loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 129 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

Lingoes یک دیکشنری آسان، مبتنی بر ادراک و مترجم متن رایگان است. این برنامه به شما امکان ترجمه کامل متن، رجوع به دیکشنری های مختلف، انتخاب و ترجمه کامل یک کلمه و تلفظ صحیح آن را در بیش از 80 زبان زنده دنیا می دهد. این زبان ها شامل فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسوی، ترکی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، یونانی، سوئدی، چینی، ژاپنی، کره ای، لهستانی، عبری، ویتنامی، تایلندی و ... می شود.

این نرم افزار از سیستم هوشمندی برای ترجمه لغات استفاده می کند که در نسخه جدید، امکانات بیشتری نیز به آن افزوده شده است. سازندگان Lingoes معتقدند روش جدید آن ها باعث تغییر روش ارتباط های مردمی خواهد شد!

این برنامه دارای گفتار کاملا طبیعی برای تلفظ کلمات است. همچنین دارای پلاگین های برای ادوبی آکروبات و مرورگر فایرفاکس است. رابط کاربری فارسی این نرم افزار را از این لینک و دیکشنری های فارسی این نرم افزار را می توانید از این لینک دانلود نمایید.


دانلود در ادامه مطلب


admin بازدید : 162 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
admin بازدید : 166 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

نرم افزاری که در مورد آن می خواهیم مطلبی را پیش کش نمائیم ابزاری بسیار معروف است که مطمئنیم زمانی که توضیحات را بخوانید حتما برای داشتن این ابزار لحظه شماری می کنید. یادگیری و ترجمه متون خارجی یکی از دغدغه های بسیاری از کاربران و افراد جامعه محسوب می شود و با توجه به این که امروزه زبان انگلیسی به زبان اول دنیا تبدیل شده و تقریبا بیشتر دنیا در هر زمینه مقالات و متون خود را به این زبان عرضه می کنند.
دانشجویان بعضی اوقات به دلیل نداشتن تسلط کافی برای زبان های خارجی و خصوصا زبان انگلیسی هزینه ی نسبتا زیادی را برای ترجمه متون صرف می کنند و صدالبته این موضوع به دانشجویان ختم نمی شود چراکه بسیاری از افراد جامعه برای انجام کارهای روزمره خود می بایست متنی انگلیسی یا به زبان دیگر را به فارسی ترجمه نمایند.
Power Translator Pro نام نرم افزاری که این بار قصد ارائه آن را به صورت کاملا رایگان داریم. همانطور که از نامش هم می توان تشخیص داد ابزاری جهت ترجمه به شمار می رود اما ترجمه به صورت جمله و یا به طور ساده تر این نرم افزار یکی از کامل ترین ابزارهای جهت ترجمه متون به شمار می رود. نرم افزاری که محصول شرکت LEC بوده و مدت زیادی نیست که آخرین نسخه از آن منتشر گردیده است. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و بانک کلمات آن بسیار کامل است. زبان های نظیر انگلیسی ، اسپانیولی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، آلمانی و ... و از همه مهم تر زبان شیرین فارسی از سوی این نرم افزار پشتیبانی کاملی به عمل می آید. در استفاده از نرم افزار می توان از راه های مختلف اقدام به ترجمه نمود. زمانی که ماوس روی متنی قرار گیرد با توجه به زبان های تعریف شده آن پاراگراف به صورت Tooltip ترجمه شده و می توان آن را مشاهده کرد. متون را می توان کپی کرده و در نرم افزار ترجمه آن را با یک کلیک ساده مشاهده نمود. متن ها در این نرم افزار قادرند به صوت تبدیل شوند ، یعنی به حرف درآیند و برای کاربر حرف بزنند ؛ پس این نرم افزار در تلفظ صحیح هم می تواند کمک زیادی نماید. سرعت کار ترجمه کردن بسیار بالاست. حتی شاید به چشم بهم زدنی هم طول نکشد که Power Translator Pro متنی را ترجمه نماید. بعضی از لغات ممکن است برای نرم افزار ناشناخته باشند به سادگی می توان به صورت آنلاین به ترجمه آن پرداخت و اگر بازهم ترجمه ای یافت نشود می توان آن را در لیست کلمات غیرقابل درک قرار داد.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 403 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است.  نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

لينك دانلود-حجم فايل6.31مگابايت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 444
  • بازدید ماه : 444
  • بازدید سال : 23,166
  • بازدید کلی : 560,761