loading...
p30dllنرم افزار-موبايل-كليپ-بازي-برنامه-تم-كتاب-ترفند
admin بازدید : 142 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

eagleget-1.1.8.1EagleGet یک نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند و همه کاره است. این نرم افزار نه تنها می تواند ویدیوهای آنلاین سایت‌هایی مانند آپارات و یوتیوب را دانلود کند، بلکه از پروتکل های HTTP، HTTPS ، FTP، MMS و RTSP نیز پشتیبانی می‌کند.

رابط کاربری کاربری خوب و بصری EagleGet موجب می‌شود که هم کاربران مبتدی و هم حرفه ای ها، آن را دوست داشته باشند.
این نرم افزار فرمت‌هایی مانند EXE, ZIP, MP3, MP4, WAV, PDF, AAC, FLAC, OGG و بسیاری از فرمت‌های دیگر را به صورت اتوماتیک برای دانلود شناسایی می‌کند.

admin بازدید : 223 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)
google-chrome-33.0.1750.154-stableGoogle Chrome مرورگری پرقدرت، که ترکیبی از طراحی بسیار ساده و تکنولوژی پیشرفته است. شاید تا چند سال پیش، رقابت در این زمینه فقط بین فایرفاکس و مایکروسافت اینترنت اکسپلوره بود اما در سال 2008 موتور جستجوگر عظیم گوگل تصمیم به ورود در این میدان رقابت می گیرد و در این سال یک مرورگر به نام کروم را وارد بازار می کند.
شاید بارزترین ویژگی این مرورگر نصب بسیار ساده و آسانش باشد که تنها با چند بار کلیک کردن بر روی دکمه ی "Next" نصب این مرورگر به پایان می رسد. دیگر ویژگی مثبت و منحصر به فرد این مرورگر این است که در هنگام باز بودن چند پنجره و فعال بودن فرآیندهایشان، وقتی یکی از آن ها از کار می افتد و یا به عبارت دیگر هنگ می کند هرگز تمامی مرورگر از کار نمی افتد، نیازی به بستن کل مرورگر نیست و در نتیجه به فعالیت دیگر پنجره ها آسیبی وارد نمی شود.

admin بازدید : 136 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

win-patrol-30.5.2014.0WinPatrol یک نرم افزار امنیتی سبک جهت محافظت در برابر کرم ها، تروجان، کوکی ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، جاسوس افزارها و ... می باشد.
در نگاه اول، این ابزار، دارای مقدار زیادی از گزینه ها و بسیاری از ویژگی های است که شما واقعا نمی دانید که کدام یک را باید کلیک کنید ولی با این حال، تمام توابع با نظم خاصی  در تب خودش قرار گرفته و هر یک با تنظیمات موجود سازماندهی می شوند.
از طریق زبانه اختصاص داده شده  به راحتی می توانید  عملیات های در حال اجرا  را مدیریت کنید و اطلاعاتی مانند اندازه فایل و ماژول را پیدا کنید.
همچنین این امکان را می دهد که کوکی های اینترنت اکسپلورر و یا فایرفاکس را تنها با یک کلیک مدیریت کنید.
علاوه بر این، به محض رسیدن برخی از نرم افزارهای جاسوسی به کامپیوتر و تلاش آنها برای مخفی کردن فایل های مخرب، این برنامه اجازه دسترسی به آن فایل ها را به کاربر می دهد.
این نرم افزار رایگان بسیار سبک و کار با آن برای افراد مبتدی هم آسان است.

admin بازدید : 134 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)
Pegasus Mail 4.70

Pegasus Mail نرم افزار رایگان برای نامه های الکترونیکی شما می باشد که قابلیت استفاده چند کاربره بر روی یک کامپیوتر را نیز داراست. این نرم افزار از سال ۱۹۹۰ میلیون ها کاربر را به خود اختصاص داده است و سرعت بالایی دارد و بسیار قوی است این نرم افزار احتیاج به سرور یا کامپوننت اضافی ندارد و توسط پروتکل های استاندارد SMTP , IMAP و  POP3 ایمیل ها را دریافت و ارسال می کند.

پگاسوس یک محصول اثبات شده است که از زمان انتشار خود مورد استفاده میلیون ها کاربر قرار گرفته است. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به قدرت بالا و حجم و سرعت کم اشاره کرد .

پگاسوس به تنهایی یک سیستم پست الکتونیک  کامل است و به سرور های اضافی نیاز ندارد واز آن میتوان برای ارسال و دریافت پست الکترونیک مبتنی بر تمام پروتکل های اینترنتی می باشد.

admin بازدید : 167 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

شبكه اجتماعي تمشك يك جامعه مجازي مي باشد براي ارتباط برقرار كردن شما با دوستان،آشنايان،همكاران و...تا در اين بستر بتوانيد دانش ،اطلاعات،آموخته ها،نظرات،عقايد و ...را با ديگران به اشتراك بگذاريد و باز خورد آن را دريافت كنيد . راهنمايي:(جهت ثبت نام در شبكه بر روي گزينه عضويت كليك كرده و اطلاعات را وارد نماييد در قسمت كد امنيتي نيازي به وارد كردن كد نيست و بدون وارد كردن كد دكمه ثبت نام را كليك كنيد)


