loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 218 شنبه 19 مهر 1393 نظرات (1)
تبدیل فایل های pdf (فارسی) به word


 خیلی وقت بود خودم واسه تبدیل فایل های pdf به word دچار مشکل بودم تقریبا خیلی از نرم افزار های تبدیل معروف رو هم نصب کرده بودم ولی فقط متون انگلیسی و عکس ها رو تبدیل می کرد و متون فارسی رو جابجا و بهم ریخته کپی می کرد ودچار مشکل می شد و تقریبا هیچ راه حلی واسش پیدا نکردم .اما امروز روش تبدیل متون فارسی pdf به word را بدون نیاز به نصب نرم افزار خاصی نشان میدهیم . 

1- به صورت درگ اند دراپ فايل pdf  را روي مرورگر كروم مي اندازيم.

2- روی فایل pdf راست کلیک کنیم و با open with فایل رو با google chroom باز کنیم . 

 

 

در ابتدای این آموزش باید بگم که ما علاوه بر تبدیل فایل های pdf به word با اعمال یک سری تغییرات کوچک ، مرورگر google chrome را به pdf خوان پیش فرض ,ویندوز های 7 - ویستا و xp تبدیل کنیم یعنی دیگه فایل های pdf با نرم افزار adobe reader باز نمی شود.

admin بازدید : 273 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

razer-game-booster-4.2.42.0نرم افزار رایگان Razer Game Booster، یک راه حل ساده و قدرتمند برای بهینه سازی کامپیوتر، جهت اجرای بهتر بازی‌ها و گرفتن و عکس فیلم از محیط بازی است. تنها با یک کلیک، این برنامه به صورت اتوماتیک، پردازش‌های غیر ضروری سیستم شما در زمان اجرای بازی‌ها، موقتاً! قطع می کند و تمرکز سیستم را بر روی بازی قرار می‌دهد تا منابع بیشتری به بازی اختصاص داده شوند و کاربر بتواند در بهترین حالت بازی را اجرا نموده و از آن لذت ببرد (بعد از خروج از بازی، سیستم به حالت عادی خود برمی‌گردد.)

admin بازدید : 229 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

suncalendar-7.5برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان است که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) دارد.مهم ترین تغییر نسخه 7.5 نسبت به نسخه قبلی نرم افزار، قابلیت هماهنگ سازی یادآوری‌ها با تقویم گوگل است که با استفاده از این خاصیت عملاً می‌توانید یادآوری‌های ثبت شده در نرم افزار را بر روی موبایل نیز داشته باشید .

admin بازدید : 205 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
محیط برنامه نویسی به زبان پایتون Python 3.3.5

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و تفسیری است که توسط گیدو ون روسوم (Guido van Rossum) در سال ۱۹۹۱ طراحی شد. فلسفهٔ ایجاد آن به دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های نوشته شده و کوتاهی و بازدهی نسبی بالای آن است

Python یک زبان برنامه نویسی تفسیری، داینامیک و شیءگرا می باشد که می توان از آن در محدوده وسعیی از نرم افزار ها و تکنولوژی ها بهره برد. این زبان برنامه نویسی روش های بسیار قدرتمند و حرفه ای را برای کار با زبان ها و ابزار های مختلف را با آسانی هر چه تمام تر فراهم می کند.

 

این زبان، یک زبان آزاد و متن باز (Open Source) می باشد. کد های نوشته شده در این زبان در محدوده ای وسیع از پلتفرم ها چون لینوکس، ویندوز، مک، حتی گوشی های موبایل و ... قابل اجرا می باشد

. هم اکنون پایتون در شرکت ها و سازمان های بزرگی چون ناسا، گوگل، یاهو و ... به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزارهای Blender، Mailman، Civilization IV، BitTorrent و ... از نرم افزارهایی هستند که به وسیله این زبان خلق شده اند. چنانچه به دنبال یادگیری یک زبان برنامه نویسی هستید پیشنهاد می شود این زبان برنامه نویسی را دانلود کنید، زیرا یادگیری آن بسیار آسان است و کاربردهای بسیار زیادی هم دارد .

 

در ادامه مي توانيد آخرين نسخه نرم افزار محيط برنامه نويسي پايتون و  مجموعه کتاب های آموزش پایتون، به زبان انگلیسی و فارسي را دانلود كنيد !

admin بازدید : 112 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
رایت انواع سی دی و دی وی دی  CDBurnerXP 4.5.3.4643


CDBurnerXP 4.5.3.4643  نرم افزار رایگان برای رایت انواع سی دی و دی وی دی می باشد. نرم افزار CD Burner XP از استاندار های CD-R ،CD-RW ،DVD +R/RW و DVD-R/RW برای رایت انواع سی دی و دی وی دی پشتیبانی می کند و از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از تکنولوژی Blu-Ray و HD-DVDs اشاره کرد.

سی دی برنر ایکس پی امکان رایت آسان اطلاعات به فرمت ISO و ذخیره کردن بر روی هارد، کپی از انواع دیسک ها، پشتیبانی از فایل های صوتی، ساخت دیسک های راه انداز سیستم عامل یا Bootable از را فراهم ساخته است .


