loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 218 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (1)
تبدیل فایل های pdf (فارسی) به word


 خیلی وقت بود خودم واسه تبدیل فایل های pdf به word دچار مشکل بودم تقریبا خیلی از نرم افزار های تبدیل معروف رو هم نصب کرده بودم ولی فقط متون انگلیسی و عکس ها رو تبدیل می کرد و متون فارسی رو جابجا و بهم ریخته کپی می کرد ودچار مشکل می شد و تقریبا هیچ راه حلی واسش پیدا نکردم .اما امروز روش تبدیل متون فارسی pdf به word را بدون نیاز به نصب نرم افزار خاصی نشان میدهیم . 

1- به صورت درگ اند دراپ فايل pdf  را روي مرورگر كروم مي اندازيم.

2- روی فایل pdf راست کلیک کنیم و با open with فایل رو با google chroom باز کنیم . 

 

 

در ابتدای این آموزش باید بگم که ما علاوه بر تبدیل فایل های pdf به word با اعمال یک سری تغییرات کوچک ، مرورگر google chrome را به pdf خوان پیش فرض ,ویندوز های 7 - ویستا و xp تبدیل کنیم یعنی دیگه فایل های pdf با نرم افزار adobe reader باز نمی شود.

admin بازدید : 199 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (0)

این نرم افزار خوراک فیلم باز هاست ! شما هم مثل من شاید آرشیو فیلم داشته باشید ولی این فیلم ها تو کامپیوترتون هیچ نظم و ترتیب خاصی نداره یا اگر هم داره هر فیلم تو یه پوشه با نام اسم فیل ذخیره شده در حالی که شاید بخواهید فیلم هاتون رو بر اساس کارگردان یا بازیگر یا هر چیز دیگه ای طبقه بندی کنید اما فقط یک فایل دارید با اسم فیلم !

emdb

admin بازدید : 229 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

suncalendar-7.5برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان است که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) دارد.مهم ترین تغییر نسخه 7.5 نسبت به نسخه قبلی نرم افزار، قابلیت هماهنگ سازی یادآوری‌ها با تقویم گوگل است که با استفاده از این خاصیت عملاً می‌توانید یادآوری‌های ثبت شده در نرم افزار را بر روی موبایل نیز داشته باشید .

admin بازدید : 378 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

 

باز هم یک محموعه رایگان شبیه آفیس بدون نیاز به پرداخت هزینه های سنگین ! 

Kingsoft Office Suite Free  مجموعه جامع نرم افزاری اداری است که به صورت رایگان ارائه شده و کلیه افراد مبتدی و حرفه ای را قادر می سازد تا اقدام به مشاهده و ویرایش فایل های متنی، صفحه گسترده و اسلایدها کنند.

Kingsoft تمرکز اصلی خود را روی 3 نرم افزار قرار داده است،Writer ویرایشگر متن کارآمد با پشتیبانی از ویژگی های مدرن که در ویرایشگر های مشابه (و بسیار گران قیمت) وجود دارند،Presentation ایجاد ابزار های مناسب برای ایجاد چند رسانه ای،Spreadsheets امکان قرار دادن انواع اطلاعات و تحلیل آماری و... را دارا می باشند و کاملا با فرمت های مایکروسافت آفیس سازگار هستند.

ویرایشگر متن KingSoft این اجازه را به شما می دهد تا با درگ و دراپ کردن به تنظیم و ویرایش پاراگراف بپردازید و تورفتگی ها فاصله ها و پاراگراف ها را جا به جا کنید.

 

 

Kingsoft Office برای سیستم عامل اندروید و لینوکس هم این مجموعه را عرضه می کند.

 

admin بازدید : 2121 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

سلام!

مدتی یک کارت تی وی ( در شکل فلش که گیرنده دیجیتال برای رایانه هست ) را خریداری کردم و از نرم افزار BlazeDTV برای دیدن کانال های صدا و سیما استفاده می کردم.

با چند مورد مشکل مواجه شدم:

1-فیلم ضبط شده را که پخش می کردم، تصویر پخش میشد اما صدا نداشت.

2-یک کانال ضبط می کرد و دیگر نمی توانستم سایر کانال ها را ببینم.

3-این نرم افزار پولی بود و بهمین دلیل نتوانستم آن را به نسخه بالاتر ارتقا بدم.

4-سرعت پایین BlazeDTV اعصابم را خرد کرده بود و حوصله ام را سر می برد.البته هنوز ازش استفاده می کنم.