و همچنين آدرس خود شبكه

www.tameshk.xzn.ir

دانلود نرم افزار آندرويد شبكه

admin بازدید : 194 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)
قدرتمندترین نرم افزار طراحی وب با Aptana Studio

Aptana Studio یک نرم افزار حرفه ای و باز متن برای طراحی وب و ساخت برنامه های کاربردی می باشد. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند توسعه وب بوده و انجام کار را برای شما آسان و سریع می سازد. Aptana Studio شامل قابلیت های گسترده ای برای ساخت برنامه های Ruby و Rails, PHP, و Python همراه با ویرایش کامل HTML, CSS و javascript می باشد. توسط این نرم افزار می توانید برنامه تحت وب خود را در یک محیط یکپارچه، توسعه داده و تست کنید. همچنین این نرم افزار از جدیدترین مشخصات تکنولوژی مرورگر مانند HTML5، CSS3، javascript پشتیبانی می کند. آیا از ابزارهای سنتی و قدیمی مانند Adobe Dreamweaver و Front page خسته شده اید و به دنبال ابزاری کارآمدتر هستید؟ آیا مایلید هرچه بیشتر به سمت نرم افزارهای رایگان و اوپن سورس حرکت کنید؟ توسط این نرم افزار قدرتمند می توانید به سرعت و به راحتی صفحات وب حرفه ای طراحی کنید. حتما شما نیز همانند ما پس از خواندن کامل این مطلب و یا کار با این نرم افزار به این نتیجه می رسید که این بهترین ابزار طراحی وب است. همان طور که می دانید ابزارهای گران قیمتی مانند Adobe Dreamweaver حتی یک چهارم ویژگی های این نرم افزار را ندارند، پس بیشتر از این نخوانید و آپتانا را دانلود کنید و طعمی جدید از طراحی وب را بچشید!

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aptana Studio:
- پشتیبانی از سطح گسترده ای از زبان های برنامه نویسی تحت وب
- مرتب کردن کد به صورتی که کد در نهایت خوانایی نوشته می شود
- خاصیت تکمیل خودکار توابع آن زبان
- پشتبیبانی از کتابخانه های جاوا اسکریپت همانند جی کوئری
- نمایش نتیجه کار در خود ویرایشگر
- دارای وب سرور داخلی
- نمایش نحوه پشتیبانی مرورگرهای مختلف از کدهای سی اس اس و جاوا اسکریپت
- غلط گیری از کد شما به هر زبان
- کنترل ورژن
- قابلیت ارتباط با دیتابیس
- پشتیبانی از CSS3 و HTML5
- قابلیت گسترش و اضافه کردن پلاگین
- پشتیبانی از PHP، Ruby و Python
- کنترل پروژه و فایل های آن
- پشتیبانی از زبان فارسی
- قابل نصب در سیستم های 32 بیتی و 64 بیتی
- قابل نصب در ویندوز XP و ویندوزهای جدیدتر از آن نظیر ویستا، 7، 8 و …

admin بازدید : 171 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

آخرين نسخه نرم افزار Flash Player 11.8 Beta محصول شرکت ادوب برای اجرای فایل های فلش (با پسوند swf) می باشد. پس از نصب فلش پلیر فایل های فلش در مرورگر های اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا و … قابل اجرا می باشند. فلش پلیر در دو نسخه برای مرورگر IE و مرورگرهای غیر اینترنت اکسپلورر (Firefox,Chrome,Opera و …) عرضه شده است.

 

admin بازدید : 156 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)
مرورگر فایرفاکس Firefox 23.0 Beta 3

Firefox 23.0  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات قرار داده شده است.

بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند:

توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox 23.0 و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. فایرفاکس مجهز به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده را دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه، همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox 23.0 با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox:

- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل

- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب

- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)

- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت

- جلوگیری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان

- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup – bloker)

- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی

- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها

- استفاده ساده تر از نرم افزار

- پشتیبانی از HTML نسخه ۵

- پشتیبانی از نسخه ۳ CSS

- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM

- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه

- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات

- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)

- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها

- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده

- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند

- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف

برخی خصوصیات جدید فایرفاکس:

- کاهش قابل توجه مصرف حافظه موقت (رم) سیستم

-افزایش سرعت راه‌اندازی برنامه

- افزایش سرعت بارگذاری وب‌سایت‌ها

-بهبود هماهنگ‌سازی اطلاعات مرورگر میان نسخه‌های مختلف فایرفاکس

- افزایش سرعت رابط کاربری

- پشتیبانی از مک‌او‌اس‌ایکس

- بهبود اسکرول‌بار

- پایداری بیشتر مرورگر

admin بازدید : 134 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)
اتصال به پنل هاست با Core FTP LE

 

 

نرم افزار های اف تی پی مختلفی جهت انتقال فایل ها وجود دارند که هر کدام نسبت به دیگری برتری و مزیت هایی نیز دارند , یکی از ویژگی های مهم و ملاکهای انتخاب این نرم افزار ها سرعت و امکانات ان می باشد .