این برنامه در سیستم عامل های Windows 2000/XP/2003 Server/Vista/Windows 7 کار می کند .

admin بازدید : 131 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
مدیریت پردازش های ویندوز Process Explorer 16.02

Process Explorer نرم افزاری رایگان و کاربردی جهت مشاهده و مدیریت نرم افزارها و DLL هایی است که در حال اجرا در ویندوز هستند و میتواند اطلاعات جامعی درباره آنها در اختیار کاربر قرار دهد.

این نرم افزار دارای تمامی خصوصیات Task Manager ویندوز و همچنین دارای ابزارهای پیشرفته ای جهت شناسایی و رفع مشکلات سیستم عامل و دیگر برنامه ها می باشد . این نرم افزار علاوه بر اینکه امکان نمایش نرم افزارها و dll های در حال اجرا را نمایش میدهد به نوعی این امکان را به کاربر میدهد تا با بررسی dll ها و و جستجوی آنها از طریق اینترنت به ماهیت آنها پی ببرد و در صورت مشکوک بودن به تروجان آنها را غیرفعال سازد.

پروسس اکسپلورر  همانند Windows Task Manager فقط نام پردازش را برای شما نشان نمی دهد بلکه اطلاعات کاملتری نظیر نرم افزار و حتی آیکون پردازش ها را به شما نشان می دهد که بسیار راحتتر می توانید بفهمید این پردازش مربوط به کدام نرم افزار است .

همینطور این نرم افزار قادر است تا پردازش های در حال انجام را در گوگل سرچ کند و در صورت خظرناک بودن و یا ابزار جاسوسی بودن به آن پردازش اجازه فعالیت را از ندهد .به عنوان مثال میتواند برنامه هایی که موجب غیر فعال شدن و باز نشدن دیگر برنامه های میشوند را نشان دهد و همچنین خط های فرمان در هنگام باز کردن یک برنامه را به نمایش گذارد. به طور کل این برنامه تکمیل کننده Task Manager اصلی ویندوز است و جهت مدیریت بهتر روی سیستم عرضه شده است و میتواند حتی اطلاعاتی را نشان دهد که در اکثر برنامه های رفع اشکال سیستم قابل نمایش نیستند.

admin بازدید : 378 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

 

باز هم یک محموعه رایگان شبیه آفیس بدون نیاز به پرداخت هزینه های سنگین ! 

Kingsoft Office Suite Free  مجموعه جامع نرم افزاری اداری است که به صورت رایگان ارائه شده و کلیه افراد مبتدی و حرفه ای را قادر می سازد تا اقدام به مشاهده و ویرایش فایل های متنی، صفحه گسترده و اسلایدها کنند.

Kingsoft تمرکز اصلی خود را روی 3 نرم افزار قرار داده است،Writer ویرایشگر متن کارآمد با پشتیبانی از ویژگی های مدرن که در ویرایشگر های مشابه (و بسیار گران قیمت) وجود دارند،Presentation ایجاد ابزار های مناسب برای ایجاد چند رسانه ای،Spreadsheets امکان قرار دادن انواع اطلاعات و تحلیل آماری و... را دارا می باشند و کاملا با فرمت های مایکروسافت آفیس سازگار هستند.

ویرایشگر متن KingSoft این اجازه را به شما می دهد تا با درگ و دراپ کردن به تنظیم و ویرایش پاراگراف بپردازید و تورفتگی ها فاصله ها و پاراگراف ها را جا به جا کنید.

 

 

Kingsoft Office برای سیستم عامل اندروید و لینوکس هم این مجموعه را عرضه می کند.

 

admin بازدید : 306 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
تبدیل فایل های pdf (فارسی) به word


 خیلی وقت بود خودم واسه تبدیل فایل های pdf به word دچار مشکل بودم تقریبا خیلی از نرم افزار های تبدیل معروف رو هم نصب کرده بودم ولی فقط متون انگلیسی و عکس ها رو تبدیل می کرد و متون فارسی رو جابجا و بهم ریخته کپی می کرد ودچار مشکل می شد و تقریبا هیچ راه حلی واسش پیدا نکردم .اما امروز روش تبدیل متون فارسی pdf به word را بدون نیاز به نصب نرم افزار خاصی نشان میدهیم . 

1- به صورت درگ اند دراپ فايل pdf  را روي مرورگر كروم مي اندازيم.

2- روی فایل pdf راست کلیک کنیم و با open with فایل رو با google chroom باز کنیم . 