 

این مشکلات ، بخصوص مورد اول باعث شد بگردم ببینم چه می توانم بکنم ، آیا یک نرم افزار خوب برای ضبط برنامه تلویزیون دیجیتال وجود دارد یا خیر؟

خیلی گشتم. موارد خوب و بدی پیدا کردم.چون خیلی وارد نبودم و تعدادی از این نرم افزار ها برای نسخه ویندوز نبود ، نتوانستم به نتیجه مناسبی برسم.

اما بلاخره متوجه شدم که با نرم افزار VLC ، می توانم ضبط کنم و ضبطم صدا هم داشته باشد.

قبل از ادامه بگم که مشکل نداشتن صدا ، بخاطر صدا و سیماست که صدا و تصویر انگار از هم جدا هستند و هر پلیری نمی تواند فیلم های ضبط شده را با صدا پخش بکند. نرم افزار VLC که با پسوند ts تصاویر را ثبت می کند ، دیگر این مشکل را مثل BlazeDTV ( که به پسوند mpeg ضبط می کند ) ندارد. مشکلی که بنظر می آید با پلیر خاص و یا یک بسته کدک مرتبط ، حل خواهد شد.

ادامه مطلب را برای طرز کار VLC و گیرنده دیجیتال بودنش ببینید...

admin بازدید : 162 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خاموشی خودکار - برنامه ها

Autoshutdown برنامه ای ساده برای برنامه ریزی خاموشی سیستم. این برنامه نیاز به نصب ندارد و فقط کافیست که آن را اجرا کرده و ساعت مورد نظر را برای خاموشی تنظیم کرده.
آیکن برنامه در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد و اگر زمان خاموشی را تنظیم کرده باشید به صورت چشمک زن نمایان خواهد شد .

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 242 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
آیروموزیک - برنامه ها

آیروموزیک نرم افزاری است که نقش یک سایت موزیک را به طور کامل و با سرعت بیشتری برای شما ایفا می کند. با استفاده از آیروموزیک لیست آهنگ های روز را در سریع ترین زمان ممکن مشاهده کرده، با چندین کیفیت متفاوت آنلاین گوش کنید و یا به صورت رایگان دانلود کنید.

ویژگی ها:
- پخش آنلاین آهنگ ها در کیفیت های متفاوت
- دانلود با سرعت بالا بدون نیاز به نرم افزار های جانبی
- جستجوی پیشرفته در بین آهنگ ها
- پخش آفلاین آهنگ های دانلود شده
- نمایش کاور آهنگ ها
- نمایش آهنگ ها در دسته های تک آهنگی و آلبوم
- نمایش دسته بندی آهنگ ها بر اساس نام لاتین یا فارسی
- بروز رسانی خودکار

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 158 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

Freemake Video Converter مبدل فرمت های ویدئویی رمزگذاری شده است. این برنامه رایگان از فرمت های  AVI، MP4، MPEG، WMV، 3GP، DVD، HD، MKV، MP3، WMA،FLAC و فرمت های دیگر پشتیبانی می کند، همچنین این برنامه دارای رابط کاربری بسیار جذاب و گرافیکی است. این برنامه از کشیدن ورها کردن(drag and drop) پشتیبانی می کند. شما می توانید فایل ها را به  AVI، MP4، WMV، DVD، MP3،Apple،Blu-ray و فرمت های دیگر از پیش تعیین شده تبدیل کرده و یا می توانید فرمت ها را ویرایش کرده و با تنظیمات خود بتدیل را انجام دهید. بنابر این شما می توانید اندازه قاب، عرض و ارتفاع،  کدک های ویدئویی، نرخ فریم، میزان ارسال بیت و نوع میزان ارسال بیت، پیکربندی و همچنین کدک های صوتی، کانال، سرعت نمونه برداری فرکانس را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید فایل خود را برش زده و قسمتی از آن را جدا کنید. پس از انتخاب مقصد خروجی فرآیند تیدیل را شروع کنید و همچنین در طی تبدی می توانید فرآیند پیشروی را مشاهده کنید.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 405 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 131 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

My Pictures 3D v1.1 اسکرین سیوری هست که به شما این امکان را می دهد که عکس های خود را در داخل قاب هایی که داخل یک محیط گرافیکی اسکرین سیور هستند مشاهده کنید. در تنظیمات این محافظ صفحه نمایش 4 زبانه وجود دارد. در زبانه ی اول شما می توانید عکس های مورد نظر خود را انتخاب کنید و همچنین از دو محیط نشان دهنده ی عکس یکی را انتخاب کنید. در زبانه ی دوم می توانید رزولوشن، کیفیت گرافیکی و سرعت حرکت کردن را مشخص کنید. در زبانه ی سوم می توانید محیط های دیگر را از ایینترنت گرفته و نصب کنید و در زبانه ی سوم مشخصات نرم افزار می توانید مشاهده کنید.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 380 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