هم اکنون  قصد معرفی نرم افزار Core FTP LE 2.2 را داریم . این نرم افزار رایگان ویندوز دارای هر گونه  امکانات سرویس گیرنده FTP که کاربران به آن نیاز دارند می باشد؛ امکاناتی شبیه SFTP (SSH), SSL, TLS, IDN , یکپاچه ساز مرورگر, انتقال فایل بین دو سایت. قابلیت resume در انتقال فایل , پشتیبانی از  drag and drop , دارای firewall  و commands های سفارسی  و…. از دیگر ویژگی های این نرم افزار که ان را نسبت به بقیه نرم افزار های مشابه برتری میدهد امن و قابل اطمینان بودن , سرعت بالا  , بروز رسانی خودکار و… می باشد . این سرویس همچنین یک روش امن از طریق SSL، TLS، SFTP را برای آپلود / دانلود فایل از سرور FTP دارد. 

 

برخی ویژگیهای کلیدی نرم افزار Core FTP LE 2.2  عبارتند از : 

-  رمزگذاری و رمزگشایی فایل ها به سرور با استفاده از آخرین روش های رمز نگاری

- زمانبندی انتقال اف تی پی (مراقبت) بدون نیاز به خدمات اضافی

- هشدار از طریق ایمیل

- پشتیبانی از فایل های فشرده – فشرده سازی و فایل هایی که محافظت می شوند

- قابلیت  پشتیبان گیری جهت امن تر کردن FTP

جابجایی اطلاعات بین سرور سایت های مختلف

- قابلیت Resume آپلود

- امنیت بالا در جابجایی و آپلود فایل

- ویرایش فایل ها

- دانلود و آپلود فایل با بالاترین سرعت

- نصب آسان و حجم کم

admin بازدید : 205 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)
آخرين نسخه مرورگر اینترنت اپرا Opera 15.00
سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین!  Opera 15.00  اپرا  این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Opera:
- میانبر سفارشی جستجو
- امکان جستجوی پیشرفته در تمامی سایت های مطرح در زمینه جستجو
- بلاک کردن پیشرفته محتویات صفحات
- پیشگیری هوشمندتر از pop-up
- ابزار حرفه ای جهت دریافت ایمیل و پشتیبانی از سیستم های ایمیل POP/IMAP
- قابلیت خواندن فید های RSS/Atom
- قابلیت اعمال تنظیمات مخصوص برای هر سایت
- نمایش پیش نمایش صفحات با نگهداشتن ماوس بر روی tab ها
- کاهش بار اضافی بر روی حافظه سیستم
- پشتیبانی از دریافت فایل های بزرگتر از ۴ گیگابایت
- امکان استفاده از وب سایت Opera برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از Spyware
- استفاده از تکنولوژی Tabbed browsing نمایش پنجره ها در یک پنجره
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- پوسته های متفاوت و زیبا
- نگهداری از رمزهای عبور در محیطی با امنیت بالا
- امکان گفتن دستور به برنامه و اجرای آن توسط Opera
- نصب سریع و آسان
- افزایش سرعت باز شدن برنامه
- کاهش سرباری حافظه سیستم
- بهبود پشتیبانی از استانداردهای وب
- قابلیت اجرای برنامه از طریق صدای کاربر
- قابلیت پشتیبانی دریافت فایل های با حجم بالاتر از ۴ گیگابایت
- قابلیت Speed Dail برای دسترسی سریع به صفحات وب محبوب و دوست داشتنی
 

admin بازدید : 135 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)


امروز دیگر بعید به نظر می رسد با وجود گسترش استفاده از اینترنت و ویندوز کسی Internet Explorer را نشناسد! همان مرورگری که Web Developer ها یا طراحان وب را دیوانه کرده بود اما این بار مایکروسافت ایرادات موجود را برطرف کرده و من هم مثل اکثر طراحان یه نفس راحت کشیدم!

در ادامه میتوانید Installer این مرورگر رو دانلود کنید.

admin بازدید : 162 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
خاموشی خودکار - برنامه ها

Autoshutdown برنامه ای ساده برای برنامه ریزی خاموشی سیستم. این برنامه نیاز به نصب ندارد و فقط کافیست که آن را اجرا کرده و ساعت مورد نظر را برای خاموشی تنظیم کرده.
آیکن برنامه در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد و اگر زمان خاموشی را تنظیم کرده باشید به صورت چشمک زن نمایان خواهد شد .

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 242 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
آیروموزیک - برنامه ها

آیروموزیک نرم افزاری است که نقش یک سایت موزیک را به طور کامل و با سرعت بیشتری برای شما ایفا می کند. با استفاده از آیروموزیک لیست آهنگ های روز را در سریع ترین زمان ممکن مشاهده کرده، با چندین کیفیت متفاوت آنلاین گوش کنید و یا به صورت رایگان دانلود کنید.

