loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 218 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (1)
تبدیل فایل های pdf (فارسی) به word


 خیلی وقت بود خودم واسه تبدیل فایل های pdf به word دچار مشکل بودم تقریبا خیلی از نرم افزار های تبدیل معروف رو هم نصب کرده بودم ولی فقط متون انگلیسی و عکس ها رو تبدیل می کرد و متون فارسی رو جابجا و بهم ریخته کپی می کرد ودچار مشکل می شد و تقریبا هیچ راه حلی واسش پیدا نکردم .اما امروز روش تبدیل متون فارسی pdf به word را بدون نیاز به نصب نرم افزار خاصی نشان میدهیم . 

1- به صورت درگ اند دراپ فايل pdf  را روي مرورگر كروم مي اندازيم.

2- روی فایل pdf راست کلیک کنیم و با open with فایل رو با google chroom باز کنیم . 

 

 

در ابتدای این آموزش باید بگم که ما علاوه بر تبدیل فایل های pdf به word با اعمال یک سری تغییرات کوچک ، مرورگر google chrome را به pdf خوان پیش فرض ,ویندوز های 7 - ویستا و xp تبدیل کنیم یعنی دیگه فایل های pdf با نرم افزار adobe reader باز نمی شود.

admin بازدید : 205 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
محیط برنامه نویسی به زبان پایتون Python 3.3.5

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و تفسیری است که توسط گیدو ون روسوم (Guido van Rossum) در سال ۱۹۹۱ طراحی شد. فلسفهٔ ایجاد آن به دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های نوشته شده و کوتاهی و بازدهی نسبی بالای آن است

Python یک زبان برنامه نویسی تفسیری، داینامیک و شیءگرا می باشد که می توان از آن در محدوده وسعیی از نرم افزار ها و تکنولوژی ها بهره برد. این زبان برنامه نویسی روش های بسیار قدرتمند و حرفه ای را برای کار با زبان ها و ابزار های مختلف را با آسانی هر چه تمام تر فراهم می کند.

 

این زبان، یک زبان آزاد و متن باز (Open Source) می باشد. کد های نوشته شده در این زبان در محدوده ای وسیع از پلتفرم ها چون لینوکس، ویندوز، مک، حتی گوشی های موبایل و ... قابل اجرا می باشد

. هم اکنون پایتون در شرکت ها و سازمان های بزرگی چون ناسا، گوگل، یاهو و ... به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزارهای Blender، Mailman، Civilization IV، BitTorrent و ... از نرم افزارهایی هستند که به وسیله این زبان خلق شده اند. چنانچه به دنبال یادگیری یک زبان برنامه نویسی هستید پیشنهاد می شود این زبان برنامه نویسی را دانلود کنید، زیرا یادگیری آن بسیار آسان است و کاربردهای بسیار زیادی هم دارد .

 

در ادامه مي توانيد آخرين نسخه نرم افزار محيط برنامه نويسي پايتون و  مجموعه کتاب های آموزش پایتون، به زبان انگلیسی و فارسي را دانلود كنيد !

admin بازدید : 378 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

 

باز هم یک محموعه رایگان شبیه آفیس بدون نیاز به پرداخت هزینه های سنگین ! 

Kingsoft Office Suite Free  مجموعه جامع نرم افزاری اداری است که به صورت رایگان ارائه شده و کلیه افراد مبتدی و حرفه ای را قادر می سازد تا اقدام به مشاهده و ویرایش فایل های متنی، صفحه گسترده و اسلایدها کنند.

Kingsoft تمرکز اصلی خود را روی 3 نرم افزار قرار داده است،Writer ویرایشگر متن کارآمد با پشتیبانی از ویژگی های مدرن که در ویرایشگر های مشابه (و بسیار گران قیمت) وجود دارند،Presentation ایجاد ابزار های مناسب برای ایجاد چند رسانه ای،Spreadsheets امکان قرار دادن انواع اطلاعات و تحلیل آماری و... را دارا می باشند و کاملا با فرمت های مایکروسافت آفیس سازگار هستند.

ویرایشگر متن KingSoft این اجازه را به شما می دهد تا با درگ و دراپ کردن به تنظیم و ویرایش پاراگراف بپردازید و تورفتگی ها فاصله ها و پاراگراف ها را جا به جا کنید.

 

 

Kingsoft Office برای سیستم عامل اندروید و لینوکس هم این مجموعه را عرضه می کند.

 

admin بازدید : 154 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نسخه رايگان حسابداری بازرگانی وینا

 

در دنیای امروز با گسترش فعالیت های مالی، انجام محاسبات نیاز به صرف زمان و دقت زیادی دارد.در تحقیقات حسابداری مشخص شده اکثر شركتهای موفق، شركتهایی هستند که مدیر آنها یا تحصیلات مالی - حسابداری داشته یا از نرم افزارهای حسابداری- انبارداری  خوب و مطمئن استفاده می کنند.با استفاده از نرم افزارهای مالی مناسب، تمام محاسباتی که قبلا به صورت دستی انجام می دادید، اکنون به طور اتوماتیک انجام می شود وبه میزان زیادی در وقت و هزینه صرفه جویی می شود.

