loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 2121 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

سلام!

مدتی یک کارت تی وی ( در شکل فلش که گیرنده دیجیتال برای رایانه هست ) را خریداری کردم و از نرم افزار BlazeDTV برای دیدن کانال های صدا و سیما استفاده می کردم.

با چند مورد مشکل مواجه شدم:

1-فیلم ضبط شده را که پخش می کردم، تصویر پخش میشد اما صدا نداشت.

2-یک کانال ضبط می کرد و دیگر نمی توانستم سایر کانال ها را ببینم.

3-این نرم افزار پولی بود و بهمین دلیل نتوانستم آن را به نسخه بالاتر ارتقا بدم.

4-سرعت پایین BlazeDTV اعصابم را خرد کرده بود و حوصله ام را سر می برد.البته هنوز ازش استفاده می کنم.

 

این مشکلات ، بخصوص مورد اول باعث شد بگردم ببینم چه می توانم بکنم ، آیا یک نرم افزار خوب برای ضبط برنامه تلویزیون دیجیتال وجود دارد یا خیر؟

خیلی گشتم. موارد خوب و بدی پیدا کردم.چون خیلی وارد نبودم و تعدادی از این نرم افزار ها برای نسخه ویندوز نبود ، نتوانستم به نتیجه مناسبی برسم.

اما بلاخره متوجه شدم که با نرم افزار VLC ، می توانم ضبط کنم و ضبطم صدا هم داشته باشد.

قبل از ادامه بگم که مشکل نداشتن صدا ، بخاطر صدا و سیماست که صدا و تصویر انگار از هم جدا هستند و هر پلیری نمی تواند فیلم های ضبط شده را با صدا پخش بکند. نرم افزار VLC که با پسوند ts تصاویر را ثبت می کند ، دیگر این مشکل را مثل BlazeDTV ( که به پسوند mpeg ضبط می کند ) ندارد. مشکلی که بنظر می آید با پلیر خاص و یا یک بسته کدک مرتبط ، حل خواهد شد.

ادامه مطلب را برای طرز کار VLC و گیرنده دیجیتال بودنش ببینید...

admin بازدید : 405 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 127 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (1)
 مديا پلير پرقدرت  VLC Media Player 2.0.5

 


VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا 99 درصد فرمت ها را پشتیبانی کند.همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی به یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VLC Media Player  :

پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, ...
پخش انواع DVD ، VCD , Blu-Ray , Webcams and Streams
حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
محیط بسیار ساده و کاربر پسند
ارائه نرم افزار بصورت کاملا رایگان
پشتیبانی در زبان های مختلف
قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز ، لینوکس ، مکینتاش و ...
پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی

و ..

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 153 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

QQ-Player یک پخش کننده ی چند رسانه ای ساده با ویژگی های مفید است. این پلیر از فرمت های ASF، AVI، WMV، RM، SWF، IFO، VOB، MP3، OGG، WAV، WMA و FLAC و... پشتیبانی می کند.
همچنین این برنامه دارای نسخه ی اندروید برای موبایل ها می باشد.
از ویژگی های این برنامه: لیست پخش و اضافه کردن بوک مارک، حالت شافل، باز کردن CD و DVD، اندازه ی صفحه ی نمایش و چرخش، داشتن کانال های مختلف صوتی، تنظیم اکولایزر، پشتیبانی از زیر نویس.
علاوه بر این دارای تغییر ظاهر رابط کاربری، عکس گرفتن از صفحه ی نمایش، استفاده از ابزار فشرده ساز ویدئوها و تبدیل فرمت به 3GP و MP4 می باشد. این برنامه با استفاده از مقدار بسیار کم از منابع سیستم و زمان پاسخ دهی بسیار خوبی دارد. اگر فایلی برای پخش به کدک نیاز داشته باشد QQ-Player به صورت خودکار در چند ثانیه آن را دانلو می کند