ویژگی ها:
- پخش آنلاین آهنگ ها در کیفیت های متفاوت
- دانلود با سرعت بالا بدون نیاز به نرم افزار های جانبی
- جستجوی پیشرفته در بین آهنگ ها
- پخش آفلاین آهنگ های دانلود شده
- نمایش کاور آهنگ ها
- نمایش آهنگ ها در دسته های تک آهنگی و آلبوم
- نمایش دسته بندی آهنگ ها بر اساس نام لاتین یا فارسی
- بروز رسانی خودکار

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 243 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (0)

جدیدترین نسخه مرورگر محبوب و قدرتمند فایرفاکس از طرف بنیاد موزیلا عرضه گردید. ویژگی جدیدی که در این نسخه به این مرورگر اضافه شده، قابلیت نمایش فایل های PDF بصورت توکار (Built-in PDF Viewer) هست. با وجود این امکان دیگر بدون نیاز به نرم افزارهایی مانند ادوب ریدر یا فاکس ایت ریدر میتوانید فایل های PDF را در اینترنت مشاهده کرده و در صورت نیاز دانلود نمایید. همچنین سرعت شروع Firefox نیز در این نسخه بهبود یافته است.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 172 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (1)

Camfrog Video Chat نرم افزار رایگانی است که امکان چت و ارتباط تصویری را با دوستانتان فراهم می کند. این برنامه برای چت ویدیویی طراحی شده است و تمرکز بر روی توابع چت تصویری پشرفته و همچنین ارتباط صوتی با کیفیت بالا و پخش ویدیو دارد.
پنجره اصلی شامل لیست تماس ها می باشد و مانند دیگر ابزار های پیام رسانی فوری پیشرفته مانند یاهو و مایکروسافت دیده می شود. شما می توانید به چت روم های ویدیویی بروید و در یک محیط کاملاً سازمان یافته، با افراد جدید، دیدار، بحث و تبادل نظر نمایید. این نرم افزار رایگان دارای ابزار حفاظت از حریم خصوصی است و دارای گزینه کنترل است که به پدر و مادر اجازه می دهد تا دسترسی کودکان خود را محدود کنند. کار با این ابزار گفتگوی اینترنتی بسیار آسان است و رابط کاربری ساده و خوبی دارد که همه چیز را بسیار ساده تر می کند.

شما نیاز به یک کامپیوتر فوق العاده برای اجرای این نرم افزار ندارید، اما به خاطر داشته باشید که نیاز به یک وب کم جهت برقراری ارتباط ویدیویی خواهید داشت. Camfrog توانایی ایجاد اتاق چت ویدیویی را دارد که با این ویژگی می توانید ویدیو کنفرانس هایی را با چند کاربر ایجاد کنید.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 405 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 143 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

Maxthon یکی از مرورگرهای مطرح و قدرتمند دنیای اینترنت می باشد که به کاربران خود ابزار و امکاناتی را می دهد تا برای وب گردی و مشاهده وب سایت های مورد نظر بهترین حالت را در اختیار داشته باشند. این مرورگر قدرتمند از ابزارهایی همچون ابزار پرکردن فرم ها به صورت خودکار ، Feed Reader ، ابزار مدیریت علاقه مندی های حرفه ای برای مدیریت بر Bookmark ها ، ابزار Screen Capture پیشرفته و … برخوردار می باشد.

 

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 138 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)
مرورگر قدرتمند و انعطاف پذیر  Maxthon Cloud Browser 4.0.3.2000 RC

 

قصد داریم مروگر نوظهور و پرتوان  Maxthon Cloud Browser 4.0.3.2000 RC را به طراف داران وب گردی پر سرعت معرفی کنیم این مرورگر توسط یک تیم آسیایی و  بر پایه webkit برنامه نویسی شده و از امکانات قابل توجهی نسبت به دیگر رقبای خود بهره می گیرد. امیدواریم از این نرم افزار لذت ببرید.

Maxthon Cloud Browser 4.0.3.2000 RC مرورگرقدرتمند و انعطاف پذیری است که از قدرت و هسته  مرورگر IE (مرورگر intenet explorer ویندوز)استفاده کرده و بر خلاف آن دارای قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی میباشد. نکته قابل توجه این است که این مرورگر تقریبا ۶۵% از رم شما را کمتر از کاوشگر ویندوز اشغال میکند از این رو مانع کاهش سرعت در سیستم می شود. 


قابلیت های مرورگر   Maxthon Cloud Browser 4.0.3.2000 RC

  • دفتر چه یاداشت داخلی
  • توانایی تهیه اسکرین شات یک پارچه از سراسر یک صفحه وب
  • توانایی انتخاب رنگهابی به کار رفته در محیط وب
  • توانایی دانلود فایل های ویدئویی (flv,mp4,wmv) موجود در صفحات *
  • اجرای فایل های ویدئویی در صفحه پاپ آپ
  • امکان قطع صدای موسیقی بگراند صفحات وب
  • مجهز به علاقه مندی های آنلاین
  • مدیریت قدرتمند RSS
  • قابلیت ترجمه صفحات
  • فیلد خودکار قدرت مند
  • سرعت بسیار بالا
  • پشتیبانی ار تمام افکت های CSS3 و HTML5
  • استفاده کم از رم و سی پی یو
  • موتور جاوای پرتوان
  • و...

  • با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 173 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)
مسنجر همه كاره  Trillian

نرم افزار قدرتمندو رايگان Trillian Astra ابزاری است جالب که به شما این امکان را می دهد تا از نصب مسنجرهای گوناگون در سیستمتان خودداری کنید زیرا این نرم افزار تمامی مسنجرها را در خود خلاصه کرده است و از مسنجر های معروفی چون AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger, IRC و … پشتیبانی می کند.شایان ذکر است نرم افزار فوق یکی از معروفترین برنامه ها در زمینه خود نیز می باشد.