 نرم افزار حسابداری وینا كاري از شركت فناوری اطلاعات فراگستر مي باشد كه با امكانات زير به صورت رایگان ارائه مي شود :

 

صدور سریع و آسان فاکتور خرید و فروش , پیش فاکتور فقط در چند ثانیه
*
صدور فاکتور خدمات-امکان فروش اقساطی
*
کنترل لحظه ای میزان فروش و موجودی های نقدی و اجناس
*
ثبت سند حسابداری دوبل به صورت اتوماتیک


*پشتیبانی از حسابداری سه سطحی (کلی ,معین و تفضیلی) 
*پیگیری سریع و نمایش وضعیت حساب ها و میزان بدهی مشتریان 
*انجام کلیه عملیات مربوط به خرید و فروش 
*امکان طراحی و تنظیم فاکتور به شکل دلخواه 
*تنظیم و چاپ بارکد 
*اعلام کمبود موجودی و چک های قابل وصول با تعیین زمان بندی (هشدار سررسید)
*انجام کلیه امور مربوط به چک و بانک و وجه نقد 
* صدور دفاتر مالی و تراز نامه و صورت حساب سود و زیان 
*پشتیبانی از تمامی چاپگرها و دستگاه های بارکد استاندارد(پرینتر و دستگاههای بارکد خوان 
*تهیه نسخه پشتیبان
*و ارائه انواع گزارشات حسابداری 
گزارشات اصلی سیستم :
*مشاهده اسناد حسابداری و فاکتورهای وابسته 
*صورت حساب افراد (مانده حساب)
*وضعیت گردش یک حساب (دفتر معین )
*وضعیت گردش کلیه حسابها (دفتر روزنامه)
*وضعیت گردش یک حساب (دفتر کل )
*تراز دوستونی و چهار ستونی(سود و زیان ) 
*تراز نامه و صورت حساب سود و زیان 
*سررسید طرف حسابها 
*موجودی ریالی انبار 
*گزارش خرید و فروش (میزان خرید و فروش )
*موجودی کالا
*گزارشات ویژه سود وزیان 
*گزارش اسناد حذف و اصلاح شده 

 

توجه: این نرم افزار دارای محدودیت در ثبت اسناد نمی باشد علاقمندانی که نرم افزار حسابداری وینا با امکانات فوق مناسب کارشان می باشد میتوانند بدون محدودیت از این نرم افزار استفاده نمایند.

 

نرم افزار فوق دارای پشتیبانی و خدمات نمی باشد. کاربران گرامی درصورت تمایل به استفاده از خدمات پشتیبانی می توانند در انجمن پرسش و پاسخ فراگستر سوالات خود را مطرح نموده و پاسخ خود را دریافت نمایند.

 

 

admin بازدید : 225 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

طلب کنید ! کائنات پاسخ می دهد ! شما باید دریافت کنید

آیـا از مـطـالـعـه بـرخـی از مـنـابـع مـوفـقـیـت سـردرگـم شـده ایـد ؟ آیا می دانید قانون جذب چیست ؟ آیا می دانید قانون جذب , قانون طبیعی است که بر کائنات حکومت می کند ؟ تئوری این قانون این است که ما حقیقتی که در آن زندگی می کنیم را خودمان ایجاد می کنیم ما هستیم که سرنوشتمان را رقم می زنیم , ما هستیم که تمام چیزهایی را که می خواهیم به سمت خودمان جذب می کنیم اما متاسفانه چیزهایی را که نمی خواهیم نیز به سمت خودمان جذب می کنیم . این قانون جذب است که باعث می شود ما اشخاص ، اشیاء ، پول و هر آنچه را که پیرامون ماست و احساسش می کنیم را جذب نمائیم .

 

 

مجموعۀ انقلابی که درهای جدیدی را برویتان خواهد گشود

نرم افزار محرک ذهن, نرم افزاری جامع است که شما را قدم به قدم به اهدافتان نزدیکتر و نزدیکتر می کند و باعث می شود که ارباب قانون جذب شوید و سرنوشت زندگی تان را در دستانتان بگیرید . این نرم افزار در واقع سیستمی برای تفکر می باشد , بهترین نتیجه ای که می توانید از این نرم افزار مدیریت زندگی داشته باشید این است که افکار شما را در مسیری جدید هدایت می کند و تمرکز شما را بروی چیزهایی که در زندگی برایتان اهمیت دارند جلب می کند وقتی شما اهدافتان را متمرکز کنید نه تنها نتیجه های خارق العاده ای را مشاهده می کنید بلکه از آن مهمتر با سرعت باور نکردنی در فرآیند ساخت زندگی تان سهیم می شوید و از آن لذت می برید .

admin بازدید : 179 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)


SnapPea به کمک شما می آید تا دفترچه تلفن ، آهنگ ها ، عکس ها ، برنامه ها ، بازی ها و… رابه راحتی از دسکتاپ کامپیوترتان مدیریت کنید.

اگر دستگاه اندرویدی دارید ،  نصب این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم.

admin بازدید : 162 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خاموشی خودکار - برنامه ها

Autoshutdown برنامه ای ساده برای برنامه ریزی خاموشی سیستم. این برنامه نیاز به نصب ندارد و فقط کافیست که آن را اجرا کرده و ساعت مورد نظر را برای خاموشی تنظیم کرده.
آیکن برنامه در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد و اگر زمان خاموشی را تنظیم کرده باشید به صورت چشمک زن نمایان خواهد شد .