ویجت Intel Core Series v2.5 نشان دهنده ی میزان مشغول بودن هر هسته ی CPU و میزان اشغال شدن فضای رم می باشد. این ویجت میزان حرارات CPU را بر اساس فارنهایت و سانتی گراد نشان می دهد. در تنظیمات آن می توانید واحد نشان دهنده ی  حرارت، رنگ، نشان دادن میزان اشغال حافظه ی رم، نشان دهنده ی ساعت CPU را تغییر دهید.این ویجت مخصوص پردازنده های شرکت اینتل می باشد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 142 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

Actual Earth 3D v1.2 اسکرین سیور رایگان و زیبای کره ی زمین می باشد که دارای شهر های معروف و بزرگ دنیا است از جمله تهران، آبادان و... می باشد. در قسمت تنظیمات این برنامه می توانید شهر مورد نظر را پیدا کرده و انتخاب کنید. با انتخاب آن شهر آن نقطه روی کره ی زمین رو به روی شما قرار می گیرد. این محافظ صفحه نمایش ساعت، مختصاط جغرافیایی و روز و شب را نسبت به آن شهر نشان می دهد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 170 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

Funny Photo Maker نرم افزاری جذاب است که به شما امکان این را می دهد که  عکس هایی جذاب و خنده دار درست کنید. همچنین این برنامه رایگان دارای رابط کاربری پسند است که استفاده از برنامه را بسیار آسان می کند.  Funny Photo Maker دراری تعداد زیادی قاب می باشد که شما با اضافه کردن عکس مورد نظر خود می توانید با یک کلیک عکس را داخل قاب قرار دهید. این برنامه دارای سه قسمت است: 1- هنری 2-چهره 3-افکت های تصویری.

برخی از ویژگی های کلیدی این برنامه:
- قاب و افکت ها
- چهر های جذاب
- فرمت های خروجی خوب از جمله: BMP، JPG، PNG

تغییرات این نسخه:
- بهبود برخی از قال بهای هنری
- اضافه شدن قالب  های هنری
- بهینه سازس رابط کاربری

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 158 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

ویجت Clock Elegance، یک ساعت زیباست با پس زمینه ی مشکی و طراحی نوآورانه.
با این ویجت می توانید اندکی تغییر و نوآوری در دسکتاپ ویندوز خود ایجاد کنید و زیبایی خاصی به ان ببخشید.

 

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!


admin بازدید : 113 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

نگه داری یک موجود زنده بر روی میز کار می تواند هیجان انگیز باشد. Virtual Flower Pot ویجتی است که برای همین موضوع طراحی شده و یک گل زیبا را به دسکتاپ شما هدیه می کند. این گل می تواند مانند یک گل واقعی رشد کند و گل بدهد، اما برای گل دادن نیاز به مراقبت شما دارد. شما باید با بردن ماوس بر روی ویجت به آن آب دهید. ولی اگر از آن غافل شوید پژمرده می شود. شاید کمی طول بکشد تا این گیاه گل بدهد، اما میز کار کامپیوتر شما را بسیار زیبا می سازد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 117 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

BriBlo v1.0.2 یک اسکرین سیور رایگان و  سرگرم کننده است که در آن قطعات لگو روی هم قرار می گیرند. شما می توانید با استفاده از دکمه های جهت نما (Keys Arrow) روی صفحه کلید و دکمه ی Space شروع به چیدن قطعات لگو کنید. این برنامه در واقع هم یک محافظ صفحه ی نمایش و هم یک بازی است.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 113 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

اگر با عکس گرفتن از صفحه ی نمایش (screenshots) و ویرایش آن سر و کار دارید، در PicPick فقط با کلیک بر روی دکمه ی Full screen و یا زدن دکمه ی Print screen می توانید این کار را به راحتی  انجام دهید. این برنامه نه تنها شما را قادر به گرفتن عکس از صفحه ی نمایش و یا نقطه ی خاصی از آن می کند، بلکه اجازه ی ویرایش تصاویر را نیز به شما می دهد.
PicPick هر چیزی را که شما برای گرفتن عکس از صفحه ی نمایش نیاز دارید داراست. این برنامه رایگان به شما اجازه گرفتن عکس از تمام صفحه، پنجره های فعال و یا عکس گرفتن از منطقه ی خاصی را که شما انتخاب کنید را می دهد. در قسمت ویرایش این نرم افزار شما می توانید تغییر اندازه و یا چرخاندن تصویر، اضافه کردن برخی جلوه های بصری و یا نوشتن  متنی بر روی تصویر.