 

ویژگی های اصلی برنامه Trillian Astra :


– دسترسی به AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger و IRC

– قابلیت گفتگو با دیگر کاربران در سایر برنامه های پیام رسان

– دارا بودن شکلک های تمامی سرویس های پیام رسان

– امکان دسترسی به سرویس ها به صورت همزمان

– بدون وجود تبلیغات اضافی مسنجرها

– محیط بسیار زیبا و سرگرم کننده

– بهینه سازی سرعت نرم افزار در سیستم

– رفع مشکلات نسخه های قبلی این نرم افزار

– قابلیت استفاده از اکانت های دیگر نرم افزارهای پیام رسان

– توانایی ارسال و دریافت فایل از طریق این نرم افزار به دیگر کاربران

– امکان برقراری ارتباطات تصویری به وسیله WebCam

 

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 135 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

Opera مرورگری سریع و با امکانات بسیار زیاد می باشد که با سرعت بالا صفحات وب را برای شما بارگذاری می کند. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد.

 

Opera

 

Opera, The most full-featured Internet power tool on the market, Opera includes pop-up blocking, tabbed browsing, integrated searches, and advanced functions like Opera’s groundbreaking E-mail program, RSS Newsfeeds and IRC chat. And because we know that our users have different needs, you can customize the look and content of your Opera browser with a few clicks of the mouse. Opera is designed with your life in mind. The day is short and productivity is essential, so let the Opera Web browser help you tackle your ‘to do’ list


Download 32-bit
Download 64-bit

سایت سازنده:

www.opera.com

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 129 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

Comodo IceDragon یک مرورگر اینترنت سریع و همه کاره است که بر پایه ی Mozila firefox طراحی شده است و کاملاً با پلاگین ها و الحاقات فایر فاکس سازگار است. این مرورگر ترکیبی از قابلیت های فایرفاکس با امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی می باشد. آیس دراگون لینک ها را پس از اسکن کردن مخرب بودن آن صفحه را قبل باز کردن آن صفحه به شما اعلام می کند. برای اسکن یک صفحه بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه ی اسکن را بزنید. همچنین در این برنامه شما می توانید یک لینک را به آسانی به اشتراک بگذارید. این نرم افزار دارای رابط کاربری زیبا و همچنین کاربردی می باشد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 132 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)


Opera یک مرورگر اینترنتی فوق العاده با سرعت بالا است.
مرورگرهای اینترنت، با سرعتی که برای بارگذاری صفحات وب دارند شناخته می شوند که اپرا (Opera) یکی از پرسرعت ترین آنهاست و این دلیل رقابت این مرورگر با مرورگرهای دیگر است.
اپرا دارای یک رابط کاربری جذاب است و به کاربران این اجازه را می دهد که با یک کلیک تم های مورد نظر را دریافت کنند. علاوه بر این شما می توانید همه تنظیمات را مانند رنگ بندی و ... به دلخواه خود تغییر دهید.
یکی از ویژگی های جالب توجه این مرورگر، مجموعه ی اپرا توربو (Opera Turbo) می باشد که به طور خاص برای سریعتر بارگذاری کردن صفحات وب طراحی شده است. این ویژگی به خصوص برای کسانی طراحی شده است که سرعت اینترنت پایینی دارند.
اپرا دارای بسته نرم افزاری لازم جهت محافظت در برابر پاپ آپ (pop-ups) و سایر نرم افزارهای مخرب آنلاین می باشد.
همچنین سایتهایی که خطرناک تشخیص دهد را به شما هشدار می دهد.
اپرا این اجازه را به شما می دهد که کوکی ها را رد و یا قبول کنید.
در کل این نرم افزار یک مرورگر کامل برای تمام کاربران می باشد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 140 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

با Orbit Downloader می توانید به راحتی دانلود خود را مدیریت کنید.این برنامه دانلود موسیقی، فیلم و ... را برای کاربر سریعتر و راحت تر می کند و تا حد زیادی سرعت دانلود را بهبود می بخشد.
اربیت رابط بسیار ساده ای دارد، که کار را با آن بسیار راحت می کند. پنجره اصلی  این برنامه تمام گزینه های معمول مورد نیاز برای رسیدگی به دانلود، از جمله گزینه شروع، مکث، توقف، حذف کردن، به علاوه برخی از ویژگی های اضافی از قبیل زمانبندی و تغییر نام فایل را دارد.
این نرم افزار تقریبأ با تمامی مرورگرها از جمله فایر فاکس،اپرا،گوگل کروم و ... سازگاری دارد.