admin بازدید : 142 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

Potplayer یک پخش کننده ي قدرتمند است که ليست قابل توجهي از فرمت ها را پشتيباني می کند و داراي تنظیمات بسیار زیادی است. سایت لایف هکر این پلیر را به عنوان بهترین پلیر ویندوز معرفی کرده است. اين برنامه درون خود یک ليست طولاني از کدک هاي صوتي و تصويري را دارا مي باشد که تقريباً قادر است هر فرمتي را که به ذهن شما مي رسد، با هر سایز و کیفیتی پخش کند.
Potplayer از صافی هاي صوتي، و زير نويسهای زبان های مختلف، از جمله فارسی ميباشد. این برنامه دارای پوسته های مختلف و زیباست و شما به راحتي مي توانيد پوسته ي آن را تغيير دهيد.
اگر دنبال يک دستگاه پخش چند منظوره و چند رسانه اي هستيد Potplayer انتخاب خوبی است. PotPlayer يک پخش کننده قدرتمند با پشتيباني از ده ها فرمت و طيف گسترده اي از گزينه هاي پيکربندي است.


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 134 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

xbmc پلیری رایگان، قدرتمند و بسیار زیبا برای پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار رایگان و متن باز قادر به اسکن فایل های بر روی کامپیوتر شما و ایجاد یک لیست اختصاصی از انها می باشد. از قابلیت های بسیار جالب این نرم افزار امکان حذف قسمت هایی از فیلم (سانسور) می باشد.

حجم: ۵۰٫۳ مگابایت


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 153 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 مدیریت فایلهای تصويري و مالتی مدیا با 8.40  Fresh View Fresh View  

8.40  Fresh View  نرم افزار بی نظیری برای مدیریت عکسها، ویدئوها و فایلهای صوتی شما می باشد. به کمک این برنامه به راحتی می توانید لیست فایلهای خود را مشاهده کنید و در صورت تمایل محتوای فایل ویدئویی خود را ببینید یا فایل صوتی را گوش کنید بدون اینکه آنها را به وسیله برنامه مورد نیازشان اجرا کنید. بدین ترتیب مرور فایلها برای شما بسیار آسان شده و می توانید فایلهای فراوانی را بدون اینکه سردرگم شوید مدیریت نمائید.

Fresh View از کم حجم ترین نرم افزار های مرور بیش از 86 فرمت مختلف از فایلهای تصویر ، صدا ، فیلم و آیکون میباشد.کاربران این نرم افزار می توانند به صورت بسیار سریع به غالب فرمتهای Multimedia دسترسی داشته باشند و حجم بسیار کم نرم افزار آن را جهت سیستمهای شلوغ و یا قدیمی ایده آل ساخته است.مشاهده تصاویر در این نرم افزار میتواند به صورت Slide Show نیز صورت گیرد و بیشتر خصوصیات پخش آن در حالت فوق نیز قابل تنظیم میباشد .

در این نرم افزار علاوه بر مشاهده فایلهای مولتی مدیا امکاناتی نیز برای تبدیل فایهای تصویری در نظر گرفته شده است . به طور مثال می توان تصاویر یاد شده را به صورت گروهی و یا انفرادی به فرمتهای JPG ، BMP ، TIF تبدیل نمود . و ضمن تبدیل نیز برخی مشخصات آن نظیر سایز ، ضریب فشرده سازی و … قابل تنظیم میباشد .

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 161 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

پخش كننده فيلم و موزيك رايگان ALLPlayer

ALLPlayer در واقع یک پخش كننده رایگان صدا و فيلم است با قابلیت پشتیبانی از تمامی فرمت ها. فرمت های MKV, DivX, Xvid, Flash, QuickTime, DVD, MP3, FLAC.

