loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 729 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
screen1 e Magazine Maker 1.0   نرم افزار ساخت مجله ی الکنرونیکی

نرم افزار ساده و قوی برای ساخت مجله و کتاب الکترونیک با فرمت های مختلف.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 141 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)
ساخت سفارشی دسكتاپ با Samurize

يکی از بهترین راه هایی که کامپیوتر خود را از حالت پیش فرض جدا کنید ، سفارشی کردن قسمت Desktop کامپیوتر شما است . راه های متعددی برای این کار در این سطح از سختی وجود دارد که یکی از این روش ها به سادگی عوض کردن عکس پس زمینه کامپیوتر شما به عنوان یک جا به جایی عکس تمام صفحه در Desktop شما است . یک جایی در بین این ۲ ، Samurize است.

 

یک برنامه رايگان است که به شما اجازه ساختن و اجرا کردن یک دسکتاپ با آیکون ها و منوهای سفارشی میدهد ، اکثرا برای مانیتور کردن سیستم ها استفاده میشود . چون Samurize بی نهایت قابلیت سفارشی کردن دارد ، این یک ابزار محبوب برای کسانی است که حالت های مختلفی از Desktop را که از عکس های پس زمینه با طرح های مختلف ترکیب میکنند تا یک Desktop فوق العاده ایجاد کنند ، طراحی میکنند .


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 158 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

 


Rainlendar یک تقویم بسیار کامل با یک رابط کاربری بسیار آسان است که استفاده از آن به هیچ وجه حجم زیادی از دسکتاپ شما را اشغال نخواهد کرد. این برنامه کاربردی مستقل از پلتفرم است بنابراین شما می توانید آن را بر روی هر دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس اجرا کنید. ظاهر این نرم افزار را می توانید به دلخواه خود از بین پوسته های موجود در آن انتخاب کنید و یا حتی پوسته های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید. همچنین می توانید از این نرم افزار در کنار دیگر برنامه های تقویم به صورت همزمان استفاده کنید. Rainlendar از فرمت های استاندارد برای ذخیره ی رویدادها و وظایف استفاده می کند، بنابراین شما به آسانی می توانید آن ها را به دیگر برنامه های کاربردی انتقال دهید. نکته کلیدی دیگری که در این نرم افزار وجود دارد این است که Rainlendar یک برنامه یونیکد است که از محلی سازی پشتیبانی می کند بنابراین شما می توانید از این نرم افزار به زبان فارسی استفاده کنید.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 143 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

Advanced Desktop Shield نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن می توانید اقدام به برقراری امنیت دسکتاپ و قفل کردن محیط آن نمایید. این نرم افزار توسط شرکت SoftStack ساخته شده است. این نرم افزار امکاناتی نظیر قفل نمودن دسکتاپ ، جلوگیری از تغییرات عکس پشت زمینه ، محافظ صفحه نمایش و دیگر امکانت می باشد. به کمک این نرم افزار دیگر نگران ایجاد تغییرات بر روی کامپیوترهایی که مسئولیت نگهداری آن ها با شماست نباشید. همچنین در این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا از ایجاد تغییرات در تنظیمات صفحه نمایش جلوگیری نمایید.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار جلوگیری از دسترسی کاربران در به تغییر نام آیکن های موجود بر روی دسکتاپ می باشد ،همچنین کاربران اجازه پاک کردن آیکن ها را ندارند و نمی توانند تغییراتی را نیز از این حیث اعمال نمایند.

 دانلود-حجم فايل 1مگابايت

admin بازدید : 162 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

نرم افزار ساخت دسكتاب سه بعدی Real Desktop v1.2

با استفاده از این برنامه می توانید صفحه دسکتاپ و در واقع میز کار خود را در ویندوز به یک میز کار واقعی و سه بعدی تبدیل کنید. همان طور که در تصویر کوچک و بزرگ برنامه هم می بینید می توانید میانبرها و فایلهای دسکتاپ خود را با نظم خاصی روی میز کار بچینید و از شلوغی و به هم ریختگی آن کم کنید. همچنین می توانید همه را در یک جا و روی هم بچینید. آیکونها حالت انعکاسی در روی میز کار دارند. این برنامه از سرعت سیستم در چنین حالتی نمی کاهد. برای اجرای این برنامه نیاز به DirectX 9.0c و 256 مگابایت رم و یک کارت گرافیک 64 مگابایتی به بالا دارید

دانلود

admin بازدید : 151 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)
 

Winstep Extreme 8.5

یك Theme زیبا برای ویندوز Xp با كلی امكانات جانبی مثل آب و هوا اطلاعات Cpu و Ram و حتی Email Checker و كلی امكانات دیگر دانلود نكنید از دستتون در رفته كلی برنامه باید دانلود كنید تا بتونید چیزی شبیه به این درست كنید پس دانلود همین یكی به تنهایی به صرفه تره.

لينك دانلود

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 473
  • بازدید ماه : 473
  • بازدید سال : 23,195
  • بازدید کلی : 560,790