 

 

در ابتدای این آموزش باید بگم که ما علاوه بر تبدیل فایل های pdf به word با اعمال یک سری تغییرات کوچک ، مرورگر google chrome را به pdf خوان پیش فرض ,ویندوز های 7 - ویستا و xp تبدیل کنیم یعنی دیگه فایل های pdf با نرم افزار adobe reader باز نمی شود.

admin بازدید : 154 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود نسخه رايگان حسابداری بازرگانی وینا

 

در دنیای امروز با گسترش فعالیت های مالی، انجام محاسبات نیاز به صرف زمان و دقت زیادی دارد.در تحقیقات حسابداری مشخص شده اکثر شركتهای موفق، شركتهایی هستند که مدیر آنها یا تحصیلات مالی - حسابداری داشته یا از نرم افزارهای حسابداری- انبارداری  خوب و مطمئن استفاده می کنند.با استفاده از نرم افزارهای مالی مناسب، تمام محاسباتی که قبلا به صورت دستی انجام می دادید، اکنون به طور اتوماتیک انجام می شود وبه میزان زیادی در وقت و هزینه صرفه جویی می شود.

 نرم افزار حسابداری وینا كاري از شركت فناوری اطلاعات فراگستر مي باشد كه با امكانات زير به صورت رایگان ارائه مي شود :

 

صدور سریع و آسان فاکتور خرید و فروش , پیش فاکتور فقط در چند ثانیه
*
صدور فاکتور خدمات-امکان فروش اقساطی
*
کنترل لحظه ای میزان فروش و موجودی های نقدی و اجناس
*
ثبت سند حسابداری دوبل به صورت اتوماتیک


*پشتیبانی از حسابداری سه سطحی (کلی ,معین و تفضیلی) 
*پیگیری سریع و نمایش وضعیت حساب ها و میزان بدهی مشتریان 
*انجام کلیه عملیات مربوط به خرید و فروش 
*امکان طراحی و تنظیم فاکتور به شکل دلخواه 
*تنظیم و چاپ بارکد 
*اعلام کمبود موجودی و چک های قابل وصول با تعیین زمان بندی (هشدار سررسید)
*انجام کلیه امور مربوط به چک و بانک و وجه نقد 
* صدور دفاتر مالی و تراز نامه و صورت حساب سود و زیان 
*پشتیبانی از تمامی چاپگرها و دستگاه های بارکد استاندارد(پرینتر و دستگاههای بارکد خوان 
*تهیه نسخه پشتیبان
*و ارائه انواع گزارشات حسابداری 
گزارشات اصلی سیستم :
*مشاهده اسناد حسابداری و فاکتورهای وابسته 
*صورت حساب افراد (مانده حساب)
*وضعیت گردش یک حساب (دفتر معین )
*وضعیت گردش کلیه حسابها (دفتر روزنامه)
*وضعیت گردش یک حساب (دفتر کل )
*تراز دوستونی و چهار ستونی(سود و زیان ) 
*تراز نامه و صورت حساب سود و زیان 
*سررسید طرف حسابها 
*موجودی ریالی انبار 
*گزارش خرید و فروش (میزان خرید و فروش )
*موجودی کالا
*گزارشات ویژه سود وزیان 
*گزارش اسناد حذف و اصلاح شده 

 

توجه: این نرم افزار دارای محدودیت در ثبت اسناد نمی باشد علاقمندانی که نرم افزار حسابداری وینا با امکانات فوق مناسب کارشان می باشد میتوانند بدون محدودیت از این نرم افزار استفاده نمایند.

 

نرم افزار فوق دارای پشتیبانی و خدمات نمی باشد. کاربران گرامی درصورت تمایل به استفاده از خدمات پشتیبانی می توانند در انجمن پرسش و پاسخ فراگستر سوالات خود را مطرح نموده و پاسخ خود را دریافت نمایند.

 

 

admin بازدید : 225 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

طلب کنید ! کائنات پاسخ می دهد ! شما باید دریافت کنید

آیـا از مـطـالـعـه بـرخـی از مـنـابـع مـوفـقـیـت سـردرگـم شـده ایـد ؟ آیا می دانید قانون جذب چیست ؟ آیا می دانید قانون جذب , قانون طبیعی است که بر کائنات حکومت می کند ؟ تئوری این قانون این است که ما حقیقتی که در آن زندگی می کنیم را خودمان ایجاد می کنیم ما هستیم که سرنوشتمان را رقم می زنیم , ما هستیم که تمام چیزهایی را که می خواهیم به سمت خودمان جذب می کنیم اما متاسفانه چیزهایی را که نمی خواهیم نیز به سمت خودمان جذب می کنیم . این قانون جذب است که باعث می شود ما اشخاص ، اشیاء ، پول و هر آنچه را که پیرامون ماست و احساسش می کنیم را جذب نمائیم .