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 242 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
آیروموزیک - برنامه ها

آیروموزیک نرم افزاری است که نقش یک سایت موزیک را به طور کامل و با سرعت بیشتری برای شما ایفا می کند. با استفاده از آیروموزیک لیست آهنگ های روز را در سریع ترین زمان ممکن مشاهده کرده، با چندین کیفیت متفاوت آنلاین گوش کنید و یا به صورت رایگان دانلود کنید.

ویژگی ها:
- پخش آنلاین آهنگ ها در کیفیت های متفاوت
- دانلود با سرعت بالا بدون نیاز به نرم افزار های جانبی
- جستجوی پیشرفته در بین آهنگ ها
- پخش آفلاین آهنگ های دانلود شده
- نمایش کاور آهنگ ها
- نمایش آهنگ ها در دسته های تک آهنگی و آلبوم
- نمایش دسته بندی آهنگ ها بر اساس نام لاتین یا فارسی
- بروز رسانی خودکار

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 405 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 134 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

ExtractNow نرم افزار فشرده سازی و بایگانی فایل ها می باشد.
با این برنامه می توانید فایل های مورد نظر را فشرده و یا از حالت فشرده خارج نمایید.
رابط کابری این ابزار کاملاً ساده است و باعث می شود که کار برای کاربران مبتدی آسان شود و فایل ها را می توان از طریق کشیدن و انداختن (drag and drop) و یا از طریق منوی راست کلیک فشرده کرد.
همچنین قسمت تنظیمات دارای گزینه هایی است که به شما کمک خواهد کرد.
این نرم افزار رایگان از اکثر فرمت های آرشیو مانند ZIP, RAR, ACE, JAR, ISO, IMG, IMA, IMZ, BIN, LHA, LHZ و SIT پشتیبانی می کند.
از دیگر ویژگی این برنامه، امکان رمز گذاری فایل ها هنگام فشرده کردن است.
ExtractNow یک ابزار کاملاً ساده ی فشرده سازی است که نیاز های شما را در این زمینه برطرف خواهد کرد.
* این نرم افزار دارای تبلیغات می باشد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 122 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)
 جایگزین قدرتمند برنامه ماکروسافت آفیس  LibreOffice 4.0.0 RC

 

افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند. پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نامLibreOffice شد.هم اکنون میتوانید  نسخه نهایی نرم افزار کاملا رایگان و اپن سورس LibreOffice مخصوص سیستم عامل ویندوز را دانلود نمایید  این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد.

 

LibreOffice مجموعه قدرتمند است برای جایگزین برنامه مشابه مثل ماکروسافت آفیس می‌باشد. این برنامه بیش از 30 زبان مختلف را پشتیبانی می‌کند.همچنین دارای نسخه‌های متعددی برای سیستم عامل‌های رایج مثل لینوکس، مایکروسافت ویندوز و سیستم عامل مک می‌باشد.ویژگی برجسته این نرم افزار برای ویندوز، رایگان بودن آن است و می‌تواند نیازهای شما را جهت کار با اسناد برطرف کند.

نرم افزارهای مرتبط با LibreOffice:
Text Document: ابزاری برای ایجاد و ویرایش سناد
Drawing : ابزاری برای طراحی
Spreadsheet : صفحه گسترده
Presentation : ارائه مطلب
Database : پایگاه داده
Formula : محاسبه عملیات های ریاضی


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 131 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

Inno Setup نرم افزاری کم حجم، رایگان و با قابلیت های بسیار متنوع و گسترده برای تولید فایل Setup یا نصب برای نرم افزارها می باشد.

 

Inno Setup

 

Inno Setup is a free, feature-packed installation builder. The application’s features include a Windows 2000-style wizard interface; the ability to create a single EXE for easy, online distribution; support for disk spanning; and full uninstall capabilities. The program also includes customizable setup types, integrated file compression, support for installing shared files and OCXs, and the creation of Start menu icons, INI entries, and registry entries. Full Delphi source code is available on the author’s Web site


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 132 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

PDFCreator یک برنامه ی رایگان برای ساختن فایل های PDF است. هر فایلی را که شما بخواهید به PDF تبدیل کنید، دکمه ی پرینت را زده و از میان گزینه ها PDFCreator را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید فرمت های PNG، JPEG، BMP، PCX، TIFF، OS، EPS، PSD، PCL، RAW و SVG را به عنوان فرمت خروجی انتخاب کنید. علاوه بر این شما می توانید اسناد مختلف را به با هم ترکیب کرده و تبدیل به یک فایل PDF کنید.  پشتیبانی از زبان های مختلف در این برنامه، باعث می شود که کاربران می توانند به سرعت کار با برنامه را یا گرفته و به آن عادت کنند.

