loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 324 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

hokm-1.3.3Hokm "حُکم" یا همان "whist"، یکی از پرطرفدارترین بازی های کارت، نزد ایرانیان است. این بازی با 52 کارت اصلی بازی انجام میشود و متکی بر شانس و مهارت بازیکن است.اگرچه حکم را می توان به صورت های 2نفره، 3نفره و 4نفره بازی کرد اما محبوب ترین گونه آن 4 نفره است . در حالت 4 نفره حکم (دوبه دو) ، بازیکنان روبرو یار یکدیگرند (هم تیمی هستند) ولی در حالت های 3 و 2 نفره همه در مقابل هم قرار می گیرند و در واقع هم تیمی ندارند. این بازی را اکنون در گوشی اندرویدی خود، روی فرش ایرانی و با صدای دلنشین موسیقی سنتی در هرجا و هر زمان که خواستید بازی کنید و لذت ببرید.

admin بازدید : 137 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

unroll-me-for-android-1.2بازی زیبا و رایگان Unroll Me یکی از بازی‌های بسیار پرطرفدار و اعتیاد آور اندروید است. در این بازی شما باید توپ سفید را به بلوک هدف که با رنگ قرمز مشخص شده است هدایت کنید، برای این کار با انگشتتان بلوک ها را حرکت می‌دهید تا مسیر توپ را بسازید.

admin بازدید : 117 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

gharchkhore-1.0بازی قارچ خور، توسط استودیو بادبادک، طراحی و تولید شده است. این بازی برای پرورش قدرت تفکر، حافظه و تمرکز کلیه گروه های سنی توصیه می شود. طراحی جذاب این بازی به نوعی انجام شده که ماهیت فکری بازی،  باعث کسالت و خستگی بازی کننده نشود.

استودیو بادبادک زیرمجموعه شرکت تدبیرگستران بهینه ساز که به عنوان بزرگترین شرکت ایرانی در حوزه تولید برنامه های کاربردی برای ابزارهای هوشمند فعالیت می کند، این بازی جذاب را به ایرانیان سرتاسر جهان تقدیم می کند.
شخصیت پردازی منحصر به فرد و اختصاصی این بازی به همراه، دقت در جزییات و در نظر گرفتن نیاز کاربران عزیز، از نقاط قوت این بازی می باشند.
جوجه تیغی شکم گنده ما در ۲۷ مرحله جذاب و متفاوت، تلاش خواهد کرد، به قارچ های خوشمزه دست پیدا کند. به او در این مسیر پر فراز و نشیب کمک کنید.

admin بازدید : 159 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
رایا جدول - برنامه ها

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند.

این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

ویژگی‌های کلیدی:
- امکان ساختن جدول
- دارای آرشیو جدول به‌روز
- قابلیت چاپ جدول‌ها
- قابلیت راهنمای حل جدول

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 148 شنبه 27 آبان 1391 نظرات (0)

Find My Phone نرم افزاری مفید و کاربردی برای پیدا کردن گوشی‌های گم‌شده یا به سرقت رفته است. اگر شما گوشی خود را گم کرده‌اید، کافی است یک اس ام اس حاوی متنی که در نرم‌افزار تنظیم کرده‌اید، به گوشی خود ارسال کنید تا گوشی شما با استفاده از جی پی اس، مختصات Google Map خود را به صورت لینک برای شما ارسال کند. اگر هم گوشی را در نزدیکی خود گم کرده اید، می‌توانید یک اس ام اس با متن "ring” ارسال کنید تا گوشی برای دقایقی با بلندترین صدای ممکن زنگ بزند.
 
 
ورژن : برای اندروید 2.0 و بالاتر
 
حجم 511 کیلوبایت
admin بازدید : 139 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (1)

دانلود بازی آندروید Strike Back 2100

دانلود بازی اکشن و بسیار زیبای Strike Back 2100 آندروید

Strike Back 2100 نام بازی اکشن و بسیار زیبایی است که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، بازی به سال 2100 برمیگرد به زمانی که بیگانگان با تمام نیرو و تجهیزات خود به زمین حمله کرده اند ، شما به عنوان یک ابر قهرمان به مقابله با بیگانگان می پردازید تا جهان را از وجود بیگانگان پاک سازید

admin بازدید : 154 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Need for Speed Most Wanted که توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Electronic Arts برای PC در سال 2005 منتشر شد ، قطعآ اکثر کسانی که به سری بازیهای NFS علاقه مند اند این نسخه فوق العاده را می شناسند .



 می توان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازیهای جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازیهای کامپیوتری Most Wanted از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است .