 

 

مجموعۀ انقلابی که درهای جدیدی را برویتان خواهد گشود

نرم افزار محرک ذهن, نرم افزاری جامع است که شما را قدم به قدم به اهدافتان نزدیکتر و نزدیکتر می کند و باعث می شود که ارباب قانون جذب شوید و سرنوشت زندگی تان را در دستانتان بگیرید . این نرم افزار در واقع سیستمی برای تفکر می باشد , بهترین نتیجه ای که می توانید از این نرم افزار مدیریت زندگی داشته باشید این است که افکار شما را در مسیری جدید هدایت می کند و تمرکز شما را بروی چیزهایی که در زندگی برایتان اهمیت دارند جلب می کند وقتی شما اهدافتان را متمرکز کنید نه تنها نتیجه های خارق العاده ای را مشاهده می کنید بلکه از آن مهمتر با سرعت باور نکردنی در فرآیند ساخت زندگی تان سهیم می شوید و از آن لذت می برید .

admin بازدید : 179 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)


SnapPea به کمک شما می آید تا دفترچه تلفن ، آهنگ ها ، عکس ها ، برنامه ها ، بازی ها و… رابه راحتی از دسکتاپ کامپیوترتان مدیریت کنید.

اگر دستگاه اندرویدی دارید ،  نصب این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم.

admin بازدید : 162 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خاموشی خودکار - برنامه ها

Autoshutdown برنامه ای ساده برای برنامه ریزی خاموشی سیستم. این برنامه نیاز به نصب ندارد و فقط کافیست که آن را اجرا کرده و ساعت مورد نظر را برای خاموشی تنظیم کرده.
آیکن برنامه در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد و اگر زمان خاموشی را تنظیم کرده باشید به صورت چشمک زن نمایان خواهد شد .

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 242 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
آیروموزیک - برنامه ها

آیروموزیک نرم افزاری است که نقش یک سایت موزیک را به طور کامل و با سرعت بیشتری برای شما ایفا می کند. با استفاده از آیروموزیک لیست آهنگ های روز را در سریع ترین زمان ممکن مشاهده کرده، با چندین کیفیت متفاوت آنلاین گوش کنید و یا به صورت رایگان دانلود کنید.

ویژگی ها:
- پخش آنلاین آهنگ ها در کیفیت های متفاوت
- دانلود با سرعت بالا بدون نیاز به نرم افزار های جانبی
- جستجوی پیشرفته در بین آهنگ ها
- پخش آفلاین آهنگ های دانلود شده
- نمایش کاور آهنگ ها
- نمایش آهنگ ها در دسته های تک آهنگی و آلبوم
- نمایش دسته بندی آهنگ ها بر اساس نام لاتین یا فارسی
- بروز رسانی خودکار

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 158 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)

Freemake Video Converter مبدل فرمت های ویدئویی رمزگذاری شده است. این برنامه رایگان از فرمت های  AVI، MP4، MPEG، WMV، 3GP، DVD، HD، MKV، MP3، WMA،FLAC و فرمت های دیگر پشتیبانی می کند، همچنین این برنامه دارای رابط کاربری بسیار جذاب و گرافیکی است. این برنامه از کشیدن ورها کردن(drag and drop) پشتیبانی می کند. شما می توانید فایل ها را به  AVI، MP4، WMV، DVD، MP3،Apple،Blu-ray و فرمت های دیگر از پیش تعیین شده تبدیل کرده و یا می توانید فرمت ها را ویرایش کرده و با تنظیمات خود بتدیل را انجام دهید. بنابر این شما می توانید اندازه قاب، عرض و ارتفاع،  کدک های ویدئویی، نرخ فریم، میزان ارسال بیت و نوع میزان ارسال بیت، پیکربندی و همچنین کدک های صوتی، کانال، سرعت نمونه برداری فرکانس را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید فایل خود را برش زده و قسمتی از آن را جدا کنید. پس از انتخاب مقصد خروجی فرآیند تیدیل را شروع کنید و همچنین در طی تبدی می توانید فرآیند پیشروی را مشاهده کنید.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 405 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 198 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Pokki نرم افزاری فوق العاده کاربردی برای ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۸ می باشد که می تواند جایگزین شایسته ای برای منوی استارت محبوب و قدیمی ویندوز باشد. این نرم افزار ، تمام امکانات منوی Start در نسخه های قبلی ویندوز را دارا می باشد. همچنین منوی استارت Pokki یک کادر جستجو دارد که از طریق آن می توانید فایل ها و برنامه های نصب شده بر روی کامپیوتر خود را به راحتی جستجو کنید.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 134 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

ExtractNow نرم افزار فشرده سازی و بایگانی فایل ها می باشد.
با این برنامه می توانید فایل های مورد نظر را فشرده و یا از حالت فشرده خارج نمایید.
رابط کابری این ابزار کاملاً ساده است و باعث می شود که کار برای کاربران مبتدی آسان شود و فایل ها را می توان از طریق کشیدن و انداختن (drag and drop) و یا از طریق منوی راست کلیک فشرده کرد.
همچنین قسمت تنظیمات دارای گزینه هایی است که به شما کمک خواهد کرد.
این نرم افزار رایگان از اکثر فرمت های آرشیو مانند ZIP, RAR, ACE, JAR, ISO, IMG, IMA, IMZ, BIN, LHA, LHZ و SIT پشتیبانی می کند.
از دیگر ویژگی این برنامه، امکان رمز گذاری فایل ها هنگام فشرده کردن است.
ExtractNow یک ابزار کاملاً ساده ی فشرده سازی است که نیاز های شما را در این زمینه برطرف خواهد کرد.
* این نرم افزار دارای تبلیغات می باشد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 131 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

