال نرم افزاری رایگان و در عین حال بسیار مطمئن برای پشتیبان گیری از اسناد شخصی، تصاویر، موسیقی ها و در کل پارتیشن های هارد خود هستید، Macrium Reflect گزینه مناسبی برای شماست. این برنامه با استفاده از تکنیک های منحصر به فرد فشرده سازی می تواند image های دقیق و قابل اطمینانی از هارد دیسک و پارتیشن های شما تهیه کند.

انجام عملیات پشتیبان گیری توسط این برنامه بسیار آسان و به صورت بصری و گام به گام است. شما می توانید از فایل های پشتیبان گرفته، تنها فایل ها و دایرکتوری های مورد نظر خود را بازیابی کنید. یا حتی می توانید با ایجاد یک درایو مجازی در ویندوز اکسپلورر، فایل های مورد نظر خود را به سادگی یک کپی کردن در درایو خود بازگردانی کنید!

در صورت از دست رفتن سیستم عامل کامپیوترتان هم می توانید با خیالی راحت از سی دی بازگردان (recovery CD) که توسط Macrium Reflect ایجاد کرده اید، به بازیابی سیستم تان بپردازید.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 136 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

آیا فکر می کنید که برای بهینه سازی عملکرد سیستم خود باید از یک برنامه غیر رایگان استفاده کنید؟ خوب اگر اینگونه است، اشتباه می کنید! Advanced SystemCare Free برنامه ای است که به کمک آن می توانید تنها با یک کلیک به حفاظت، تعمیر، پاک سازی و بهینه سازی کامپیوتر خود بپردازید آن هم به صورت کاملا رایگان و به وسیله نرم افزاری که از سال 2006 تا کنون بیش از 50 میلیون بار دانلود شده است و برنده جوایز گوناگونی است!

نرم افزارهای کوچکی که بهینه سازی کامپیوتر شما را به عهده می گیرند از جمله برنامه هایی هستند که اصولا هر کاربر کامپیوتر باید یکی از آن ها را داشته باشد و زمانی این مسئله دارای اهمیت است که امکانات بسیار زیاد اینگونه نرم افزارها به طور کاملا رایگان، امن و بدون هیچ تبلیغاتی در اختیار شما قرار بگیرد.

رابط کاربری بصری این نرم افزار کار با آن را بسیار آسان و لذت بخش نموده است. این برنامه با داشتن نسل جدیدی از پاک سازی رجیستری (هماهنگ با ویندوز 7)، احساس داشتن یک سیستم جدید را به شما خواهد داد. Advanced SystemCare Free سرعت عملکرد سیستم شما را بالا می برد و دسترسی به اینترنت را سرعت می بخشد. برنامه یکپارچه سازی هارد این نرم افزار نیز 10 برابر سریعتر از نمونه های مشابه خود عمل می کند. این برنامه با داشتن رابط کاربری به زبان فارسی می تواند بهترین گزینه برای بهینه سازی عملکرد سیستم شما باشد.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 129 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

Little Registry Cleaner نام برنامه ای رایگان و متن باز است که برای رجیستری سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. کار این نرم افزار حذف موارد منسوخ و یا بی استفاده ای است که در طول زمان در رجیستری ثبت شده و یا به طور ناخواسته ایجاد شده اند. با استفاده از این برنامه می توانید به بهبود ثبات و عملکرد رایانه خود کمک بسزایی بکنید.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 170 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
BurnInTest Professional نام نرم افزاری است کاربردی و حرفه ای که وظیفه ی آن تست کردن قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما تحت شرایط و پروسه های مختلف به منظور عیب یابی نمودن آنها می باشد . با انجام این کار می توانید بفهمید که دقیقا کدام قطعه ها در شرایط ایده آل قرار داشته و کدامیک در معرض آسیب می باشند .،BurnInTest Professional نرم افزاری مفید برای تست پویایی اجزای مختلف سیستم و کمک به بهینه سازی و افزایش کارایی آنان می باشد. کاری که BurnIt Test انجام می دهد تمرین با سخت افزار برای مدت کوتاهی بوده تا از خرابی و هرز رفتن این قطعات تا حد امکان جلوگیری کند BurnInTest برنامه ای است که با ساختن محیط هایی مجازی تمامی زیر مجموعه ها و اجزای دستگاه های کامپیوتر را تحت فشار در مورد و پایداری آزمایش می کند تا اطمینان حاصل کند که اجزا به بهترین نحو کار می کنند. همچنین این نرم افزار می تواند سرعت CPU شما را از طریق عملیات ریاضی و محاسبات SIMD یا همان Single Instruction Multiple Data محاسبه و هارد دیسک و CD-Rom و Ram و Writer و کارت صوت و گرافیک ۲ بعدی و ۳بعدی و کارت شبکه و هر سخت افزار کامپیوتر را چک نموده تا از صحت عملکرد آنها مطمئن شوید. تمامی این عملیات و بهینه سازی های سخت افزار به آسانی و با چند کلیک صورت می گیرد.
 
 

admin بازدید : 152 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

Windows Repair نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا اکثر مشکلات شناخته شده ویندوز خود مانند خطاهای رجیستری، مجوز های دسترسی فایل و همچنین مسائل مربوط اینترنت اکسپلورر، بروز رسانی ویندوز، فایروال ویندوز و … را برطرف کنید. علاوه براین با به کارگیری این برنامه مفید می توانید تنظیمات پیش فرض ویندوز خود را بازگردانید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Repair:
- تنظیم مجدد و ویرایش رجیستری
- تنظیم مجدد دسترسی های فایل
- رجیستر نمودن فایل های سیستم
- ترمیم WMI
- تعمیر فایروال ویندوز
- ترمیم اینترنت اکسپلورر
- ترمیم MDAC و MS Jet
- ترمیم Hosts File
- حذف Policies Set
- ترمیم آیکون ها
- مرمت Winsock و DNS Cache
- حذف Temp Files
- ترمیم تنظیمات پروکسی
- مرمت آپدیت های ویندوز
- و …
 
۳٫۵ مگابایت
 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 509
  • بازدید ماه : 509
  • بازدید سال : 23,231
  • بازدید کلی : 560,826