 NFS Most Wanted یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود . در این ورژن تعقیب و گریز پلیسی به بازی اضافه شد تا هیجان آن را دو چندان کند ، شهر بزرگی که بازی در آنجا برگزار می شد به همراه ماشین های متنوع و قدرتمند در کنار برگزاری مسابقات جذاب به خصوص Black List ، این بازی را به اثری به یاد ماندنی تبدیل کرد ...



نسخه موبایل این بازی فوق العاده زیبا را می توانید هم اکنون از سایت پاکت گیمز  به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید.







برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 602 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

در بازی دودل با کنترل و انجام حرکات زیگزاگ ماهرانه و دقیق دودل این چهارپای عجیب را هدایت می کنید تا بر روی کاغذ شطرنجی بالا و بالاتر رفته، از موانع و سیاه چاله ها جان سالم به در برده، دشمنان پیش رو را با پرتاب بمب هایی که بر روی بینی اش نصب است از بین برده تا در نهایت این سفر پر پرش خود را به اتمام برساند.


ویژگی های بازی پرش دودل:

- 8 دنیای باور نکردنی + 3 تخم مرغ مخفی عید پاک
- تخریب، حرکت، ناپدید شدن، امکان جابجایی و مجهز به سیستم انفجاری
- جت، کلاه پروانه، راکت ها و چشمه هایی که شما را به اوج پرواز می برند
- بشقاب پرنده ها، سیاه چاله ها و هیولاها!
- پریدن روی سر هیولاها و گرفتن امتیاز همانند بازی ماریو










برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

admin بازدید : 149 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)
برنامه رایگان سونی اریکسون پی سی سوییت، نرم افزاری رایگان برای اتصال گوشی های Sony Ericsson به کامپیوتر می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توان از اطلاعات گوشی بک اپ گرفته و یا فایل های روی گوشی را به کامپیوتر انتقال دهید و بالعکس. با استفاده از این PC Suite می توان با گوشی به اینترنت وصل شد.
admin بازدید : 143 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)
برنامه رایگان سونی اریکسون پی سی سوییت، نرم افزاری رایگان برای اتصال گوشی های Sony Ericsson به کامپیوتر می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توان از اطلاعات گوشی بک اپ گرفته و یا فایل های روی گوشی را به کامپیوتر انتقال دهید و بالعکس. با استفاده از این PC Suite می توان با گوشی به اینترنت وصل شد.
admin بازدید : 150 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود بازی پازلی تلاش زامبی zombie Quest در دو نسخه آندروید و جاوا در دسترس شماست. شما در بازی با ردیف کردن زامبی ها در ردیف های 3 تایی عمودی و افقی اقدام به نابود کردن آنها می پردازید.با نابود کردن هر سه زامبی امتیازی کسب می نمائید. نسخه جاوا zombie Quest مناسب با رزولوشن های 128x160، 176x220، 240X320، 330x240، 240x432، 360x640، 480x800 می باشد.


دانلود بازی پازلی تلاش زامبی zombie Quest نسخه آندروید و نسخه جاوا
 
دانلود در ادامه مطلب
admin بازدید : 151 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)
دانلود بازی سه بعدی موتور AE 3D Motor v1.0 برای گوشی های نوکیا ویندوز 7.5 - گیم پلی هیجان انگیز با بهره برداری آسان از افکت های و جلوه های صوتی زیبا می باشد. هدف شما در این بازی کورس گذاشتن با وسیله های نقلیه دیگر می باشد که با گذشت از هر وسیله نقلیه امتیازی بدست می آورید.با دانلود این بازی 3D از سایت یک موبایل فرصت خواهید یافت که هیجان تفریح در خیابان های شلوغ شهر را تجربه کنید.

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/img/d/d1/AE%203D%20Motor%20v1.0_L_www.yekmobile.com.jpg
 
دانلود در ادامه مطلب
admin بازدید : 180 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)
با این نرم افزار می توانید اطلاعات، تصاویر، ویدیو ها و غیره را بین ویندوز و اندروید به اشتراک بگذارید. هرچند هنوز Android Market گوگل از این نرم افزار پشتیبانی نمی کند اما باز هم می توانید صدها نرم افزار تست شده را با BlueStacks در ویندوز اجرا کنید. با این نرم افزار حتی می توانید میانبر نرم افزارهای اندرویدی مورد علاقه خود را برروی دسکتاپ قرار دهید تا به آنها دسترسی ساده و سریع داشته باشید.

برای دانلود نرم افزار BlueStacks App Player به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

در حال حاضر این نرم افزار تنها برروی سیستم عامل ویندوز کار می کند اما تولید کننده آن اعلام کرده که در حال ساخت نسخه Mac OS X آن است و به زودی امکان اجرای نرم افزارهای اندرویدی برروی سیستم عامل اپل نیز میسر خواهد شد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 530
  • بازدید ماه : 530
  • بازدید سال : 23,252
  • بازدید کلی : 560,847