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 141 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

Mozilla Firefox مرورگری است با ده ها ویژگی جدید، که یک تجربه خوب با ارائه سریعتر و امن تر و قابل تنظیم جهت نمایش وب ها برای کاربران به ارمغان می آورد.
این برنامه یک مرورگر متن باز است که به خوبی طراحی شده است و برای مرور و دیدن سایت ها سرعت بالایی دارد و بسیار قدرتمند است.
فایرفاکس دارای ویژگی های بسته نرم افزاری  شامل بوک مارک های هوشمند، بررسی املا، مرور خصوصی، مدیریت دانلود، افزایش پیدا کردن، گروه بندی تب (زبانه مربوط به جمع آوری و سازماندهی آنها) می باشد.
موزیلا فایر فاکس دارای یک رابط جدول بندی شده است که باز شدن صفحات متعدد در یک زمان را آسان می کند.این مرورگر این امکان را به شما می دهد که تمام تنظیمات را به دلخواه خود تغییر دهید.


با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 171 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید سایت خود را در مرورگری ذخیره کنید و از آن در مرورگرهای دیگر هم استفاده کنید و تنها را هم کپی کردن آدرس در مرورگر دیگر و ذخیره کردن آن بوده.حلا ما برای شما راه حلی داریم:

Transmute یک نرم افزار جالب و کابردی است که به شما این امکان را می دهید که بتوانید سایت های را که bookmark یا favorate کرده اید را میان مرورگرها Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Internet Explorer, Safari, Opera, Flock, Seamonkey و Chromium  جا به جا کنید و می توان گفت که همه ی مرورگرهای معروف به جز maxton رو پشتیبانی میکند.

همچنین این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری از آدرس ها رو هم داره.

حجم : 2.4 مگابایت

dlbtn جابه جایی url های مورد علاقه میان مرورگرها ی مختلف   Transmute 2.5

admin بازدید : 142 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

transmute2 جابه جایی url های مورد علاقه میان مرورگرها ی مختلف   Transmute 2.5

احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید سایت خود را در مرورگری ذخیره کنید و از آن در مرورگرهای دیگر هم استفاده کنید و تنها را هم کپی کردن آدرس در مرورگر دیگر و ذخیره کردن آن بوده.حلا ما برای شما راه حلی داریم:

Transmute یک نرم افزار جالب و کابردی است که به شما این امکان را می دهید که بتوانید سایت های را که bookmark یا favorate کرده اید را میان مرورگرها Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Internet Explorer, Safari, Opera, Flock, Seamonkey و Chromium  جا به جا کنید و می توان گفت که همه ی مرورگرهای معروف به جز maxton رو پشتیبانی میکند.

همچنین این نرم افزار قابلیت پشتیبان گیری از آدرس ها رو هم داره.

حجم : 2.4 مگابایت

dlbtn جابه جایی url های مورد علاقه میان مرورگرها ی مختلف   Transmute 2.5

admin بازدید : 188 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

شبیه ساز شبکه NetEmul 1.0

شبكه‌كردن 2 رایانه به یكدیگر كار چندان سختی نیست و ممكن است به‌دلیل كوچك بودن ابعاد شبكه، توجه ناكافی به جزئیات كار نیز مشكلات خاصی را برای شما به‌وجود نیاورد. اما وقتی شبكه‌ها در ابعاد بسیار وسیع‌تری پیكربندی شود، یك ایراد بسیار كوچك و بی‌توجهی به نكته‌ای هرچند ناچیز، می‌تواند مشكلات زیادی را برای شبكه شما به‌وجود آورد. نرم‌افزار NetEmul به شما این امكان را می‌دهد تا شبكه‌هایی شامل چند صد رایانه را كه توسط چند هاب، سوئیچ و روتر به یكدیگر متصل شده‌ است، طراحی و پیكربندی كرده و پس از آن با یك كلیك ماوس، به تست عملكرد شبكه خود بپردازید. در این نرم‌افزار هر رایانه می‌تواند چند كارت شبكه داشته باشد و هر طور كه شما بخواهید می‌توانید عملیات كابل‌كشی میان رایانه‌ها و دیگر تجهیزات شبكه را به‌انجام برسانید.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 177 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

آخرين نسخه نرم افزار ویدئو چت Camfrog Video Chat

Camfrog Video Chat یکی از بزرگترین و جدیدترین نرم افزارهای مسنجر و ویدئو کنفرانس است که در آن دیگر نه از تبلیغ خبری هست و نه از لینکهای مخرب و آلوده که شما به آسانی میتوانید در محیطی امن و آرام به چت با دوستان خود مشغول باشید. امکان دسترسی از راه دور به دیگر وبکم خود، امکان باز کردن چند پنجره نمایش وب کم و ارتباط با چند کاربر به صورت همزمان، اضافه کردن متن و یا افکت های گرافیکی جالب به وبکم، امکان ارسال و دریافت پیام متنی، امکان ارتباط ویدئویی و صوتی، ایجاد لیست دوستان، ارسال و دریافت فایل، تنظیم کیفیت تصویر و … بخشی از امکانات این نرم افزار هستند. این نرم افزار به شما یک شناسه و رمز عبور میدهد که توسط آن میتوانید با امنیت کامل با دوستان خود به چت های صوتی و تصویری بپردازید.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 138 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