برخی از ویژگی های کلیدی این برنامه:
- عکس گرفتن از صفحه ی نمایش:
- عکس گرفتن از تمام صفحه
- عکس گرفتن از پنجره های فعال
- پشتیبانی از اسکرول خودکار، مانیتور دوگانه و افکت های صدا
-ویرایشگر تصویر:
- رابط کاربری بصری
- نقاشی استاندارد، اشکال، فلش، خطوط، متن، و غیره
-  محو کردن، تیز کردن، رنگ، کنتراست، روشنایی، شطرنجی کردن، چرخش
-خط کش پیکسل به پیکسل صفحه نمایش
- زاویه سنج صفحه نمایش

- وایت بورد

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 122 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)
 جایگزین قدرتمند برنامه ماکروسافت آفیس  LibreOffice 4.0.0 RC

 

افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند. پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نامLibreOffice شد.هم اکنون میتوانید  نسخه نهایی نرم افزار کاملا رایگان و اپن سورس LibreOffice مخصوص سیستم عامل ویندوز را دانلود نمایید  این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد.

 

LibreOffice مجموعه قدرتمند است برای جایگزین برنامه مشابه مثل ماکروسافت آفیس می‌باشد. این برنامه بیش از 30 زبان مختلف را پشتیبانی می‌کند.همچنین دارای نسخه‌های متعددی برای سیستم عامل‌های رایج مثل لینوکس، مایکروسافت ویندوز و سیستم عامل مک می‌باشد.ویژگی برجسته این نرم افزار برای ویندوز، رایگان بودن آن است و می‌تواند نیازهای شما را جهت کار با اسناد برطرف کند.

نرم افزارهای مرتبط با LibreOffice:
Text Document: ابزاری برای ایجاد و ویرایش سناد
Drawing : ابزاری برای طراحی
Spreadsheet : صفحه گسترده
Presentation : ارائه مطلب
Database : پایگاه داده
Formula : محاسبه عملیات های ریاضی


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 127 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (1)
 مديا پلير پرقدرت  VLC Media Player 2.0.5

 


VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VLC Media Player  :

پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, ...
پخش انواع DVD ، VCD , Blu-Ray , Webcams and Streams
حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
محیط بسیار ساده و کاربر پسند
ارائه نرم افزار بصورت کاملا رایگان
پشتیبانی در زبان های مختلف
قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز ، لینوکس ، مکینتاش و ...
پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی

و ..

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 132 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

PDFCreator یک برنامه ی رایگان برای ساختن فایل های PDF است. هر فایلی را که شما بخواهید به PDF تبدیل کنید، دکمه ی پرینت را زده و از میان گزینه ها PDFCreator را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید فرمت های PNG، JPEG، BMP، PCX، TIFF، OS، EPS، PSD، PCL، RAW و SVG را به عنوان فرمت خروجی انتخاب کنید. علاوه بر این شما می توانید اسناد مختلف را به با هم ترکیب کرده و تبدیل به یک فایل PDF کنید.  پشتیبانی از زبان های مختلف در این برنامه، باعث می شود که کاربران می توانند به سرعت کار با برنامه را یا گرفته و به آن عادت کنند.

برخی از ویژگی های کلیدی این برنامه:
- ساخت PDF از هر برنامه ای و چاپ آن
- رمزگذاری فایل های PDF و حفاظت و جلوگیری از باز یا چاپ شدن.
- ارسال فایل های تولید شده از طریق ایمیل
- تبدیل فایل های مختلف به PDF از جمله:PNG, JPG, TIFF, BMP, PCX, PS, EPS.
- ذخیره ی اتوماتیک فایل ها در فولدر آن بر اساس نام کاربری، نام کامپیوتر، تاریخ، زمان و...
- ادغام چند فایل PDF و تبدیل کردن آن به یک فایل PDF
- نصب آسان و سریع
- این برنامه از متون فارسی پشتیبانی می کند
- و...

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 111 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

logo Free Viewer   باز کردن فایل های مختلف

Free Viewerنرم افزاری است که میتوانید با استفاده از آن فایلهای ساخت شده بدست نرم افزارهایی مانند MS Office و PDF و عکس ها و… رو ببینید.

این نرم افزار از فرمت های زیادی پشتیبانی می کند.