برخی از ویژگی های کلیدی این برنامه:
- ساخت PDF از هر برنامه ای و چاپ آن
- رمزگذاری فایل های PDF و حفاظت و جلوگیری از باز یا چاپ شدن.
- ارسال فایل های تولید شده از طریق ایمیل
- تبدیل فایل های مختلف به PDF از جمله:PNG, JPG, TIFF, BMP, PCX, PS, EPS.
- ذخیره ی اتوماتیک فایل ها در فولدر آن بر اساس نام کاربری، نام کامپیوتر، تاریخ، زمان و...
- ادغام چند فایل PDF و تبدیل کردن آن به یک فایل PDF
- نصب آسان و سریع
- این برنامه از متون فارسی پشتیبانی می کند
- و...

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 112 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

was 150 Wise Auto Shutdown   نرم افزاری برای خاموش کردن برنامه ریزی شده کامپیوتر

نرم افزاری برای خاموش کردن خودکار ویندوز ذر زمان برنامه ریزی شده.

حجم : 741 کیلوبایت

اد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 111 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

logo Free Viewer   باز کردن فایل های مختلف

Free Viewerنرم افزاری است که میتوانید با استفاده از آن فایلهای ساخت شده بدست نرم افزارهایی مانند MS Office و PDF و عکس ها و… رو ببینید.

این نرم افزار از فرمت های زیادی پشتیبانی می کند.

Powerful file opening utility

Free Viewer is a powerful file opening utility that supports nearly 100 different file formats, including Microsoft Office (.docx, .xlsx, .pptx, .doc, .xls), Open Office, Word Perfect and PDF, as well as various archive, media and image formats. Once you install Free Viewer it will automatically associate itself with any supported file types for which you currently don’t have any viewers installed. You can further customize the file associations by selecting which file types should be opened by FreeViewer instead. In addition to file viewing, the program also supports limited editing functions for some of the supported formats (e.g image resizing, cropping, spreadsheet editing etc.), as well as archive extraction and document conversions.

اد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 131 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

Eraser یک نرم افزار فوق العاده جهت پاک کردن دائمی فایل ها برای همیشه می باشد.
شاید هیچ وقت نتوانید فایل های مهم و محرمانه خود را با خیال راحت از کامپیوتر خود پاک کنید و از بین ببرید. این برنامه به شما کمک خواهد کرد که با آسودگی کامل و بدون بازگرداندن حتی یک بیت از آن اطلاعات و فایل، فایل های خود را پاک نمایید.
رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است، بنابراین به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.
برای این کار چند گزینه وجود دارد، بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که کدام را انجام دهید.
همچنین می توانید برای کار با این نرم افزار، محدوده زمانی معین کنید.
شاید پاک کردن کامل فایل ها کمی طول بکشد، ولی این امر، طبیعی است چون می بایست تمام اطلاعات آن پاک شود و قابل بازیابی نباشد.
در کل Eraser  یکی از بهترین ابزار تمیز کردن امن و پاک کردن فایل ها بدون بارگرداندن، درحال حاضر است.

admin بازدید : 119 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار جاوا به شما امکان اجرای برنامه های کاربردی به نام "اپلتها" که رد زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اند را می دهد. جاوا تقریباً در همه جا وجود دارد، اغلب هر قطعه ای از تجهیزات الکترونیکی در جهان، با استفاده از فن آوری جاوا می باشد. جاوا توسعه دهنده ی یک پلت فرم است که نرم افزار ها در آن اجرا می شود، همچنین با همه ی سیستم عامل ها (ویندوز، مکینتاش، لینوکس، سولاریس یا یونیکس)سازگاری دارد. جاوا امکان اجرای برنامه هایی که توسط زبان جاوا برنامه نویسی شده اند را در وب به شما می دهد. این برنامه طی چند ثانیه نصب شده و اجرا می شود. زمانی که شما در حل بازی آنلاین هستید یا با دوستان خود چت می کنید نرم افزار جاوا در حال اجرا می باشد که یک تجربه ی لذت بخش را کسب کنید. این برنامه پیش نیاز تمام برنامه هایی هست که با زبان جاوا نوشته و درست شده اند.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 123 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

Tech Power Up GPU-Z یک نرم افزار بسیار سبک برای دریافت تمام اطلاعات مورد نیاز تراشه ی گرافیک کامپیوترتان می باشد.
کار با این نرم افزار رایگان بسیار راحت است.
فقط کافی است برنامه را نصب کنید، نرم افزار گرافیک کامپیوتر شما را شناسایی می کند و تمامی مشخصات و اطلاعات مورد نیاز را در یک جدول در اختیار شما قرار می دهد.
یکی از نکات جالب این نرم افزار این است که اگر در تنظیمات ویندوز زبان خود را فارسی انتخاب کرده باشید، وقتی موس خود را بر روی یکی از مشخصات کارت گرافیک ببرید، توضیحاتی را به زبان فارسی در مورد ان ویژگی، برای شما نمایش خواهد داد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 729 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
screen1 e Magazine Maker 1.0   نرم افزار ساخت مجله ی الکنرونیکی

نرم افزار ساده و قوی برای ساخت مجله و کتاب الکترونیک با فرمت های مختلف.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 128 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

مدیریت کامل فایل های پی دی اف با  Adobe Reader 11.0

 Adobe Reader جدیدترین نسخه از برنامه ی معروف کمپانی Adobe است که جهت خواندن و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود، این نرم افزار رایگان محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد، که به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.

