loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 131 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
مدیریت پردازش های ویندوز Process Explorer 16.02

Process Explorer نرم افزاری رایگان و کاربردی جهت مشاهده و مدیریت نرم افزارها و DLL هایی است که در حال اجرا در ویندوز هستند و میتواند اطلاعات جامعی درباره آنها در اختیار کاربر قرار دهد.

این نرم افزار دارای تمامی خصوصیات Task Manager ویندوز و همچنین دارای ابزارهای پیشرفته ای جهت شناسایی و رفع مشکلات سیستم عامل و دیگر برنامه ها می باشد . این نرم افزار علاوه بر اینکه امکان نمایش نرم افزارها و dll های در حال اجرا را نمایش میدهد به نوعی این امکان را به کاربر میدهد تا با بررسی dll ها و و جستجوی آنها از طریق اینترنت به ماهیت آنها پی ببرد و در صورت مشکوک بودن به تروجان آنها را غیرفعال سازد.

پروسس اکسپلورر  همانند Windows Task Manager فقط نام پردازش را برای شما نشان نمی دهد بلکه اطلاعات کاملتری نظیر نرم افزار و حتی آیکون پردازش ها را به شما نشان می دهد که بسیار راحتتر می توانید بفهمید این پردازش مربوط به کدام نرم افزار است .

همینطور این نرم افزار قادر است تا پردازش های در حال انجام را در گوگل سرچ کند و در صورت خظرناک بودن و یا ابزار جاسوسی بودن به آن پردازش اجازه فعالیت را از ندهد .به عنوان مثال میتواند برنامه هایی که موجب غیر فعال شدن و باز نشدن دیگر برنامه های میشوند را نشان دهد و همچنین خط های فرمان در هنگام باز کردن یک برنامه را به نمایش گذارد. به طور کل این برنامه تکمیل کننده Task Manager اصلی ویندوز است و جهت مدیریت بهتر روی سیستم عرضه شده است و میتواند حتی اطلاعاتی را نشان دهد که در اکثر برنامه های رفع اشکال سیستم قابل نمایش نیستند.

admin بازدید : 132 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)


DriveImage XML برنامه ای کوچک، رایگان و بسیار کاربردی است که به شما این اجازه را می دهد تا از طریق آن به پشتیبان گیری از درایوهای موجود در کامپیوترتان بپردازید. این برنامه از قابلیت VSS (Microsoft's Volume Shadow Services) مایکروسافت برای پشتیبان گیری درایوها استفاده می نماید. این قابلیت به شما این امکان را به شما می دهد تا حتی از درایوهای در حال استفاده، بک آپ ها مطمئنی بگیرید.

بک آپ های این برنامه در فایل های XML ذخیره می شوند که این مورد می تواند برای استفاده در ابزارهای 3rd party هم بسیار کاربردی باشد. از طریق DriveImage XML بازیابی مجدد فایل ها به درایو خود نیاز به راه اندازی مجدد ویندوز ندارد و همچنین سرعت پشتیبان گیری در این برنامه بارها سریع تر از سایر برنامه های مشابه است. این نرم افزار به 2 صورت می تواند فایل های شما را فشرده کند.


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 135 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

گر به دنبال نرم افزاری رایگان و در عین حال بسیار مطمئن برای پشتیبان گیری از اسناد شخصی، تصاویر، موسیقی ها و در کل پارتیشن های هارد خود هستید، Macrium Reflect گزینه مناسبی برای شماست. این برنامه با استفاده از تکنیک های منحصر به فرد فشرده سازی می تواند image های دقیق و قابل اطمینانی از هارد دیسک و پارتیشن های شما تهیه کند.

انجام عملیات پشتیبان گیری توسط این برنامه بسیار آسان و به صورت بصری و گام به گام است. شما می توانید از فایل های پشتیبان گرفته، تنها فایل ها و دایرکتوری های مورد نظر خود را بازیابی کنید. یا حتی می توانید با ایجاد یک درایو مجازی در ویندوز اکسپلورر، فایل های مورد نظر خود را به سادگی یک کپی کردن در درایو خود بازگردانی کنید!

در صورت از دست رفتن سیستم عامل کامپیوترتان هم می توانید با خیالی راحت از سی دی بازگردان (recovery CD) که توسط Macrium Reflect ایجاد کرده اید، به بازیابی سیستم تان بپردازید.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 152 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

Windows Repair نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا اکثر مشکلات شناخته شده ویندوز خود مانند خطاهای رجیستری، مجوز های دسترسی فایل و همچنین مسائل مربوط اینترنت اکسپلورر، بروز رسانی ویندوز، فایروال ویندوز و … را برطرف کنید. علاوه براین با به کارگیری این برنامه مفید می توانید تنظیمات پیش فرض ویندوز خود را بازگردانید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Repair:
- تنظیم مجدد و ویرایش رجیستری
- تنظیم مجدد دسترسی های فایل
- رجیستر نمودن فایل های سیستم
- ترمیم WMI
- تعمیر فایروال ویندوز
- ترمیم اینترنت اکسپلورر
- ترمیم MDAC و MS Jet
- ترمیم Hosts File
- حذف Policies Set
- ترمیم آیکون ها
- مرمت Winsock و DNS Cache
- حذف Temp Files
- ترمیم تنظیمات پروکسی
- مرمت آپدیت های ویندوز
- و …
 
۳٫۵ مگابایت
 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 483
  • بازدید ماه : 483
  • بازدید سال : 23,205
  • بازدید کلی : 560,800