Powerful file opening utility

Free Viewer is a powerful file opening utility that supports nearly 100 different file formats, including Microsoft Office (.docx, .xlsx, .pptx, .doc, .xls), Open Office, Word Perfect and PDF, as well as various archive, media and image formats. Once you install Free Viewer it will automatically associate itself with any supported file types for which you currently don’t have any viewers installed. You can further customize the file associations by selecting which file types should be opened by FreeViewer instead. In addition to file viewing, the program also supports limited editing functions for some of the supported formats (e.g image resizing, cropping, spreadsheet editing etc.), as well as archive extraction and document conversions.

اد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 149 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

مطمئنا همه نرم افزار ویرایشگر تصویر یا درست تر کارگاه ویراش تصویر Photoshop رو می شناسید.چند وقتی میشه که adobe یا همان شرکت سازنده فتوشاپ سرور فعال سازی این نرم افزار را ازکار انداخته و یک سریال نامبر کلی منتشر کرده تا همه بتونن به طور رایگان نرم افزار خودشون رو بدون نیاز به اینترنت فعال کنند و از همه ی قابلت های این نرم افزار استفاده کنند.یک خبر خوشحال کننده ی دیگر این است که بیشتر Plugin ها یا همان افزونه های Photoshop CS6 را پشتیبانی میکند.هرچند ارائه ی این سریال نامبر از طرف ما کاملا قانونی نیست ولی هر چه باشد بهتر از کرک های ویروسی و استفاده از فایروال و … است.

نکته دگر اینکه اکثر قابلیت هایی که حتی خود من هم استفاده میکنم را دارد و شما نازی به داشتن آخرین نسخه که حجم زیادی دارد و سیستم رو سنگین میکنه ندارید.

توجه : لینک های این نرم افزار تحریم است پس لطفا از *** استفاده کنید.

توجه : می توانید بعد از نصب برنامه و *** ، برنامه را به صورت رایگان به نسخه ی 9.2 بروز رسانی کنید.

اد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 119 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار جاوا به شما امکان اجرای برنامه های کاربردی به نام "اپلتها" که رد زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اند را می دهد. جاوا تقریباً در همه جا وجود دارد، اغلب هر قطعه ای از تجهیزات الکترونیکی در جهان، با استفاده از فن آوری جاوا می باشد. جاوا توسعه دهنده ی یک پلت فرم است که نرم افزار ها در آن اجرا می شود، همچنین با همه ی سیستم عامل ها (ویندوز، مکینتاش، لینوکس، سولاریس یا یونیکس)سازگاری دارد. جاوا امکان اجرای برنامه هایی که توسط زبان جاوا برنامه نویسی شده اند را در وب به شما می دهد. این برنامه طی چند ثانیه نصب شده و اجرا می شود. زمانی که شما در حل بازی آنلاین هستید یا با دوستان خود چت می کنید نرم افزار جاوا در حال اجرا می باشد که یک تجربه ی لذت بخش را کسب کنید. این برنامه پیش نیاز تمام برنامه هایی هست که با زبان جاوا نوشته و درست شده اند.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 153 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

QQ-Player یک پخش کننده ی چند رسانه ای ساده با ویژگی های مفید است. این پلیر از فرمت های ASF، AVI، WMV، RM، SWF، IFO، VOB، MP3، OGG، WAV، WMA و FLAC و... پشتیبانی می کند.
همچنین این برنامه دارای نسخه ی اندروید برای موبایل ها می باشد.
از ویژگی های این برنامه: لیست پخش و اضافه کردن بوک مارک، حالت شافل، باز کردن CD و DVD، اندازه ی صفحه ی نمایش و چرخش، داشتن کانال های مختلف صوتی، تنظیم اکولایزر، پشتیبانی از زیر نویس.
علاوه بر این دارای تغییر ظاهر رابط کاربری، عکس گرفتن از صفحه ی نمایش، استفاده از ابزار فشرده ساز ویدئوها و تبدیل فرمت به 3GP و MP4 می باشد. این برنامه با استفاده از مقدار بسیار کم از منابع سیستم و زمان پاسخ دهی بسیار خوبی دارد. اگر فایلی برای پخش به کدک نیاز داشته باشد QQ-Player به صورت خودکار در چند ثانیه آن را دانلو می کند

admin بازدید : 136 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

Photoscape ابزاری برای مرور سریع عکس ها و ویرایش ساده ی آنهاست. این برنامه دارای تنظیمات تکثیر کردن عکس(کلون)، کنتراست، سطوح و بسیاری پارامترهای دیگر برای عکس. Photoscape همچنین دارای قابلیت حذف قرمزی چشم، تنظیمات دسته ای (نام فایل ها و تنظیمات تصویر)، تبدیل فایل های RAW دوربین، عکس گرفتن از صفحه نمایش و ایجاد فایل های gif.