معمولا فرمت هایی هستند که کاربران از آن ها استفاده می کنند. AllPlayer این فرمت ها را به طور کامل پشتیبانی می کند. قابلیت هایی دیگر هم دارد که شاید در نرم افزار دیگری سراغ نداشته باشیم. یکی از آن ها به روزرسانی سریع نرم افزار است . قادر است بهترین عکس ها را از لحظات فیلم بگیرد و آن ها را ذخیره کند. این ابزار همچنین قادر است تا فیلم ها را به فرمت های رایج AVI و DivX تبدیل نماید. پوسته های مختلف برنامه که همراه این برنامه نصب میشود هم یکی دیگر از خصوصیات این ابزارکوچک به شمار می رود.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 134 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

xbmc پلیری رایگان، قدرتمند و بسیار زیبا برای پخش فایل های صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار رایگان و متن باز قادر به اسکن فایل های بر روی کامپیوتر شما و ایجاد یک لیست اختصاصی از انها می باشد. از قابلیت های بسیار جالب این نرم افزار امکان حذف قسمت هایی از فیلم (سانسور) می باشد.

حجم: ۵۰٫۳ مگابایت

سایت سازنده: www.xbmc.org

دانلود پلیر xbmc 11.0 با لینک مستقیم

admin بازدید : 148 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)


BS.Player محصول شرکت BS.Global نام نرم افزاری حرفه ای برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری است که به وسیله آن کاربران قادرند تا فرمت های مختلف صوتی و تصویری را اجرا نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی همانند Codec ها و دیگر ابزارها نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد. این نرم افزار باامكاناتي که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 137 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (1)

Foobar2000 پخش کننده حرفه ای فایل های صوتی است که کاملا رایگان و متن باز می باشد و بسایری از فرمت های محبوب را پشتیبانی می کند  و بهترین کیفیت پخش را در کار با این فرمت ها به کاربر ارائه می دهد . این نرم افزار تحت سیستم عامل ویندوز کار می کند.

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب

admin بازدید : 152 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (0)

نرم‌افزار بلندر یکی از مشهورترین برنامه‌ها برای کار های سه بعدی و انیمیشن است و معادلی قدرتمند و رایگان برای نرم‌افزار های غیر رایگانی مثل Maya و ۳Ds Max است. این برنامه به طرز عجیبی نسبت به مایا و تری دی مکس کم حجم است و برای آشنایی با قدرت آن فقط کافیست به نمونه‌هایی که با آن ساخته شده، در آدرسی که در ادامه این پست آمده مراجعه کنید. این برنامه با زبان پایتون ساخته شده و لذا برای استفاده از تمام امکانات آن نیازمند نصب Python است.

نمونه هایی از کار هایی که با بلندر انجام شده است

برخی از مزایای نرم‌افزار Blender:

  • رایگان (Freeware)
  • متن باز
  • نسبتاً کم حجم
  • پشتیبانی از تکنولوژی NURBS
  • امکان خواندن فایل‌های ۳ds، VRML و
  • پشتیبانی از B-Spline ها
  • دارای یک raytracer داخلی پر سرعت برای رندرینگ

لیست کامل امکانات بلندر

برخی از معایب نرم‌افزار Blender:

  • محیط کاربری نسبتاً پیچیده

حجم: ۱۰٫۵ مگابایت

سایت سازنده: http://www.blender.org

دانلود Blender با لینک مستقیم

admin بازدید : 165 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)
شايد كمتر كسى باشد كه در چند سال اخير با برنامه هاى كامپيوترى پخش فیلم و آهنگ سر و كار داشته است اما نام پخش كننده معروف Winamp را نشنيده باشد. Winamp يک پخش کننده‌ سريع و انعطاف پذير صدا و تصوير مى باشد که کار خود را با بالاترين کيفيت انجام مى دهد. اين نرم افزار قدرتمند قابليت پخش فايلهاي صوتي شما با پسوندهايOGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc, mp3 و فايلهاي تصويري با فرمتهاي AVI, ASF, MPEG, NSV را به خوبي اجرا ميكند.