Adobe Acrobat Reader ابزار رایگانی است که به کاربران فقط امکان باز کردن و مشاهده فایل های PDF را می دهد، و از ایجاد و تولید فایل های PDF معذور می باشد! محیط کاربری این نرم افزار به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.
همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.
لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) می باشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Reader X:
- ابزار کامنت پیشرفته
- پروفایل های باز کردن PDF
- پشتیبانی از تکنولوژی فلش
- CAD و قابلیت های جغرافیایی
- دسترسی به همه ی فایل های PDF
- خدمات Online
- دارای استاندارد های بین المللی
- ابزار های دسترسی پذیری
- دارای ابزار توسعه
- استاندارد های امنیتی
- رابط کاربری چند زبانه
- و …



دانلود آخرين نسخه با حجم 36.11 مگابايت

لينك دانلود از سايت اصلي 


سايت سازنده adobe.com

به نقل از :http://www.masterdl.com
admin بازدید : 161 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (1)
آخرين نسخه ویرایشگر قدرتمند و رایگان اسناد LibreOffice

 

افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند. پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نامLibreOffice شد.هم اکنون میتوانید  نسخه نهایی نرم افزار کاملا رایگان و اپن سورس LibreOffice مخصوص سیستم عامل ویندوز را دانلود نمایید  این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 169 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (1)

تغییر ویژگی هاي فايل ها با Attribute Changer
نرم افزار Attribute Changer ابزاری قدرتمند و رايگان برای تغییر ویژگی ها و خصوصیات فایل ها نظیر نام، مخفی بودن، آرشیو بودن، تاریخ ایجاد، تاریخ دسترسی و … را به صورت دسته ای و در کمترین زمان ممکن و با یک کلیک تغییر داد. فرض کنید پس از گرفتن عکس های مختلف به خانه برگشته اید و متوجه می شوید که ساعت یا تاریخ دوربین اشتباه بود. در این صورت می توانید با استفاده از نرم افزار Attribute Changer ویژگی های فایل های خود را تنها با چند کلیک مدیریت کنید.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 152 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

آخرين نسخه کدک ها برای ویندوز7 و 8


نرم افزار Windows 7 Codecs و Windows 8 Codecs ابزاری قدرتمند در زمینه نصب کدک ها و فیلترها و پلاگین های صوتی و تصویری مخصوص ویندوز 7 و 8  مایکروسافت می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا با نرم افزار های Windows Media Player و Media Center تمامی فرمت ها را پخش کنید. این برنامه با نصب کدک های خود بر روی نرم افزار ها آنها را برای اجرای تمامی فرمت های تصویری آماده می سازد و مورد استفاده برای پخش موسیقی و فایل های فیلم است. همچنین در بسته بندی ها تعدادی از کدک رمزگذار گنجانده شده اند که به شما امکان رمزگذاری فایل ها در فرمت هایی از جمله DivX ،XviD ،x264 را می دهد. پس از نصب شما قادر خواهید بود 99.9 ٪ از فایل ها بر روی اینترنت را اجرا کنید. این نرم افزار دارای دو نصب ساده و پیشرفته می باشد.


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 148 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)
نمایش مشخصات دقیق سیستم با Speccy

آیا به دنبال نرم افزاری برای نمایش جزییات سخت افزای کامپیوتر خود می گردید ؟ آیا درایور های سخت افزای کامپیوترتان را گم کرده و به دلیل ندانستن مدل و نام آنها نمی توانید در اینترنت آنها را جست و جو کنید ؟ آیا می خواهید بدانید که نرم افزار یا بازی مورد نظرتان توانایی اجرا بر روی قطعات سخت افزاری رایانه تان را داراست ؟

Piriform Speccy نام یک نرم افزار قدرتمند و کم حجم و رايگان می باشد که به منظور به نمایش در آوردن مشخصات دقیق سخت افزای طراحی شده است که با نصب آن می توانید اطلاعات مفید و جامعی در این زمینه کسب نمایید .

این برنامه قادر است اطلاعات سخت افزار هایی نظیر CPU ، Motherboard ، RAM ، Graphic Card ، Hard Disk ، CD-DVD Drives ، Audio Cards را تنها با یک کلیک در اختیار شما قرار دهد . همچنین Speccy دمای اجزای سیستم شما را نیز نشان می دهد که این قابلیت می تواند برای Gamer های حرفه ای یا Overclocker ها و نوت بوک داران مفید باشد. در نگاه اول ممکن است Speccy برنامه ای مخصوص حرفه ای ها به شمار رود (که البته اینگونه است) اما این برنامه می تواند به کاربران عادی هم کمک کند ، به طور مثال می توانید چک کنید که چند Slot مموری و RAM روی مادربورد وجود دارد و چه قطعاتی روی آن نصب هستند سپس  اقدام به خرید قطعه دلخواه خود متناسب با مادربورد سیستم تان نمایید .