برخی از ویژگی های کلیدی ایم برنامه:
- ویرایش متعدد دسته ای عکس ها
- ادغام چند عکس
- ایجاد عکس های متحرک
- برش زدن عکس
- ضبط از صفحه ی نمایش

تغییرات این نسخه:
- مشکل مرتب سازی لیست فولدر ها برطرف شد
- دکمه ویرایشگر EXIF بر روی زبانه
- UI بهبود یافته است
- اشکالات جزئی برطرف شد

admin بازدید : 142 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

Potplayer یک پخش کننده ي قدرتمند است که ليست قابل توجهي از فرمت ها را پشتيباني می کند و داراي تنظیمات بسیار زیادی است. سایت لایف هکر این پلیر را به عنوان بهترین پلیر ویندوز معرفی کرده است. اين برنامه درون خود یک ليست طولاني از کدک هاي صوتي و تصويري را دارا مي باشد که تقريباً قادر است هر فرمتي را که به ذهن شما مي رسد، با هر سایز و کیفیتی پخش کند.
Potplayer از صافی هاي صوتي، و زير نويسهای زبان های مختلف، از جمله فارسی ميباشد. این برنامه دارای پوسته های مختلف و زیباست و شما به راحتي مي توانيد پوسته ي آن را تغيير دهيد.
اگر دنبال يک دستگاه پخش چند منظوره و چند رسانه اي هستيد Potplayer انتخاب خوبی است. PotPlayer يک پخش کننده قدرتمند با پشتيباني از ده ها فرمت و طيف گسترده اي از گزينه هاي پيکربندي است.


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 134 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

xbmc پلیری رایگان، قدرتمند و بسیار زیبا برای پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار رایگان و متن باز قادر به اسکن فایل های بر روی کامپیوتر شما و ایجاد یک لیست اختصاصی از انها می باشد. از قابلیت های بسیار جالب این نرم افزار امکان حذف قسمت هایی از فیلم (سانسور) می باشد.

حجم: ۵۰٫۳ مگابایت


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 153 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار رایگان FormatFactory، برنامه ای بسیار قدرتمند در زمینه تبدیل انواع مختلف فایل ها تصویری، فایل های صوتی و حتی فرمت های مختلف عکس به یکدیگر می باشد. این نرم افزار قابلیت تبدیل هر فرمتی به MP4/3GP/MPG/AVI/WMV/FLV/SWF، هر فرمتی به MP3/WMA/AMR/OGG/AAC/WAV و هر فرمتی به JPG/BMP/PNG/TIF/ICO/GIF/TGA. همچنین امکان تبدیل انواع فایل های تصویری برای موبایل (بر حسب نوع گوشی، ساز صفحه و …) را داراست.


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 122 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

icon gimp دانلود نرم افزار رایگان و اپن سورس ویرایش تصاویر GIMP 2.6

نرم افزار ویرایش تصویر Gimp یکی از قدرتمندترین ابزارات گرافیست ها می باشد که شباهت بسیار زیادی به نرم افزار فوتوشاپ دارد . این نرم افزار کدباز یا همان OpenSource می باشد و نرم افزار پیش فرض سیستم عامل های لینوکس می باشد . اما نسخه ای که به شما معرفی می کنیم قابل نصب در ویندوزمی باشد .


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 143 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)


 یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 118 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

blender big ساخت انیمیشن های سه بعدی   Blender 2.60a

Blender مجموعه یکپارچه ای از ابزارها برای ایجاد و ساخت طیف وسیعی از محتوای 3 بعدی با قابلیت های بسیار منحصر به فرد است. این نرم افزار رایگان و متن باز در قبال کارایی فوق العاده، حجم بسیار باور نکردنی دارد! بلندر محبوب ترین برنامه 3 بعدی متن باز در جهان است؛ و یکی از مهمترین آن ها که کاربران گرافیکی مطمئنا آن را به خوبی می شناسند.


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 134 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

photofiltre logo 300x96 ویرایش و فیلترگذاری عکس ها | PhotoFiltre 7

نرم افزاری برای ویرایش و افکت گذاری حرفه ای روی عکس که با داشتن افکت های متنوع و کاربرد آسان و سزیع یکی از بهترین نرم افزارها برای این کار محسوب میشود.