سالهاست که فایرفاکس به عنوان یکی از بهترین مرورگر های وب شناخته شده است. جدیدترین نسخه Firefox (فایرفاکس ۱۳) به تازگی از طرف بنیاد موزیلا برای کاربران وب ارائه شده است. از ویژگی های جدید که در نسخه ۱۳ این مرورگر رایگان لحاظ شده می توان به مواردی چون: افزایش سرعت مرور صفحات، صفحه خانگی (Home) با طراحی جدید و دسترسی سریعتر به قسمت هایی نظیر تنظیمات، دانلود، تاریخچه، بوکمارک و …، اسکرول نرمتر صفحه، قابلیت Speed Dial مشابه مرورگرهای اپرا و کروم برای تب جدید و قابلیت برگرداندن تنظیمات به حالت پیش فرض اشاره نمود.
سایت سازنده: www.mozilla.org
حجم: ۱۵٫۸ مگابایت

دانلود فایرفاکس ۱۳ با لینک مستقیم

admin بازدید : 157 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

 


آخرين نسخه نرم افزار Flash Player 11.4.402.287  محصول شرکت ادوب برای اجرای فایل های فلش (با پسوند swf) می باشد. پس از نصب فلش پلیر فایل های فلش در مرورگر های اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا و … قابل اجرا می باشند. فلش پلیر در دو نسخه برای مرورگر IE و مرورگرهای غیر اینترنت اکسپلورر (Firefox,Chrome,Opera و …) عرضه شده است.


دانلود  آخرين نسخه 11.4.402.287  Flash Player برای مرورگر IE


دانلود11.4.402.287 Flash Player برای مرورگرهای فایرفاکس، اپرا و کروم




سایت سازنده: www.adobe.com

به نقل از سايت http://ferfereh.ir/

admin بازدید : 155 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

شبیه ساز شبکه NetEmul 1.0

شبكه‌كردن 2 رایانه به یكدیگر كار چندان سختی نیست و ممكن است به‌دلیل كوچك بودن ابعاد شبكه، توجه ناكافی به جزئیات كار نیز مشكلات خاصی را برای شما به‌وجود نیاورد. اما وقتی شبكه‌ها در ابعاد بسیار وسیع‌تری پیكربندی شود، یك ایراد بسیار كوچك و بی‌توجهی به نكته‌ای هرچند ناچیز، می‌تواند مشكلات زیادی را برای شبكه شما به‌وجود آورد. نرم‌افزار NetEmul به شما این امكان را می‌دهد تا شبكه‌هایی شامل چند صد رایانه را كه توسط چند هاب، سوئیچ و روتر به یكدیگر متصل شده‌ است، طراحی و پیكربندی كرده و پس از آن با یك كلیك ماوس، به تست عملكرد شبكه خود بپردازید. در این نرم‌افزار هر رایانه می‌تواند چند كارت شبكه داشته باشد و هر طور كه شما بخواهید می‌توانید عملیات كابل‌كشی میان رایانه‌ها و دیگر تجهیزات شبكه را به‌انجام برسانید.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 137 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

ارسال فايل به سرور FTP با WinSCP

WinSCP یک نرم افزار رایگان و بسیار کاربردی برای اتصال به پروتکل FTP و مدیریت آن می باشد ، این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر پروتکل های وب این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد تا در یک محیط امن فایل های خود را با سرعت بسیار بالا ارسال و دریافت کنید ، یکی از قابلیت های برتر این نرم افزار متن باز بودن آن است که اگر دانشی از برنامه نویسی دارید می توانید کدهای نرم افزار را آن طور که خود دوست دارید تغییر داده و امکانات آن را شخصی سازی کنید ، WinSCP از چندین زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و تجربه ی یک مدیریت ساده و در عین حال حرفه ای را در اختیار شما قرار خواهد داد

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 146 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

شناسايي و حذف  برنامه هاي جاسوسي با Windows Defender

نرم افزار Windows Defender برنامه اي است رايگان از شركت مايكروسافت كه جهت جلوگيري از آلودگي كامپيوتر و كاهش كارايي و تهديد هاي امنيتي كه توسط برنامه هاي جاسوسي و يا برنامه هايي كه ناخواسته بر روي كامپيوترتان نصب شده اند مي شود .

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 130 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

GMail Drive یک فایل سیستم مجازی در اکانت گوگل شما ایجاد می کند تا بتوانید از فضای موجود در آن به صورت یک درایو مجازی در کامپیوترتان استفاده نمایید. از طریق این برنامه یک درایو واقعی در قسمت My Computer شما اضافه می گردد که به وسیله آن می توانید پوشه ها و فایل های خود را در آن قرار دهید و به عبارتی آن ها را در اشتراک گوگل تان ذخیره کنید.

وقتی شما فایلی را در درایو جیمیل خود قرار می دهید، گوگل به طور خودکار یک ایمیل که حاوی فایل مورد نظر شماست را در صندوق پستی شما برایتان ارسال می نماید. فضای درایو جیمیل شما بیش از 6 گیگابایت است که می توانید با استفاده از مزیت آن، از هر نقطه دنیا به آن دسترسی داشته باشید! Gmail Drive رو کلیه نسخه های ویندوز قابلیت نصب را دارا می باشد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 123 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