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 151 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)
شناسایی برنامه های مخفی در حال اجرا با WinPatrol

WinPatrol  برنامه ایست قدرتمند که برای محافظت از سیستم لازم است. Winpatrol مانند نگهبانی می باشد که اگر در قسمت هایی که ویروس ها و تروجان ها در آن قسمت ها می توانند فعالیت کنند نگهبانی می دهد و به محض اینکه در آن قسمت ها مثل Startup تغییری حاصل شود یا فایلی اضافه شود به شما اطلاع می دهد و اگر شما آن برنامه یا فایل را نصب نکرده باشید و به این قسمت اضافه شده باشد، می توانید آن را به راحتی غیرفعال یا پاک کنید، به همین راحتی می توانید از ورود worms ،adware  keyloggers ،spyware ،cookies ،Trojan به سیستم جلوگیری نمائید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار WinPatrol :

 

قابلیت کنترل برنامه هایی که در Startup اجرا می شوند

کنترل فایل ها و برنامه هایی که به صورت پلاگین به اینترنت اکسپلورر اضافه می شوند

کنترل برنامه هایی که به صورت زمان بندی شده در ویندوز اجرا می شوند

کنترل برنامه هایی که در حال اجرا هستند

کنترل کوکی ها در مرورگر اینترنت

کنترل فایل های اصلی که کامپیوتر برای بوت شدن به آنها نیاز دارد

نمایش فایل های مخفی سیستم

 

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 158 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)
آخرين نسخه برنامه رایت انواع سی دی و دی وی دی  CDBurnerXP 4.4.2.3442


CDBurnerXP  4.4.2.3442  نرم افزار رایگان برای رایت انواع سی دی و دی وی دی می باشد. نرم افزار CD Burner XP از استاندار های CD-R ،CD-RW ،DVD +R/RW و DVD-R/RW برای رایت انواع سی دی و دی وی دی پشتیبانی می کند و از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از تکنولوژی Blu-Ray و HD-DVDs اشاره کرد. رایت اطلاعات به فرمت ISO و ذخیره کردن بر روی هارد، کپی از انواع دیسک ها، پشتیبانی از فایل های صوتی، ساخت دیسک های راه انداز سیستم عامل یا Bootable از امکانات دیگر این نرم افزار به شمار می رود.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 126 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)


با استفاده از این برنامه تصاویر ماهواره ای از کره ی زمین را بر روی دسکتاپ خود خواهید داشت که در آن ابرها همراه با اقیانوس ها و خشکی ها نمایش داده می شوند که البته این تصاویر کاملآ واقعی زیرا هر چند دقیقه یکبار میتوانید با اتصال به اینترنت و آپدیت برنامه تصاویر ماهواره ای جدیدتری از وضعیت آب و هوای قسمت های مختلف کره یزمین را بر روی دسکتاپ ویندوز خود ببینید. همچنین این نرم افزار دارای یک محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا از کره ی زمین می باشد که وقتی سیستم شما در حالت اسکرین سیور قرار گرفت تصاویر ماهواره ای از کره ی زمین همراه با اتمسفر اطراف آن با چرخش کره نمایش داده می شود. 
 
 
 

admin بازدید : 139 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)
شايد براي شما هم پيش آمده باشد که بعد از آماده کردن يک صفحه"سند" براي پرينت متوجه شده باشيد که پرينتر شما مشکل پيدا کرده و امکان پرينت را نداريد و يا اصلا شايد بخواهيد روي صفحه اي کار کرده و خروجي پرينتر را به محل ديگري ببريد تا بعد از تاييد از آن يک پرينت تهيه کنيد.
نرم افزار پرينتر مجازي در ليست پرينتر هاي ويندوز يک پيرينتر اضافه مي کند که اين امکان را به شما مي دهد که به جاي پرينت کردن يک سند از آن يک تصوير با فرمت " "jpg/bmp/png/ ذخيره کنيد که به راحتي با نرم افزارهاي نمايش عکس قابل نمايش بوده و به نوعي به شما امکان تبديل فايلهاي متني به تصوير را هم مي دهد
 

admin بازدید : 130 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

AbiWord همانطور که از نام آن پیداست، یک ویرایشگر (پردازشگر) متن مانند برنامه Word مایکروسافت است که می تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد. این نرم افزار از پلتفرم های ویندوز و لینوکس پشتیبانی می کند و شما به راحتی می توانید رو هر کدام از این سیستم عامل ها، AbiWord را نصب نمایید.

AbiWord قادر به خواندن و نوشتن سندهای برنامه های مختلفی مانند OpenOffice، Microsoft Word، WordPerfect، HTML صفحات وب و بسیاری گزبنه های دیگر می باشد. با این برنامه می توانید استاد خود را به شکل های متنوعی طرح بندی کنید. لازم به ذکر است که این برنامه برای بیش از 30 زبان زنده دنیا قابل دسترس است.


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 127 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

PDFCreator ابزار رایگانی برای ایجاد فایل های پی دی اف از بسیاری از برنامه های ویندوز است. این نرم افزار ویژگی های بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به ساخت PDF از هر برنامه ای که قابلیت پرینت دارد اشاره کرد. این برنامه امکان رمزنگاری و محافظت از فایل های پی دی اف ایجاد شده توسط خود را دارد. شما از طریق PDFCreator نه تنها می توانید فایل پی دی اف ایجاد کنید بلکه علاوه بر آن قادر خواهید بود تا فایل هایی با پسوند PNG، JPG، TIFF، BMP، PCX، PS و EPS ایجاد نمایید.