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 136 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

Paint.NET یک برنامه ی رایگان با حجم خیلی پایین برای ویرایش عکس های شما همانند فتوشاپ می باشد. این برنامه می تواند کارهای تقریبا حرفه ای شما را انجام دهد. برنامه از ابزارها و امکانات فراوانی برخوردار است و قابلیت اضافه شدن plugin را نیز دارد. در بعضی موارد قدرت این نرم افزار تا جایی عالی می باشد که با برنامه فتوشاپ برابری می کند Paint.net برای فایل های ادیت شده ی خود، پسوندی جداگانه با نام pdn دارد و این پسوند اختصاصی این برنامه می باشد. برنامه دارای قابلیت بازگشت (Undo) نامحدود می باشد و افکت های فراوانی را پشتیبانی می کند.همچنین می توانید لایه های (layer) فراوانی را تولید کنید و از آنها استفاده کنید.


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 129 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (1)

fotosketcher pencil sketch logo تبدیل عکس به نقاشی و طراحی   2.30 FotoSketcher

FotoSketcher نرم افزاری برای تبدیل عکس های دیجیتال خود را به طرح مداد، قلم و نقاشی جوهر یا سبک های نقاشی (آبرنگ، رنگ روغن و غیره)است. فقط عکس و نوع سبک طرح مورد نظر را انتخاب کنید و این برنامه به بلافاصله عکس شما را به نقاشی با طرح دلخواهه شما تبدیل می کند. شما می توانید پارامترهای طراحی های مختلف شبیه سازی به سبک های مختلف نقاشی، اضافه کردن یک قاب عکس یا متن، و صرفه جویی در طرح های دیجیتال را به عنوان تصویر جدید و بدون تغییر باقی خواهد ماند.کار با این برنامه بسایر راحت بوده و از قابلیت drag and drop پشتیبانی می کند.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 146 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

freeaudioeditor s FreeAudioEditor   ویرایشگر فایل های صوتی

FreeAudioEditor یک نرم افزار ویرایشگر صوتی حرفه ای و رایگان برای ویندوز است که می تواند از ساده ترین راه برای ضبط ، ویرایش و بهینه سازی صدای شما استفاده کند.این قابلیت ها در کنار قابلیت های دیگر این برنامه مانند رایت  CD از فرمت WAV , WMA ,MP3 , OGG و اعمال جلوه های صوتی هنری و از بین بردن نویز صدا و تبدیل متن به گفتار را در یک برنامه ی ساده و کوچک خواهید داشت و دیگر نیازی به استفاده از نرم افزارهای سنگین و گران قیمتی مانند Adobe Audition که اکثر کاربرهای معمولی نیازی به این قابلیت های اضافه ندارند نخواهید داشت.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 729 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)
screen1 e Magazine Maker 1.0   نرم افزار ساخت مجله ی الکنرونیکی

نرم افزار ساده و قوی برای ساخت مجله و کتاب الکترونیک با فرمت های مختلف.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 153 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 مدیریت فایلهای تصويري و مالتی مدیا با 8.40  Fresh View Fresh View  

8.40  Fresh View  نرم افزار بی نظیری برای مدیریت عکسها، ویدئوها و فایلهای صوتی شما می باشد. به کمک این برنامه به راحتی می توانید لیست فایلهای خود را مشاهده کنید و در صورت تمایل محتوای فایل ویدئویی خود را ببینید یا فایل صوتی را گوش کنید بدون اینکه آنها را به وسیله برنامه مورد نیازشان اجرا کنید. بدین ترتیب مرور فایلها برای شما بسیار آسان شده و می توانید فایلهای فراوانی را بدون اینکه سردرگم شوید مدیریت نمائید.

Fresh View از کم حجم ترین نرم افزار های مرور بیش از 86 فرمت مختلف از فایلهای تصویر ، صدا ، فیلم و آیکون میباشد.کاربران این نرم افزار می توانند به صورت بسیار سریع به غالب فرمتهای Multimedia دسترسی داشته باشند و حجم بسیار کم نرم افزار آن را جهت سیستمهای شلوغ و یا قدیمی ایده آل ساخته است.مشاهده تصاویر در این نرم افزار میتواند به صورت Slide Show نیز صورت گیرد و بیشتر خصوصیات پخش آن در حالت فوق نیز قابل تنظیم میباشد .