شما ميتوانيد به جذابيت اين نرم افزار اضافه كنيد. با اضافه كردن پوسته هاي بسيار زيبا به اين برنامه ميتوانيد از آن لذت ببريد. قابلتهاي اضافه شده به اين ورژن از نرم افزار مي توان به به موارد زبر اشاره كرد: رقص نور های جذاب، کتابخانه فایلهای صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.


دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 150 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)
admin بازدید : 198 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

ساخت آلبوم از تصاویر برای ثبت خاطرات در میان کاربران محبوبیتی خاص دارد. همه خانواده ها دوست دارند تصاویر خود را با بهترین کیفیت ممکن و به صورتی زیبا برای همیشه به یادگار بگذارند. در این که نرم افزار های زیادی در زمینه ساخت این آلبوم ها وجود دارند شکی نیست. نرم افزار هایی که هرکدام قابلیت های متعددی دارند. اما اکثر این نرم افزارها شبیه به هم کار می کنند و تقریبا همگی با اندکی تفاوت آلبوم ها را پدید می آورند. حتما همه آلبوم های معمولی که در میان همه خانواده ها موجود است را دیده ایم که به مانند یک دفتر یادداشت خاطرات را به صورت عکس یادداشت می کنند. حالا با نرم افزار ساخت شرکت FlipAlbum همه می توانیم این گونه آلبوم ها را پدید بیاوریم اما به صورت الکترونیکی. FlipAlbum Pro نام نرم افزاری است که با دارا بودن قابلیت های متعدد به کاربران این اجازه را می دهد تا دفتر خاطراتی از تصاویر خود به جای گذارند. این نرم افزار به کاربرانش این اجازه را می دهد تا یک آلبوم واقعی را برای خود تداعی کنند. می تواند این آلبوم ها را به صورت فیلم درآورده و روی انواع لوح فشرده رایت نماید. Template های آماده بسیار زیبایی برای اهداف مختلف دارد و با Wizard خود به کاربر این قابلیت را می دهد تا به سادگی و بدون کوچک ترین سختی آلبوم هایی زیبا را پدید آورند. می توان برروی آلبوم ها موزیکی دلنشین هم قرار داد تا لذت مشاهده آلبومی واقعی تداعی شود. این نسخه از نرم افزار به طور فوق العاده ای با ویندوز محبوب ویستا هماهنگی دارد و برای این ویندوز بهینه سازی شده است. حتما از دانلود و استفاده این نرم افزار بسیار فوق العاده برای نگهداری تصاویر خود راضی خواهید شد.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 161 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

ساخت دی وی دی های اسلاید شو امروزه به امری بسیار عادی میان  کاربران تبدیل شده است. تعدد نرم افزارهایی که در این زمینه وجوددارند باعث شده تا هرکاربری به سادگی بتواند با چند کلیک ساده بهترین لوح های اسلاید شو را پدیدبیاورد. به طوری که در انواع پلیرها قابل نمایش باشد. از میان این ابزارها نرم افزار با نام Photo DVD Maker می تواند با استفاده از قابلیت هایی که دارد زیباترین اسلایدشو های تصویری را طراحی کرده به صورتی که برروی انواع پلیرها قابل اجرا و نمایش باشد. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر ، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. کیفیت در ساخت اسلایدشو ها بسیار بالا بوده و نهایت کیفیت را در تصاویر به نمایش می گذارد. در رایت هم می توان هم از سی دی و هم از دی وی دی استفاده کرد، قابلیت رایت به صورتی که برروی انواع پلیرها هم قابل نمایش باشد در نرم افزار گنجانده شده است. محیط کاربرپسند نرم افزار همراه با استفاده بسیار آسان هم دو قابلیت مهم دیگر این ابزار به شمار می رود. .