امکان ادغام چندین فایل در یک پی دی اف، نصب فوق العاده آسان، اجرای بدون مشکل در ترمینال سرور و ذخیره خودکار فایل ها در یک پوشه و نام گذاری آن ها بر اساس برچسب از دیگر قابلیت های این نرم افزار است. از همه مهم تر اینکه این نرم افزار کاملا رایگان است، حتی برای استفاده تجاری! PDFCreator یک برنامه متن باز است که تحت مجوز GNU منتشر می شود.


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 157 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)


PeaZip برنامه ای رایگان برای فشرده سازی فایل در فرمت های رایج و نیز باز نمودن اینگونه آرشیوهاست. این برنامه می تواند اکثر فرمت های رایج فایل های آرشیو را چه برای ویندوز و چه برای لینوکس، اعم از 7z، RAR، TAR و ZIP را استخراج نماید.

این نرم افزار همچنین برای ایجاد فایل های آرشیو نیز از طیف وسیعی از فرمت ها پشتیبانی می کند. این برنامه از قابلیت رمز نگاری بر روی فایل ها، امکان انتخاب شیوه ایجاد آرشیو و همچنین امکان تعیین میزان فشرده سازی از دیگر قابلیت های PeaZip است.


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 133 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)


HomeBank نرم افزاری آزاد برای مدیریت مالی حساب های شخصی است. به کمک ابزارهای نموداری و فیلترهای مختلف این نرم افزار می توانید تجزیه کاملی از گردش های مالی خود داشته باشید. با استفاده از این برنامه متوجه خواهید شد که HomeBank فراتر از حد و انتظار یک نرم افزار رایگان کارایی دارد.

تجربه کاریی گروه توسعه دهنده این برنامه به 15 سال پیش بر می گردد. هنگامی که برای اولین بار در سال 1995 این برنامه را برای کامپیوترهای آمیگو طراحی کردند! حالا با گذشت این سال ها و با دریافت بازخوردهای بسیار زیاد کاربران، نسخه جدید این برنامه با امکانات بسیار در دسترس کاربران قرار گرفته است. HomeBank تقریبا برای همه پلتفرم ها نسخه مخصوصی را ارائه داده است. نسخه ای که ما در اختیار شما می گذاریم مخصوص استفاده در ویندوز است.

بنابراین اگر به دنبال راهی آسان و رایگان برای مدیریت حساب های مالی خود هستید، HomeBank گزینه بسیار مناسبی برای شماست!


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 132 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)


DriveImage XML برنامه ای کوچک، رایگان و بسیار کاربردی است که به شما این اجازه را می دهد تا از طریق آن به پشتیبان گیری از درایوهای موجود در کامپیوترتان بپردازید. این برنامه از قابلیت VSS (Microsoft's Volume Shadow Services) مایکروسافت برای پشتیبان گیری درایوها استفاده می نماید. این قابلیت به شما این امکان را به شما می دهد تا حتی از درایوهای در حال استفاده، بک آپ ها مطمئنی بگیرید.

بک آپ های این برنامه در فایل های XML ذخیره می شوند که این مورد می تواند برای استفاده در ابزارهای 3rd party هم بسیار کاربردی باشد. از طریق DriveImage XML بازیابی مجدد فایل ها به درایو خود نیاز به راه اندازی مجدد ویندوز ندارد و همچنین سرعت پشتیبان گیری در این برنامه بارها سریع تر از سایر برنامه های مشابه است. این نرم افزار به 2 صورت می تواند فایل های شما را فشرده کند.


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 148 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

Mp3tag ابزاری قدرتمند و در عین حال ساده برای ویرایش اطلاعات و ابرداده های انواع رایج فرمت های صوتی است. این نرم افزار می تواند فایل ها را بر اساس اطلاعات برچسب شان تغییر نام دهد، کاراکتر ها و کلمات موجود در برچسب ها و نام فایل ها را جایگزین کند، از اطلاعات موجود در برچسب آهنگ ها خروجی بگیرد و آن را به فایل مورد انتخاب شما وارد نماید و برای شما لیست پخش ایجاد کند.

این برنامه از پایگاه های داده آنلاین پشتیبانی می کند به طوری که بر اساس مشخصات آهنگ شما، با اتصال به یکی از بانک های اطلاعاتی (مانند آمازون)، اطلاعات تکمیلی و تصویر متناسب با آهنگ را در مشخصات فایل موسیقی شما ذخیره می نماید.

نرم افزار رایگان Mp3tag از فرمت های aac، flac، ape، mp3، mp4، m4a، m4b، mpc، ogg، ofr، ofs، spx، tak، tta، wma و wv پشتیبانی می نماید


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 153 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)


Notepad++ یک برنامه رایگان برای ویراش سورس کد (کد منبع) برنامه هاست که از زبان های مختلف برنامه نویسی پشتیبانی می نماید و می تواند جایگزین مناسبی برای برنامه Notepad ویندوز باشد. این برنامه در نوع خود بسیار قدرتمند و در عین حال ساده است که اکثر کاربران با آن آشنایی دارند. این نرم افزار توسط زبان برنامه نویسی C++ نوشته شده است و دلیل نام گذاری آن به این شکل به همین دلیل می باشد. نکته جالب در مورد این برنامه این است که Notepad++ سعی در کاهش گازهای گلخانه ای دی اکسید کربن در جهان را دارد! این کار با کاهش میزان استفاده از برق سی پی یو و منابع کمتر هنگام استفاده از این برنامه امکان پذیر خواهد بود.