My Pictures 3D v1.1 اسکرین سیوری هست که به شما این امکان را می دهد که عکس های خود را در داخل قاب هایی که داخل یک محیط گرافیکی اسکرین سیور هستند مشاهده کنید. در تنظیمات این محافظ صفحه نمایش 4 زبانه وجود دارد. در زبانه ی اول شما می توانید عکس های مورد نظر خود را انتخاب کنید و همچنین از دو محیط نشان دهنده ی عکس یکی را انتخاب کنید. در زبانه ی دوم می توانید رزولوشن، کیفیت گرافیکی و سرعت حرکت کردن را مشخص کنید. در زبانه ی سوم می توانید محیط های دیگر را از ایینترنت گرفته و نصب کنید و در زبانه ی سوم مشخصات نرم افزار می توانید مشاهده کنید.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 380 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

ویجت Intel Core Series v2.5 نشان دهنده ی میزان مشغول بودن هر هسته ی CPU و میزان اشغال شدن فضای رم می باشد. این ویجت میزان حرارات CPU را بر اساس فارنهایت و سانتی گراد نشان می دهد. در تنظیمات آن می توانید واحد نشان دهنده ی  حرارت، رنگ، نشان دادن میزان اشغال حافظه ی رم، نشان دهنده ی ساعت CPU را تغییر دهید.این ویجت مخصوص پردازنده های شرکت اینتل می باشد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 158 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

ویجت Clock Elegance، یک ساعت زیباست با پس زمینه ی مشکی و طراحی نوآورانه.
با این ویجت می توانید اندکی تغییر و نوآوری در دسکتاپ ویندوز خود ایجاد کنید و زیبایی خاصی به ان ببخشید.

 

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!


admin بازدید : 113 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

نگه داری یک موجود زنده بر روی میز کار می تواند هیجان انگیز باشد. Virtual Flower Pot ویجتی است که برای همین موضوع طراحی شده و یک گل زیبا را به دسکتاپ شما هدیه می کند. این گل می تواند مانند یک گل واقعی رشد کند و گل بدهد، اما برای گل دادن نیاز به مراقبت شما دارد. شما باید با بردن ماوس بر روی ویجت به آن آب دهید. ولی اگر از آن غافل شوید پژمرده می شود. شاید کمی طول بکشد تا این گیاه گل بدهد، اما میز کار کامپیوتر شما را بسیار زیبا می سازد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 123 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

Format Factory برنامه ای بسیار قدرتمند است که فرمتهای مختلف صوت، ویدیو و عکس را به فرمت های دیگر تبدیل می کند.
این نرم افزار رایگان بر روی تمامی نسخه های ویندوز اجرا می شود و دارای ویژگی های بسیاری است.
این برنامه دارای رابط کاربری جذاب و خوبی است، و با اینکه فایل های متعددی را پشتیبانی می کند ولی فوق العاده سبک است.
یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار پشتیبانی از زبان فارسی می باشد که کار را برای کاربران ایرانی بسیار آسان می کند.
شما همچنین می توانید رنگ قالب را به دلخواه خود تغییر دهید و از پوسته های آن استفاده نمایید.
فرمت فکتوری قادر است فایل های ویدیویی، صوتی و تصاویر را به انواع فرمت ها از جمله MP3، AVI، ،3GP، MKV، MOV، MMF، AMR، M4A، MP2، ICO، TIF ،TGA،PCX و ... تبدیل کند.

شما با این نرم افزار رایگان علاوه بر تبدیل فرمت می توانید دی وی دی و سی دی خود را برش دهید و فایل های با فرمت ایزو (ISO) ایجاد کنید.
در هنگام تبدیل فرمت می توانید کیفیت و اندازه فایل خروجی را تنظیم کنید.
یکی دیگر از ویژگی ها این نرم افزار اینست که اگر فایل مورد نظر بسیار بزرگ باشد و زمان تبدیل فرمت زیاد طول بکشد، می توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که به صورت خودکار پس از پایان تبدیل فرمت کامپیوتر شما خاموش شود.

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار:
- پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدیو، صوت، تصویر
- تعمیر ویدیو های آسیب دیده و فایل های صوتی
- کاهش حجم فایل های چند رسانه ای
- پشتیبانی از فرمت فایل های چند رسانه ای آیفون و آی پاد
- برش DVD
- و...