در این نرم افزار علاوه بر مشاهده فایلهای مولتی مدیا امکاناتی نیز برای تبدیل فایهای تصویری در نظر گرفته شده است . به طور مثال می توان تصاویر یاد شده را به صورت گروهی و یا انفرادی به فرمتهای JPG ، BMP ، TIF تبدیل نمود . و ضمن تبدیل نیز برخی مشخصات آن نظیر سایز ، ضریب فشرده سازی و … قابل تنظیم میباشد .

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 161 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

پخش كننده فيلم و موزيك رايگان ALLPlayer

ALLPlayer در واقع یک پخش كننده رایگان صدا و فيلم است با قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت ها. فرمت های MKV, DivX, Xvid, Flash, QuickTime, DVD, MP3, FLAC.

معمولا فرمت هایی هستند که کاربران از آن ها استفاده می کنند. AllPlayer این فرمت ها را به طور کامل پشتیبانی می کند. قابلیت هایی دیگر هم دارد که شاید در نرم افزار دیگری سراغ نداشته باشیم. یکی از آن ها به روزرسانی سریع نرم افزار است . قادر است بهترین عکس ها را از لحظات فیلم بگیرد و آن ها را ذخیره کند. این ابزار همچنین قادر است تا فیلم ها را به فرمت های رایج AVI و DivX تبدیل نماید. پوسته های مختلف برنامه که همراه این برنامه نصب میشود هم یکی دیگر از خصوصیات این ابزارکوچک به شمار می رود.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 128 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

مدیریت کامل فایل های پی دی اف با  Adobe Reader 11.0

 Adobe Reader جدیدترین نسخه از برنامه ی معروف کمپانی Adobe است که جهت خواندن و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود، این نرم افزار رایگان محصولی از شرکت غول آسای Adobe می باشد، که به تازگی جدیدترین نسخه آن را با تغییراتی جزئی ارائه نموده است.

Adobe Acrobat Reader ابزار رایگانی است که به کاربران فقط امکان باز کردن و مشاهده فایل های PDF را می دهد، و از ایجاد و تولید فایل های PDF معذور می باشد! محیط کاربری این نرم افزار به صورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.
همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.
لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) می باشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Reader X:
- ابزار کامنت پیشرفته
- پروفایل های باز کردن PDF
- پشتیبانی از تکنولوژی فلش
- CAD و قابلیت های جغرافیایی
- دسترسی به همه ی فایل های PDF
- خدمات Online
- دارای استاندارد های بین المللی
- ابزار های دسترسی پذیری
- دارای ابزار توسعه
- استاندارد های امنیتی
- رابط کاربری چند زبانه
- و …



دانلود آخرين نسخه با حجم 36.11 مگابايت

لينك دانلود از سايت اصلي 


سايت سازنده adobe.com

به نقل از :http://www.masterdl.com
admin بازدید : 150 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)


تغییر دادن ظاهر ویندوز پس از مدتی می تواند به جذابیت بیشتر آن کمک کند. از این که بارها و بارها بخواهیم به صفحه نمایش تکراری نگاه کنیم در دراز مدت می تواند بسیار خسته کننده و زننده به نظر برسد. البته گاهی با تغییر بک گراند این خستگی کمتر حس می شود ولی اگر به این هم قانع نبودید می توانید با نصب پوسته ها skin pack به تمامی عناصر ویندوزتان شکل و شمایلی تازه ببخشید. اخیراً اندروید آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل و تبلتش را که Jelly Bean نام دارد را عرضه کرده است. اگر می خواهید شکل و حس این نسخه از اندروید را بر روی ویندوز ۷ خود داشته باشید با ادامه مطلب همراه شوید.مزیت اصلی skin pack ها نسبت به برنامه های تغییر دهنده ی بک گراند این است که آن ها شکل ویندوز را به طور کامل عوض می کنند. از شکل taskbar گرفته تا آیکون فایل ها و پوشه ها ،همه چیز متفاوت از آنچه که قبلا استفاده می کردید خواهد بود. می توان با نصب کردن پوسته های متفاوت در فواصل زمانی مختلف ظاهری همیشه جذاب و تازه برای ویندوز ایجاد کرد. فرایند نصب بسیار ساده خواهد بود و خود برنامه شما را راهنمایی می کند. برنامه، صفحه بوت دیفالت ویندوزتان را تبدیل به صفحه بوت اندروید می کند. بک گراند قسمت ورود به ویندوز هم عوض شده تا کاملا شبیه به اندروید ۴.۱ شود .
دانلود نسخه 64 بیت
دانلود نسخه 32 بیت
size: 22.3 MB

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 533
  • بازدید ماه : 533
  • بازدید سال : 23,255
  • بازدید کلی : 560,850