از ویژگی های این برنامه می توان به نمایش Syntax زبان های برنامه نویسی مختلف، تکمیل خودکار کدها، ویرایش همزمان چند سند و امکان ضبظ و اجرای ماکروها اشاره نمود. از قابلیت های فوق العاده این نرم افزار امکان تعریف زبان جدید (علاوه بر 42 زبان قابل پشتیبانی برنامه) توسط کاربر است.


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 146 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)


آیا تا کنون برایتان پیش آمده که قادر به پاک کردن فایلی در ویندوز نباشید؟ و یا حتی ندانید که چه برنامه ای از آن فایل استفاده می کند؟ خوب، Unlocker مشکل شما را حل می کند! آیا تا به حال با پیغام های خطای زیر در ویندوز رو به رو؟

Cannot delete folder: It is being used by another person or program
Cannot delete file: Access is denied
There has been a sharing violation
The source or destination file may be in use
The file is in use by another program or user
Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use

تمامی این خطاها به نوعی مربوط به عدم اجازه دسترسی به آن فایل ها و یا عدم امکان حذف آن ها به دلیل استفاده در برنامه های دیگر است. با Unlocker به راحتی می توانید با یک کلیک راست کردن بر روی پوشه و یا فایل مورد نظر و انتخاب گزینه Unlocker مشکل خود را حل کتید. اگر پوشه یا فایل شما قفل شده باشد، فهرست فایل ها و پوشه های قفل شده ویندوز بریاتان به نمایش در می آید. از آنجا تنها کافی است تا آن ها را Unlock کنید!


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 114 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)


فریم ورک معروف .NET شرکت مایکروسافت، محیط بسط و گسترش مدل برنامه نویسی این شرکت برای ساخت برنامه های کاریردی و بصری است. بسته .NET Framework 4 تمام آنچه را که برای اجرای برنامه های مربوط به این نسخه از دات و نت و نیز فایل های مورد نیاز برای ایجاد برنامه های کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد.

.NET Framework 4 شامل ویژگی های جدید و بهبود و توسعه نسخه قبلی این بسته است. شما برای اجرای برنامه های جدید شرکت مایکروسافت نیاز به نصب این بسته دارید. این بسته شامل پکیج کامل فایل های مورد نیاز است و لازم به دانلود فایل خاص اضافه ای از اینترنت نیست.


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 121 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)


VirtualBox یک مجازی ساز همه کاره و کامل برای سخت افزار های x86 است که برای کاربران سیستم های (شخصی) دسکتاپ و سرورها بسیار مناسب می باشد. این برنامه در حال حاضر تنها انتخاب حرفه ای و با کیفیت مجازی سازی سیستم است که علاوه بر مزایای بسیار زیاد، متن باز نیز هست و همچنین دارای محیط بسیار ساده ای برای کنترل است.

از طریق این نرم افزار می توانید سیستم عامل های مختلفی را به طور مجازی بر روی سیستم خود نصب نمایید و از آن ها استفاده کنید. این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه خود از حجم بسیار پایینی برخوردار است و در عین حال سرعت بارگذاری بسیار بالایی دارد به طوری که شما هیچ گاه متوجه کندی عملکرد سیستم مجازی تان نخواهید شد! تنظیمات این نرم افزار در یک فایل XML قرار می گیرد و می توان آن را به راحتی به یک کامپیوتر دیگر منتقل نمود. توسعه دهندگان به کمک کیت توسعه این نرم افزار به سادگی می توانند بدون نیاز به دسترسی به منبع اصلی این نرم افزار رابط کاربری دلخواه شان را برای آن پیاده سازی کنند.

VirtualBox محصولی از شرکت بزرگ نرم افزاری Sun است که متاسفانه چندی است امکان دانلود را برای کاربران ایرانی محدود کرده است.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 111 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (0)


Evernote برنامه ای برای ثبت و ذخیره اطلاعات است که شما از طریق آن می توانید در هر محیطی و با استفاده از هر دستگاه و یا پلترفمی اطلاعات خود را در دسترس داشته باشید، در هر مکان و در هر زمان!

فراموش کردن چیزها را متوقف کنید! Evernote با ویژگی های منحصر به فرد خود می تواند در هر زمینه ای، اطلاعات شما را یادآوری کند. این برنامه دارای پایگاه داده ای است که می تواند اطلاعاتی نظیر، رمزهای عبور، تصاویر، شماره های تلفن، صفحات وب، لینک ها، لیست وظایف قابل انجام، ایمیل ها و بسیاری اطلاعات دیگر را وارد آن نمایید.

علاوه بر نسخه PC این برنامه دارای نسخه مخصوصی برای تلفن های همراه نیز هست که به وسیله آن می تواند اطلاعات دستگاه ها را به سادگی هر چه تمام تر جا به جا نمود.

دانلود در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 506
  • بازدید ماه : 506
  • بازدید سال : 23,228
  • بازدید کلی : 560,823