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 113 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

اگر با عکس گرفتن از صفحه ی نمایش (screenshots) و ویرایش آن سر و کار دارید، در PicPick فقط با کلیک بر روی دکمه ی Full screen و یا زدن دکمه ی Print screen می توانید این کار را به راحتی  انجام دهید. این برنامه نه تنها شما را قادر به گرفتن عکس از صفحه ی نمایش و یا نقطه ی خاصی از آن می کند، بلکه اجازه ی ویرایش تصاویر را نیز به شما می دهد.
PicPick هر چیزی را که شما برای گرفتن عکس از صفحه ی نمایش نیاز دارید داراست. این برنامه رایگان به شما اجازه گرفتن عکس از تمام صفحه، پنجره های فعال و یا عکس گرفتن از منطقه ی خاصی را که شما انتخاب کنید را می دهد. در قسمت ویرایش این نرم افزار شما می توانید تغییر اندازه و یا چرخاندن تصویر، اضافه کردن برخی جلوه های بصری و یا نوشتن  متنی بر روی تصویر.

برخی از ویژگی های کلیدی این برنامه:
- عکس گرفتن از صفحه ی نمایش:
- عکس گرفتن از تمام صفحه
- عکس گرفتن از پنجره های فعال
- پشتیبانی از اسکرول خودکار، مانیتور دوگانه و افکت های صدا
-ویرایشگر تصویر:
- رابط کاربری بصری
- نقاشی استاندارد، اشکال، فلش، خطوط، متن، و غیره
-  محو کردن، تیز کردن، رنگ، کنتراست، روشنایی، شطرنجی کردن، چرخش
-خط کش پیکسل به پیکسل صفحه نمایش
- زاویه سنج صفحه نمایش

- وایت بورد

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 122 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)
 جایگزین قدرتمند برنامه ماکروسافت آفیس  LibreOffice 4.0.0 RC

 

افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند. پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نامLibreOffice شد.هم اکنون میتوانید  نسخه نهایی نرم افزار کاملا رایگان و اپن سورس LibreOffice مخصوص سیستم عامل ویندوز را دانلود نمایید  این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد.

 

LibreOffice مجموعه قدرتمند است برای جایگزین برنامه مشابه مثل ماکروسافت آفیس می‌باشد. این برنامه بیش از 30 زبان مختلف را پشتیبانی می‌کند.همچنین دارای نسخه‌های متعددی برای سیستم عامل‌های رایج مثل لینوکس، مایکروسافت ویندوز و سیستم عامل مک می‌باشد.ویژگی برجسته این نرم افزار برای ویندوز، رایگان بودن آن است و می‌تواند نیازهای شما را جهت کار با اسناد برطرف کند.

نرم افزارهای مرتبط با LibreOffice:
Text Document: ابزاری برای ایجاد و ویرایش سناد
Drawing : ابزاری برای طراحی
Spreadsheet : صفحه گسترده
Presentation : ارائه مطلب
Database : پایگاه داده
Formula : محاسبه عملیات های ریاضی


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 125 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

Pokki نرم افزاری فوق العاده کاربردی برای ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۸ می باشد که می تواند جایگزین شایسته ای برای منوی استارت محبوب و قدیمی ویندوز باشد. این نرم افزار ، تمام امکانات منوی Start در نسخه های قبلی ویندوز را دارا می باشد. همچنین منوی استارت Pokki یک کادر جستجو دارد که از طریق آن می توانید فایل ها و برنامه های نصب شده بر روی کامپیوتر خود را به راحتی جستجو کنید.

 

Pokki

 

Make Windows 8 better. Pokki brings back the Start Menu, with one click access to your apps, notifications and more. The Pokki Menu makes accessing and organizing your favorite apps, websites, files and folders more simple and convenient. Search your PC and the web to add your favorite apps and sites, then organize them like you would on a smart phone. Pokki also features a App Store which brings hundreds of free apps and games for your PC. App Store included with Pokki makes it easy to discover and install your favorite apps with a single click. Apps are installed into the Pokki Menu and are automatically pinned to your taskbar. It’s that easy. Everything, one click away; Hundreds of free desktop apps; Real-time notifications; Featured Apps; Pokki is an awesome way to enjoy Windows experience

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 131 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

Inno Setup نرم افزاری کم حجم، رایگان و با قابلیت های بسیار متنوع و گسترده برای تولید فایل Setup یا نصب برای نرم افزارها می باشد.

 

Inno Setup

 

Inno Setup is a free, feature-packed installation builder. The application’s features include a Windows 2000-style wizard interface; the ability to create a single EXE for easy, online distribution; support for disk spanning; and full uninstall capabilities. The program also includes customizable setup types, integrated file compression, support for installing shared files and OCXs, and the creation of Start menu icons, INI entries, and registry entries. Full Delphi source code is available on the author’s Web site


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 132 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

PDFCreator یک برنامه ی رایگان برای ساختن فایل های PDF است. هر فایلی را که شما بخواهید به PDF تبدیل کنید، دکمه ی پرینت را زده و از میان گزینه ها PDFCreator را انتخاب کنید. همچنین شما می توانید فرمت های PNG، JPEG، BMP، PCX، TIFF، OS، EPS، PSD، PCL، RAW و SVG را به عنوان فرمت خروجی انتخاب کنید. علاوه بر این شما می توانید اسناد مختلف را به با هم ترکیب کرده و تبدیل به یک فایل PDF کنید.  پشتیبانی از زبان های مختلف در این برنامه، باعث می شود که کاربران می توانند به سرعت کار با برنامه را یا گرفته و به آن عادت کنند.