برای مدیریت دانلود فایل های خود مطمئنا از برنامه خاصی استفاده می کنید که این کار را برای شما راحت تر انجام دهد. برنامه های زیادی برای این کار وجود دارند که FlashGet یکی از مطرح ترین آن هاست. این برنامه می تواند فایل مورد نظر شما را هنگام دانلود به چند قسمت تقسیم کند تا سرعت دریافت آن به مراتب بیشتر از حالت معمول گردد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به 100 درصد رایگان بودن آن، قابلیت مدیریت قدرتمند فایل ها، استفاده بهینه از منابع سیستم، عدم وجود تبلیغات در محیط آن، فراخواندن خودکار آنتی ویروس سیستم هنگام اتمام دانلود یک فایل، قابلیت پشتیبانی از پروتکل های FTP، Bittorrent، eMule و سایر پروتکل ها اشاره کرد.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 175 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

Bywifi برنامه ای رایگان برای دانلود، تبدیل و سرعت بخشیدن به جربان تماشای ویدیو در سایت هایی نظیر یوتیوب، یاهو، Dailymotion، Metacafe، MySpace و غیره است. از بسیاری از فناوری های شبکه مانند P2P و multiple tasks نیز پشتیبانی می نماید. به گفته سازندگان این برنامه، میزان ارسال بیت هنگام اجرای ویدیو از طریق Bywifi 3.5 برابر سریع تر از حالت معمول است. از طریق این برنامه قادر خواهید بود ویدیوهای خود را به فرمت های قابل نمایش در موبایل و کامپیوترهای دستی تبدیل کنید.

از ویژگی های این برنامه این است که هنگام مشاهده یک ویدیو به صورت کامل و بستن مرورگر، برای دفعه بعدی نیاز به این نیست که دوباره ویدیوی مورد نظر را برای مشاهده بارگذاری کنید. این برنامه قابلیت جستجوی ویدیوهای برتر روز را دارد و از دستگاه های پی اس پی، آی فون، آی پد و آی پاد نیز برای تبدیل فرمت های ویدیویی پشتیبانی می نماید.

لیست وب سایت های قابل پشتیبانی توسط Bywifi به این شرح است:

Angry Alien، Blennus، Blip.tv، Break.com، Dailymotion، Double Agent، Google Video، iFilm، Metacafe، MySpace، Putfile، Totally Crap، vidiLife، vSocial، AnimeEpisodes.Net، Badjojo، Blastro، Bofunk، CollegeHumor، Current TV، Dachix، Danerd، DailySixer.com، DevilDucky، Double Agent، EVTV1، FindVideos، Kontraband، Lulu TV، Midis.biz، Music.com، MusicVideoCodes.info، Newgrounds، NothingToxic، Pixparty، PlsThx، Revver، Sharkle، SmitHappens، StreetFire، That Video Site، VideoCodesWorld، VideoCodeZone، Vimeo، Yikers، YouTube و ZippyVideos.

لازم به ذکر است که این برنامه بر روی کلیه نسخه های ویندوز قابل اجراست و از مرورگرهای فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر پشتیبانی می کند.

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 170 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

Flock از جمله مرورگرهای شناخته شده ای است که شبکه های اجتماعی و خدمات رسانه های اجتماعی نظیر فیس بوک، یوتیوب، مای اسپیس، توییتر، فلیکر و همچنین بلاگر، جیمیل و ایمیل یاهو را در یک مرورگر وب در هم ادغام می کند. این مرورگر حدود 8 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. شما می توانید با نصب این مرورگر و ساخت یک حساب کاربری در سایت Flock، به سادگی هرچه تمام تر به اکانت های فیس بود و توییتر خود دسترسی پیدا کنید.

این مرورگر که بر پایه موتور مرورگر فایرفاکس ساخته شده ظاهری بسیار متفاوت نسبت به مرورگرهای دیگر دارد. همچنین می توان از اکثر اکستنشن های فایرفاکس بر روی این مرورگر استفاده نمود و این مزیتی بسیار مناسب است. دسترسی به سایت های اجتماعی هیچ وقت به این آسانی نبوده است!

با کلیک بر روی دکمه "+1" در سمت راست  و ورودبه گوگل میل خود این سایت را در گوگل محبوب کنید!

admin بازدید : 151 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

Google Web Toolkit را احتمالا برنامه نویسان تحت وب خیلی خوب می شناسند بخصوص کسانی که از appهای Ajax در کارهای خود استفاده می کنند. فریم ورک متن باز گوگل که به GWT هم معروف است می تواند appهای جاوا را توسعه و رفع اشکال کرده و با استفاده از کامپایلر خود آن را به کدهای Javascript و HTML که با انواع مرورگر ها سازگاری دارد تبدیل نماید.

تفاوت GWT با سایر فریم ورک های موجود در این است که شما می توانید کدهای سمت سرور را به جای استفاده از Javascript با Java بنویسید که این موضوع می تواند تمامی منابع موجود در جاوا را برای این کار در اختیارتان قرار دهد. متاسفانه دانلود این تولکیت به دلیل تحریم برای کاربران و برنامه نویسان ایرانی مقدور نمی باشد اما این پایان ماجرا نیست!

وع ارائه
متن باز
نسخه
2.0.3
سازنده
code.google.com/webtoolkit
حجم
35.61 مگابایت


تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما از اینکه برای استفاده از ادامه مطلب باید عضو شوید راضی هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 685
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 191
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 529
  • بازدید ماه : 529
  • بازدید سال : 23,251
  • بازدید کلی : 560,846