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 166 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

player یک نرم افزار همه منظوره پخش انواع فورمت های دیجیتال میباشد که به شما این امکان را میدهد آنجه را که میخواهید پیدا کنید و پخش کنید. امروزه با گسترش اینترنت و افزایش کاربران و بالا رفتن سرعت ارباطات اینترنتی شبکه های تصویری و صوتی تحت وب رفته رفته جای خود را در میان رسانه باز کرده اند. real player یکی از قدیمیترین نرم افزار های پخش آنلاین تلویزیون و رادیو اینترنتی است. این نرم افزار قادر به پخش بیش از 3200 ایستگاه رادیو است. نسخه جدید شامل قابلیت های جدیدی در قسمت اکولایزر صوت و تصویر و همچنین اضافه شده یک Radio Tuner هست همچنین در هنگام نصب به شما امکان نصب نوار ابزار real player بر روی اینترنت اکسپلورر داده خواهد شد. با کمک real player میتوانید ویدئو ها و موزیک های مورد علاقه خود را در اینترنت جستجو کنید و در صورت امکان آن ها را خریداری کنید که البته این قابلیت در ایران زیاد کاربرد ندارد. گذشته از قابلیت های آنلاین این نرم افزار قادر به پخش انواع فورمت های رایج صوتی و تصویری است و به جای نرم افزار های Winamp و jet Audio شما از این نرم افزار نیز میتوانید استفاده کنید. احتمالاً با فایل های فورمت ra. و یا ram. برخورد کرده اید این دو فورمت از اصلی ترین فورت های مورد پشتیبانی این نرم افزار هستند.

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 168 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)

نرم افزار GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار:
- نصب codec های داخلی و عدم نیاز کاربر به نصب codec بصورت جداگانه
- پخش اکثر فرمت ها حتی swf
- قابلیت FullScreen Stretched که نمایش ویدئوهای کشیده (Wide) را ساده تر می کند
- تنظیم روشنایی و کنتراست ویدئو در حین پخش
- تنظیم سرعت پخش فایل
- اعمال فیلترهای مختلف برروی ویدئو بصورت RealTime شامل Blur، Noise Reduction و ...
- امکان Capture کردن، گرفتن تصوی از ویدئو در حال پخش
- Play List قدرتمند و قابل انعطاف
- نمایش زیرنویس با امکان تنظیم جنبه های مختلف نمایشی
- امکان Zoom و Pan
- قابلیت تعویض پوسته
- و...

دانلود(حجم فايل4.14مگابايت)

admin بازدید : 191 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (0)
نرم افزار تبدیل فرمت های تصویری Allok Video Converter v4.4.1117
برای تبدیل فرمت های تصویری نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که هریک قابلیت های متفاوتی دارند و مطمئنا فرمت های خاصی را پشتیبانی می کنند. اما کمتر نرم افزار هم پیدا می شود که بتواند از تقریبا تمامی فرمت های رایج پشتیبانی نماید ؛ یکی از نرم افزارهایی که قادر است علاوه بر پشتیبانی از تمامی فرمت ها کار تبدیل را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد Allok Video Converter نام دارد. این نرم افزار قدرتمند که بیشتر به یک بسته نرم افزاری شبیه است بدون هیچ گونه افت کیفیتی فرمت ها را تبدیل می نماید. جالب است این ابزار واسط کاربری فوق العاده ساده ای هم دارد که کمک می کند تا کاربر هرچه سریعتر به اهداف خود در زمینه تبدیل دست یابد.
Allok Video Converter قادر است تا کار تبدیل فرمت ها را طوری انجام دهد تا کاربر بتواند با انواع پلیرها کار پخش را انجام دهد. پشتیبانی از سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل نظیر iPod، iPhone،XBOX و ... را نیز دارا می باشد. همچنین می توان با استفاده کار تغییر کیفیت در صوت یا تصویر را انجام داد ، این عمل وقتی اهمیت پیدا می کند که با هدف تغییر حجم برای استفاده در انواع سیستم های صوتی و تصویری انجام پذیرد.
 
دانلود در ادامه مطلب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 470
  • بازدید ماه : 470
  • بازدید سال : 23,192
  • بازدید کلی : 560,787