برخی از ویژگی های کلیدی این برنامه:
- ساخت PDF از هر برنامه ای و چاپ آن
- رمزگذاری فایل های PDF و حفاظت و جلوگیری از باز یا چاپ شدن.
- ارسال فایل های تولید شده از طریق ایمیل
- تبدیل فایل های مختلف به PDF از جمله:PNG, JPG, TIFF, BMP, PCX, PS, EPS.
- ذخیره ی اتوماتیک فایل ها در فولدر آن بر اساس نام کاربری، نام کامپیوتر، تاریخ، زمان و...
- ادغام چند فایل PDF و تبدیل کردن آن به یک فایل PDF
- نصب آسان و سریع
- این برنامه از متون فارسی پشتیبانی می کند
- و...

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 112 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

was 150 Wise Auto Shutdown   نرم افزاری برای خاموش کردن برنامه ریزی شده کامپیوتر

نرم افزاری برای خاموش کردن خودکار ویندوز ذر زمان برنامه ریزی شده.

حجم : 741 کیلوبایت

اد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 111 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

logo Free Viewer   باز کردن فایل های مختلف

Free Viewerنرم افزاری است که میتوانید با استفاده از آن فایلهای ساخت شده بدست نرم افزارهایی مانند MS Office و PDF و عکس ها و… رو ببینید.

این نرم افزار از فرمت های زیادی پشتیبانی می کند.

Powerful file opening utility

Free Viewer is a powerful file opening utility that supports nearly 100 different file formats, including Microsoft Office (.docx, .xlsx, .pptx, .doc, .xls), Open Office, Word Perfect and PDF, as well as various archive, media and image formats. Once you install Free Viewer it will automatically associate itself with any supported file types for which you currently don’t have any viewers installed. You can further customize the file associations by selecting which file types should be opened by FreeViewer instead. In addition to file viewing, the program also supports limited editing functions for some of the supported formats (e.g image resizing, cropping, spreadsheet editing etc.), as well as archive extraction and document conversions.

اد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 131 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

Eraser یک نرم افزار فوق العاده جهت پاک کردن دائمی فایل ها برای همیشه می باشد.
شاید هیچ وقت نتوانید فایل های مهم و محرمانه خود را با خیال راحت از کامپیوتر خود پاک کنید و از بین ببرید. این برنامه به شما کمک خواهد کرد که با آسودگی کامل و بدون بازگرداندن حتی یک بیت از آن اطلاعات و فایل، فایل های خود را پاک نمایید.
رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است، بنابراین به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.
برای این کار چند گزینه وجود دارد، بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که کدام را انجام دهید.
همچنین می توانید برای کار با این نرم افزار، محدوده زمانی معین کنید.
شاید پاک کردن کامل فایل ها کمی طول بکشد، ولی این امر، طبیعی است چون می بایست تمام اطلاعات آن پاک شود و قابل بازیابی نباشد.
در کل Eraser  یکی از بهترین ابزار تمیز کردن امن و پاک کردن فایل ها بدون بارگرداندن، درحال حاضر است.

admin بازدید : 119 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار جاوا به شما امکان اجرای برنامه های کاربردی به نام "اپلتها" که رد زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اند را می دهد. جاوا تقریباً در همه جا وجود دارد، اغلب هر قطعه ای از تجهیزات الکترونیکی در جهان، با استفاده از فن آوری جاوا می باشد. جاوا توسعه دهنده ی یک پلت فرم است که نرم افزار ها در آن اجرا می شود، همچنین با همه ی سیستم عامل ها (ویندوز، مکینتاش، لینوکس، سولاریس یا یونیکس)سازگاری دارد. جاوا امکان اجرای برنامه هایی که توسط زبان جاوا برنامه نویسی شده اند را در وب به شما می دهد. این برنامه طی چند ثانیه نصب شده و اجرا می شود. زمانی که شما در حل بازی آنلاین هستید یا با دوستان خود چت می کنید نرم افزار جاوا در حال اجرا می باشد که یک تجربه ی لذت بخش را کسب کنید. این برنامه پیش نیاز تمام برنامه هایی هست که با زبان جاوا نوشته و درست شده اند.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 123 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

Tech Power Up GPU-Z یک نرم افزار بسیار سبک برای دریافت تمام اطلاعات مورد نیاز تراشه ی گرافیک کامپیوترتان می باشد.
کار با این نرم افزار رایگان بسیار راحت است.
فقط کافی است برنامه را نصب کنید، نرم افزار گرافیک کامپیوتر شما را شناسایی می کند و تمامی مشخصات و اطلاعات مورد نیاز را در یک جدول در اختیار شما قرار می دهد.
یکی از نکات جالب این نرم افزار این است که اگر در تنظیمات ویندوز زبان خود را فارسی انتخاب کرده باشید، وقتی موس خود را بر روی یکی از مشخصات کارت گرافیک ببرید، توضیحاتی را به زبان فارسی در مورد ان ویژگی، برای شما نمایش خواهد داد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 466 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)


امکانات:

- امكان تغيير تقويم به عربي يا ميلادي از طريق منوي تنظيمات
- امكان تنظيم تغييرات تاريخ عربي بصورت دستي و خودكار (آنلاين)
- همراه با كل رويدادهاي فارسي، ميلادي و اسلامي
- امكان بروز رساني  تقويم و مناسبتهاي جديد
- نگارش جديد تقويم مايكروسافت (1.1.0.0)
- نمايش روز هاي تعطيل ماه (جديد)


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 120 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

BurnAware یک نرم افزار سبک و قدرتمند برای رایت انواع CD و DVD به شمار می رود.
با این نرم افزار می توانید انواع سی دی و دی وی دی، با انواع فرمت ها از جمله MP3، فایل های ایزو و ... را رایت کنید.
این برنامه رایگان یکی از سریع ترین و ساده ترین ابزارها برای رایت است، فقط کافی است برنامه را اجرا کنید و از پنجره اصلی نوع دیسک را انتخاب کنید و فایل مورد نظر را اضافه و بر روی دکمه رایت (burn) کلیک کنید.
برنامه ای است که تمام ویژگی های لازم را دارد و انتظارات کاربر را برآورده می سازد.
می توانید سرعت رایت و ویژگی های آن را تنظیم کنید.
همچنین با این نرم افزار می توانید دیسک هایی که قابلیت پاک شدن را دارند، پاک و مجدداً رایت کنید.
در آخر می توان گفت، اگر نرم افزارهای بزرگ تجاری که پولی هستند را کنار بگذاریم، BurnAware یکی از نرم افزار های رایگان رایت است که تمام ویژگی های لازم را دارد و بسیار سبک و کار با آن بسیار راحت است.


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 153 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار رایگان FormatFactory، برنامه ای بسیار قدرتمند در زمینه تبدیل انواع مختلف فایل ها تصویری، فایل های صوتی و حتی فرمت های مختلف عکس به یکدیگر می باشد. این نرم افزار قابلیت تبدیل هر فرمتی به MP4/3GP/MPG/AVI/WMV/FLV/SWF، هر فرمتی به MP3/WMA/AMR/OGG/AAC/WAV و هر فرمتی به JPG/BMP/PNG/TIF/ICO/GIF/TGA. همچنین امکان تبدیل انواع فایل های تصویری برای موبایل (بر حسب نوع گوشی، ساز صفحه و …) را داراست.


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 136 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

Paint.NET یک برنامه ی رایگان با حجم خیلی پایین برای ویرایش عکس های شما همانند فتوشاپ می باشد. این برنامه می تواند کارهای تقریبا حرفه ای شما را انجام دهد. برنامه از ابزارها و امکانات فراوانی برخوردار است و قابلیت اضافه شدن plugin را نیز دارد. در بعضی موارد قدرت این نرم افزار تا جایی عالی می باشد که با برنامه فتوشاپ برابری می کند Paint.net برای فایل های ادیت شده ی خود، پسوندی جداگانه با نام pdn دارد و این پسوند اختصاصی این برنامه می باشد. برنامه دارای قابلیت بازگشت (Undo) نامحدود می باشد و افکت های فراوانی را پشتیبانی می کند.همچنین می توانید لایه های (layer) فراوانی را تولید کنید و از آنها استفاده کنید.


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 145 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

1279226703 bb flashback BB FlashBack Express 3.2.2.2096   ساخت فیلم آموزشی

BB FlashBack Express 3.2.2.2096 كمك ميكند تا شما با فیلم گرفتن از محیط کاربری خود سوال دوستتان را جواب دهید و او هم به سادگی به مشکلاتش پاسخ گفته است. اگر دقت کرده باشید در اکثر سی دی های آموزشی فیلمی از نحوه عملکرد کار با آن برنامه که مورد آموزش قرار می گیرد تهیه شده است و شما با مشاهده آن، نحوه کار با برنامه را فرا می گیرید اما فیلمی که برای این کار تهیه می شود با دوربین های فیلمبرداری نیست و توسط دوربینی در محیط ویندوز فیلمبرداری می شود این دوربین که از محیط ویندوز شما فیلمبرداری می کند، نرم افزاری است که به شما قابلیت فیلمبرداری از کارهای انجام شده در ویندوز را می دهد و شما برای آموزش دادن هر چیزی، می توانید با آن نرم افزار کار کنید و در حین کار با نرم افزار، از کار خود فیلم بگیرید و آن را به صورت یک سی دی آموزشی تبدیل کنید.با BB FlashBack  می توانید روی هر بخشی که علاقه داشتید، متن راهنما اضافه کنید. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما  می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید. بدین ترتیب به سادگی منظور و مقصود خود را به دیگران منتقل کنید بدون این که کوچکترین سختی را متحمل شوید.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 539
  • بازدید ماه : 539
  • بازدید سال : 23,261
  • بازدید کلی : 560,856